22. Eltakarítás

70 3 0
                                    




Másnap reggel a nap sugarai, melyek a hatalmas ablakokon keresztül kúsztak be, cirógatták bőrömet, hullámok hangja töltötte be szobám, egész kellemes is lehetett volna ez a reggel, csak nem Nekem és nem ezzel a családdal. Alig aludtam éjszaka, a rémálmom visszatért, újra és újra, annyi különbséggel, hogy sokszor megjelent Ryan is, mint gyilkos. Már csak egy napot kell kibírnom és jön Alex, mellette valahogy biztonságban érzem magam, csak egyetlen nap.

Alex szemszöge:

Tegnap nagyon rossz előérzetem volt, tudom, érzem, hogy Sashával történt valami, de mivel nem kaptam hírt semmiről bízok benne, hogy csak egy térd horzsolás a probléma. Gondolataimba merülve másztam ki az ágyból Christina mellől, aki még az igazak álmát aludta. Kedves lány, és a maga módján szerethető is, de meg se közelíti az Én elvárásaimat egy nővel szemben. Hiába van tökéletes alakja, hibátlan bőre és gyönyörű arca, valamiért mégsem tartom annyira vonzónak, mint mindenki más rajtam kívül. Elképzelhető, hogy szakmai ártalom, hisz nem Ő az első lány, akinek el kellet csavarnom a fejét, nem csodálom, hogy a kis Taylor is teljesen belém van zúgva. Amint a makacs lány arcára gondoltam mosolyogni támadt kedvem. Egyszerűen hihetetlen, hogy a sors valamiért folyton keresztezi útjainkat.

-        Édes, miért keltél fel? – nyúlt utánam „menyasszonyom" , vissza húzva magához.

-        Tudod, hogy nem szeretek tétlenkedni – mondtam kedvesen, miközben nyomtam egy gyors csókot ajkaira.

-        Akkor ne tétlenkedj. – mosolygott kajánul, majd felém magasodott, kezeimet kissé leszorítva. Meglepett a viselkedése, általában nagyon szende és visszafogott, de valamiért mostanában kezd egyre vadabb lenni, ami nem igazán zavar, csak még bele kell rázódnom ebbe is.

A reggeli „mókázás" után együtt zuhanyoztunk és fogyasztottuk el a reggelinket. Christina laza kontyba fogta haját, testét egyik ingem takarta, ami meglehetősen szexi volt, épp kortyolt a kávéjából, mikor hangosan megszólalt a telefonja. Egy pillanatra a kijelzőre pillantottam, Nate hívta, valamiért eléggé jó köztük a kapcsolat, mintha testvérek lennének, eszembe nem jutott soha, hogy a fiú többet akarna a velem szemben ülőtől. Christina pedig halálosan belém van zúgva, ezért nem tartok attól, hogy többet érezne a kis srác iránt.

-        Szia Nate, mizujs? Milyen a nyaralás? – kérdezte kedvesen Chris, ám a következő pillanatban arca megdermedt, és aggódva pillantott rám. – Micsoda? De jól van? Hogy történhetett meg ilyesmi? – gyomrom azonnal görcsbe rándult, tudtam, hogy baj lesz. – Persze, mond meg Heroldnak, hogy még ma oda repülünk, kicsit jobb lesz a közérzete, Tessa mellett is ott leszek Én is. Hisz egyedüli lány és gondolom, jól jönne neki egy kis lelki feltöltődés. – elköszönt a fiútól majd azonnal nyomkodni kezdte a telefonját, ahogy láttam repülőjáratokat keresett.

-        Mi történt szívem? – kérdeztem, miközben szedtem össze a piszkos edényeket.

-        Tessát baleset érte tegnap, Herold kissé bepánikolt, de mindketten jól vannak szerencsére. Nem baj, ha még ma oda repülünk szerelmem?  Szerintem örülnének, ha egy nappal korábban érkeznénk. Összerántjuk a családot kicsit – kérdezte aggodalmasan, mire nyomtam homlokára egy csókot és bólintottam egyet.

-        Elkezdek pakolni.

-        Szeretlek! – kiabálta utánam, hisz már indultam is a bőröndökért.

Francba is, az az idióta nem bír ki egy napot anélkül, hogy bajba keveredne, el kell beszélgetem vele az első adandó alkalommal. Dühösen vágtam az ágyra a bőröndöt, próbáltam visszafogni magam, hisz nem tudhatja senki, milyen kapcsolatban állunk egymással.

BeépülveWhere stories live. Discover now