Upoznavanje benda

164 13 3
                                    

Da bar mogu zatvorit oči i više se nikad probudit...

Bude me zrake sunca. Opet sam zaboravila navuč zavijese. Prevrćem se u krevetu i pokrivam glavu jastukom.

Zašto? Zašto me nisi mogao pustit da spavam zauvijek?

Pogledam na mobitel. 9:00 sati. Oke, još uvijek mogu stići u park. Nekako sam se dovukla do kupaonice i obavila higijenu. Došla sam do odmara (ne jedvice jada), uzela sam prvo s reda, a to su rebe i majica kratkih rukava.

Pozdravila sam baku i otišla u park. Danas imam neki čudan osijećaj da će se nešto loše dogoditi. Ahh većina mojih dana je loša, pa me nema što iznenadit.Sad mislite da sam previše dramatična, zar ne?

Dođem do parka, napokon. Mogli su ga malo bliže napravit. Sjednem ispod drveta i pogledam na mobitel... 9:15. Što da radim? Uhhh mogla bih otići po kavu? Da, mogla bih.

Odem do Starbucks-a i naručim si kavu. Nije bilo gužve pa sam ju brzo dobila.

Vratila sam se natrag na moje mjesto i počela pijuckati kavu. Sve moje misli su skrenule na Martinusa.

Je li sretan? Kako mu je sa Andereom? Je li se ona zbilja promijenila? Zašto joj je pružio drugu šansu? Je li me zaboravio? Želi li me ponovo vidjeti?

Potresla sam glavom u nadi da će pitanja u mojoj glavi nestati. Pogled sam bavila na mobitel 9:57. Toliko puno sam razmišljala?

Svoju kavu sam popila do kraja, a nisam uopće primijetila. Eto koliko sam bistra u glavi. Otišla sam do kante za smeće i vratila se na svoje mjesto. Ostala sam sjediti još nekoliko trenutaka, a onda me netko potapšao po ramenu.

Okrenem se i vidim cijeli bend.
"Pa pozdrav."
Alex: "Šta si sad nešto pristojna?"
"Vidjet ćeš ti pristojnost kad te ja dohvatim."
Alex: "Voljeo bih to vidjeti." Jel on to mene namjerno provocira ujutro?
"Mrš."
"Onda?" Upitala sam ga jer ništa ne govori, niti mi daje papire.
Alex: "Šta onda?"
"A da me upoznaš sa ostatkom benda, majmune. Da mi pokažeš pjesme? Nešto!"
Alex: "Aaa to."
"Nisam znala da moš postat gluplji nego što već jesi."
Jacob: "Vjeruj mi može bit još gluplji."
"Aha, a to je pokupio od tebe?" Rekla sam i svi su počeli smijat. Ajde moram ga malo.

"A da me više upoznate a bendom. Il' vas moram molit?"
Lana: "Moraš nas molit."
"Lana molila bih te da ušutiš."
Alex: "Oke sad. Lea ovo je Nicole-"
"Hej, drago mi je."
Nicole: "I meni. I napokon da netko može utišat ovo dvoje majmuna." Rekla je sa smiješkom, već mi se sviđa.
Alex: "- a ovo je Daniel."
"Pozdrav, ja sam Lea, drago mi je."
Daniel: "Pozdrav Lea ja sam Daniel."
Alex: "Evo ti sve pjesme." Rekao je hladno? Dao mi je papire na kojima su pisali riječi pjesama.
"Oke, a kad su probe? I gdje?"
Jacob: "Sutra ćemo te odvest i probe su svake srijede, ali specijano za tebe ćemo i sutra napravit."
"Oke svake srijede kad?"
Nicole: "Svake srijede u deset."
"Aha okej. Svake srijede u deset. Morat ću si to zapisat."
Alex: "Naravno kad imaš kratko pamčenje kao baba." Rekao je i zakolutao očima.
"Ma nemoj da te šljanem s ovim papirima."

Alex: "Uu bojim se."
"Koji je tvoj problem? Stvarno želiš batine?"
Alex: "O molim te nemoj!" Rekao je sa dozom stkazam i usput je zakolutao očima. Njemu će oči otpast koliko koluta njima.
"Lana šta je njemu?"
Alex: "Lana da joj nisi rekla!"
Lana: "Mrzovoljan je na svakoga jer nisam htjela spavat s njim." Rekla je mrtva-hladna. Svi smi se počeli smijat ko ludi.
Alex: "Što se ti smiješ babo?"
"Gle Alex nisam ja kriva što Lana nije htjela spavat s tobom."
Alex: "Lea začepi!"
Jacob: "Ne razgovaraj tako s njom!" O ne. Potuči će se. Alex je gurnuo Jacoba, a Jacob mu je uzvratio. Poubijat će se.

Ne mogu ovo samo gledat i vrištat "ne! Nemojte! Molim vas, nemojte!" kao neke cure.

Otišla sam do Jacoba i stavila svoje ruke na njegova prsa i polako ga gurala nazad.

"Hej! Jacob nemoj nije vrijedan toga." Smirio se. Hvala ti Bože. Alex-a je smirila Lana pa su otišli.
Jacob: "Dobro, ali samo za tebe."
"Mislim da je najbolje da i mi odemo. Bilo mi je drago upoznati vas." Rekla sam Nicole i Danielu.
Nicole: "I nama je bilo drago, vidimo se sutra."
Kenuli smo hodat...

Evo ga ljudi napokon! Pisala bih prije, ali nisam imala vremena.😕 Nadam se da razumijete. Danas ću objaviti još jedan nastavak, ali zato sutra neće biti jedan jer idem u Sarajevo i neće me bit nekoliko dana, ali zato čim se vratim kreće novi.💙

Nadam se da vam se sviđa i priča i nastavak, ako vam se ne sviđa žao mi je...

Nemojte zaboravit VOLIM VAS SVEE.

Lea se odjavljuje, xoxo


Slučajno | ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang