Zurim u svijetli ekran svog laptopa. Da budemo toÄniji zurim u zeleno dugme gdje piÅ¡e buy. Najednom gledam kako se mala bijela strijelica pomiÄe sve bliže i bliže zelenom dugmu. I zadnje Å¡to znam kupila sam karte za London. Let je sutra 19.11.2018. u 8:30 ujutro.Â
JoÅ¡ uvijek nemam nikakav plan. Ne znam hoću li reći Jake-u, ili ću samo otići. Ustajem se i tihim koracima ulazim u svoju sobu te uzimam mali crni praÅ¡njavi kovÄeg s vrha odmara. Slojeve praÅ¡ine miÄem rukom i stavljam ga na pod te ga otvaram. Unutra me doÄeka praznina, ustajem se s poda i odem do svog odmara, oÄima tražeći Å¡to staviti u kovÄeg koji strpljivo Äeka da ga se napuni.
UoÄim crne traperice i sivu majicu dugih rukava, a onda rukama odmiÄem vjeÅ¡alice tražeći neki topli primjerak zimske jakne. Kad se uvijerim da nemam dostojnu zimsku jaknu provjerim svoju staru kutiju s raznim oblicima robe i stvari. I tu napokon naÄ‘em ono Å¡to sam tražila.Â
Maslinasto zelena zimska jakna do koljena koja mi paše kao rukavica. Traperice, majicu i jaknu stavim na krevet, dok pokušam pronaći još robe. Pronađem dvije tople hoodice i jedne crne tajice, jednu majicu kratkih rukava i još jedne traperice. Iunako neću tamo puno ostati, zar ne?
Sve to lijepo složim i stavim u kovÄeg u kojem sam već prije stavila sliku djeda i mene. Bili smo tako sretni, kako je sve krenulo niz brdo?
KovÄeg sam vratila natrag na vrh odmara. Sutra ću spremit ostatak. Ne želim da me Jake ispituje kad vidi kovÄeg. Ne želim da misli da je oženio neku tamo ludaÄu.
Vratim se u dnevni boravak i pokuÅ¡avam se pribrati dok mi uspomene i rijeÄi plutaju pred oÄima. Å to ako ne bude tamo?
Dohvatim laptop i izgasim ga, uzimam djedov dnevnik koji spokojno leži na stolu, a u njemu i dalje leže mrtve rijeÄi. Koje ipak i dalje žive u meni.
Otvorim dnevnik na stranicu gdje sam stala i poÄnem prouÄavati svaki mali detalj.
Mrtvoga oplakuješ, ali zašto ne oplakuješ onoga koji je živ, ali iznutra umire?
M.L.
YOU ARE READING
Slučajno | ✓
FanfictionSmrt- konačan prestanak životnih funkcija organizma, prestanak života. To je definicija smrti u rječniku. Ali ne postoji defenicija kad umireš, ali si još uvijek živ. Ali bez te definicije ne mogu vam u potunosti objasniti kako se osijećam. Zapravo...