Pa bila sam na wattpadu (kao i uvijek) i malo istraživala knjige i to. I zadnji put kad sam pogledala koliko moja knjiga ima pregleda je bilo davno. Veoma davno. Naime kada je moja knjiga imala 17 pregleda i 0 zvijezdica ili lajkova. I pomislim da bi bio red da vidim koliko imam sada i da vidim jel je ostvarila bilo kakav uspijeh.
Nemojte me shvatiti krivo. Ja bih nastavila pisati bez obzira bila moja knjiga uspiješna ili ne. I iskreno me nije briga koliko jedna knjiga ima lajkova ili koliko ju je ljudi vidjelo, dok je knjiga dobra. Nije da govorim da su neke knjige loše. Ne, nego govorim da je ta knjiga po mom ukusu.
Svatko voli drukčije knjige. I TO JE UREDU. Netko voli romantične knjige, nego fantazije, netko čita misterije. I ne treba nekoga omaložavati jer voli neku knjigu koju vi ne volite.
Svatko ima svoje mišljenje. I zato je to dobro. Možemo jedni drugima pomagati i raspravljati o različitim mišljenjima o knjigama.
No vratimo se priči. Khm dame i gospodo s ponosom vas obavještavam da je moja knjiga (za koju sam mislila da je nitko neće pročitati niti lajkovati) dosegla - pazite sad ovo.
Kad sam prvo pogledala broj potrljala sam oči jer sam mislila da sanjam. Ali to nije bio san, nego java. I želim vam se svima ZAHVALITI jer ste bili strpljivi sa mnom. S mojom depresijom, s mojom aniksioznosti i katastrofičnim pisanjem. TAKO DA HVALA! Hvala na svoj podršci i svemu. Od prvih pregleda, do nekoliko lajkova pa sve do prvih komentara. Ova knjiga nebi bila to što je bez VAS. I neman dovoljno riječi koliko da vam se zahvalim.
VOLIM VAS SVE OD MOG MALOG SLOMLJENOG SRCA.
I želim da vjerujete u sebe. I ako se smišljate hoćete ili ne početi nešto. To ne mora biti wattpad, može biti ples, neki sport, tečaj gitare ili bilo što drugo, POČNITE TO. Nemoj te se premišljati, ako stvarno želite to napraviti POKUŠAJTE. Možda uspije i postane nešto predivno, a možda to i ne bude za vas. Ali to je okej. Nitko nije za sve.
ALI BOLJE JE POKUŠATI I NE USPIJETI, NEGO NE POKUŠATI.
Lea se odjavljuje, HVALA xoxo
YOU ARE READING
Slučajno | ✓
FanfictionSmrt- konačan prestanak životnih funkcija organizma, prestanak života. To je definicija smrti u rječniku. Ali ne postoji defenicija kad umireš, ali si još uvijek živ. Ali bez te definicije ne mogu vam u potunosti objasniti kako se osijećam. Zapravo...