15. Kiruccanás

61 4 0
                                    




           

Kiruccanás? Alig várom... Mindent össze vetve, kemény öt napot fogok eltölteni a tökéletes „kamu" családommal egy csodálatos helyen. Gondolataimba merülve, néztem a magán gép ablakából az apró felhőket, amiken a felkelő nap sugarai csodás rózsaszínes-narancsos színben ütöttek át. A gép gyönyörű volt, luxus és minőségi bútorok mindenhol. Mini bár és pincérek, természetesen mindenkinek saját kabin jutott, így tudtunk pihenni is. A felhők alatt az óceán csillogott, amint száraz partot láttam a felhők között, tudtam, hogy Ázsia területére értünk. Csak Nate körül forogtak gondolataim, féltem tőle, tudom, hogy kihúztam a gyufát, de ez az egész egy hatalmas véletlen volt. A gyomrom összeszűkült a gondolattól, ahogy rám nézett, azok a sötét szemek, és azok az erős karok, biztos vagyok benne, hogy amint lesz alkalma nem fogja elszalasztani a bosszút. Folyton ébernek kell lennem, főleg, hogy Alex természetesen nem tart velünk, mivel drága „menyasszonyával" csak holnapután csatlakoznak hozzánk. Fantasztikus. Halk kopogást zavarta meg gondolataimat, majd választ nem várva emelkedett is fel a kabinom harmonika ajtója. Bőrfotelemben elég nehezen ment a mozgás, mivel teljesen elgémberedtem, ezért csak szép lassan fordultam az ablaktól a bejárat felé. Nem volt nagy a hely épp, hogy egy ember elfért rajtam kívül, de ezért is hívják egy személyes kabinnak ezeket. Amint felfogtam, hogy ki jött be és hajtotta le az ajtót, egyből felébredtem, szemeim kipattantak, izmaim megfeszültek, lábam felkaptam a földről és magam elé húztam térdeim, ezzel védekezve. Nate tekintete sötét volt és kemény, arca megfeszült és komoly volt. Pislogtam párat, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve minden erőmet összeszedve már nyitottam is szám, hogy kiabáljak egy nagyot, de amint látta, hogy mire készülök szinte azonnal cselekedett. Hatalmas tenyerét számra tapasztotta, másik kezével tarkómat tartotta, hogy ne tudjam elhúzni a fejem. Szemeim az eddiginél kétszeresre nőttek, egyenesen a szemébe néztem, ami túl közel volt hozzám, zavarba ejtően közel. Halkan vette a levegőt, szép kiegyensúlyozottan, velem ellentétben, orromon keresztül kapkodtam levegőért, de nem igazán érdekelte, hogy elég feldúlt állapotba kerültem miatta.

-        Ugye tisztában vagy vele, hogy a múltkori kis beszélgetésünket nem fejeztük be? – kérdezte fülembe suttogva, amitől kirázott a hideg. Próbáltam kezét elvenni a számról, de felesleges volt próbálkoznom, csak egy halk kuncogást váltottam ki belőle. Szép lassan elvette kezét arcomtól és tarkómról, majd vállaimra helyezte őket, enyhén megszorítva azokat. Próbáltam minél határozottabban rá nézni, de éreztem, hogy most én leszek az, aki alul marad.

-        Mit képzelsz magadról? Csak így rám törsz és fenyegetsz? – kérdeztem felháborodva, majd újra mosolyra húzta ajkait. Ez rajtam nevet? – Tűnj el a kabinomból, addig amíg kedves vagyok és nem szólok apámnak, vagy hiányzik még egy pofon? Szólj csak ezen segíthetünk – mosolyogtam gúnyosan, mire tekintete elsötétült és mélyen beszívta a levegőt. Éreztem, hogy vissza fogja magát, ujjai egyre erősebben markolták a vállaimat. Testével fölém tornyosult és hátra nyomott, szinte belepréselt az háttámlába. Jobb térdét felhelyezte az ülésemre, közvetlen mellém. Térdeimet magam előtt összekulcsoltam kezeimmel és meglepetten figyelten a felettem lévő fiút. Tekintete egy pillanatra se szakadt el az enyéimtől, próbáltam kiolvasni belőle valamit, de mozdulatai és arca semmit nem árult el. Illata orromba szállt, és akaratom ellenére beugrottak a fürdőszobában látottak, a fiú, akit felbosszantottam és talán túl sokat is láttam belőle épp fenyegetni próbál, nekem mégis a rohadt női ösztöneim miatt zavarba kell jönnöm egy ilyen helyzetbe. Túl közel volt, nem mertem megmozdulni, még meg szólalni se tudtam.

-        Elvitte a cica a nyelved? – kérdezte enyhe gúnnyal. – Szóval, kaptam egy pofont anyámtól, miattad, Heroldtól egy csúnya fejmosást és mindennek tetejében tönkre tetted a telefonom, miért vagy ennyire pofátlan és bátor Tessa Richardson? Komolyan azt hitted, hogy mind ezt megúszod? – biccentette oldalra a fejét és kedvesen mosolygott, de szemeivel villámokat szórt. Elengedtem térdeimet, és kezeimet mellkasára helyeztem, próbáltam eltolni magamtól, de csak szemforgatás és egy újabb gúnyos kuncogást váltottam ki belőle.

BeépülveWhere stories live. Discover now