4. Információ

91 4 0
                                    


Az este bármennyire is próbáltam nem tudtam elaludni, csak a betevés körül forgott minden gondolatom. Az akta, amit Blunt hozott érintettlen állapotban hevert a dohányzó asztalomon. Feltápászkódtam és kinyitottam, gondoltam átnézem, hogy mi vár rám. Az első oldalon Tessa szerepelt, akiről minden infót leírtak. Megtudtam, hogy egyedül neveli az anyja, akinek alkalmi partnerei tartják el őket, méghozzá nagyon is jól, hatalmas ház Los-Angeles előkelő negyedében, több autó, és még sorolhatnám. Nem igazán értem, hogy viseli ezt el egy 22 éves lány, de nem is az Én bajom, biztos kellemetlen, hogy az anyja más férfiak pénzén élősködik. Tipikus amerikai lány, a fotók alapján öltözködésre merésszebb és maga mutogatóbb, mint Én, de nem veszélyes annyira. Los-Angeles-i egyetemre jár Bölcsészettudományi karra, de nem valami jó tanuló a jegyei alapján, sokat lóg, és sok a probléma vele. Egy szóval egy lázadó elkényeztetett liba. Könnyű lesz eljátszani, főleg, hogy Herold még soha nem találkozott vele. Az anyjáról nem sok infót kaptam, de nem is lényeges ebben az esetben. Következő lapon Heroldot láttam, aki az apám lesz egy ideig. Jóképű, határozott és tekintélyparancsoló ember a képek alapján. Kellemes napbarnított bőre, fekete dús hullámos haja és zöld szeme szimpatikus volt számomra. A számláján lévő összeg után annyi nulla volt, hogy ki se tudtam olvasni, a cégek, vállalatok száma, amiket Ő irányít szintén több nullával rendelkezett. Hihetetlen, hogy egy ember ennyire gazdag lehet. Priusza nincs, tiszta az ember, túl gyanús. Felesége Susan Kim, koreai nő, aki szintén egy Koreai nagy vállalat tulajdonosa. Csinos fekete hajú, vékony gyönyörű vágott szemekkel rendelkező hölgy, mégis félelmetesen kimért a képek alapján. Lapoztam még egyet és hírtelen a lélegzetem is elállt, a képeken két fiú mosolygott rám, akik szintén ázsiaiak voltak, de ha lehet ilye mondani, szépek voltak. Felhúztam szemöldököm és részletesen átnéztem az adatokat róluk. Ryan és Nate Kim, Susan fiai, akiket Herold sajátjaként nevel, szóval lesz két szuper szexi bátyám, kezd szimpatikusabbá válni a bevetés. Ryan az idősebb, 26 éves, magas vékony, haja barna és kócos, arca mintha maga lenne a csoda, bőre természetellenesen tökéletes és a szemei, megbabonáznak, ha a kép ilyen élményt nyújt milyen lehet a valóságban? Nate a fiatalabb 24 éves, fekete hajú izmosabb alkatú, mint bátyja és csodálatos vágott szemei vannak, mégis valamiért félelmetes számomra az aurája, mintha agresszív vonások lennének az arcán. Mindketten Herold egy-egy vállalatát vezetik sikeresen, ami érdekes hisz még nagyon fiatalok, de nem szeretnék bele veszni a részletekbe. Következő oldalon szörnyű dolgok tárultak a szemem elé, emberi testek hiányosan, vérbe fagyva. Azonnal becsuktam az aktát, elkapott a hányinger, nem láttam még ilyen szörnyűségeket, soha. Vettem pár mély lélegzetet, majd újra kinyitottam az aktát, tudnom kellett mi írtak ezekről a szörnyűségekről. Tizenegy ember tűnt el azoktól a cégektől, aminek vezetője természetesen Herold, mindegyik esetet eltusolták, a testeket az MI6 vizsgálta és boncolta, érdekes, hogy ennyi ember eltűnt és nem tűn fel senkinek, a média se kapta fel az ügyet. A testeket egy helyen találták meg ugyanazon időben, Új-Zéland kellős közepén. Mi van? Ez teljes káosz...tehát az „apám" nem foglalkozik vele, hogy pár ember eltűnik, igaz, hogy több millió beosztottja van, de akkor is furcsa. Egyik hullának sem volt családja, egyedülálló férfiak voltak. Az egyik áldozat ismerőse kereste fel a rendőrséget eltűnések gyanújával, mivel nem tudtak semmit sem tenni és a CIA sem foglalkozott az üggyel, ezért az MI6 vette át. Attól, hogy a cégek az „apámé" nem hiszem, hogy jogos a feltételezése Bluntnak, hogy Ő lehet a tettes, oké, gyanús, de nem bizonyít semmit. Feleslegesen megyek és játszom el Tessát, ha eddig Ők sem találtak semmit Én se leszek sokkal ügyesebb... basszus, kémkednem kell egy ekkora ember után, ha lebukok biztos kinyírnak. Nem akarok úgy járni, mint ezek a szerencsétlenek, néztem a képekre, majd gyorsan tovább is lapoztam. Ó, lakhely: Florida, Miami, szintén Amerika. Szuper. Legalább az igazi Tessa, a kontinens másik végén van, így kicsi az esélye a lebukásnak. Végre újra szemet gyönyörködtető képek kerültek a elém. A villa, amiben a kis családom lakik, elképesztő, hatalmas és fényűző. Soha nem érdekeltek az ilyen dolgok, hisz mindig mindenem meg volt, mégis valahogy jelenleg csövesnek éreztem maga, ez már az a fajta luxus amit az ember elképzelni sem tud. Tehát amit megtudtam az az, hogy lesz egy látszólag tökéletes család, ahova oda pofátlankodom, valószínűleg nem fognak örülni nekem, de valahogy nem tud érdekelni, remélhetőleg pár nap alatt kerítek elég bizonyítékot Herold mellett vagy ellen, és szép lassan eltűnők, visszajövök és élvezem a nyarat.

Bárcsak ilyen egyszerű lett volna, már bánom, hogy akkor elvállaltam a munkát, méghozzá nagyon is!

Nate (Jk) és Ryan (V)

Nate (Jk) és Ryan (V)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Herold Villája

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Herold Villája

Herold Villája

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BeépülveWhere stories live. Discover now