"Moram razmisliti..."

142 18 3
                                    

I tako smo se gledali dok sam ja pokušala sve shvatit i procedirat u mojoj glavi.

BOKTE LEA UPRAVO TI JE PRIZNAO LJUBAV DAJ SE TRGNI!

Otvorila sam usta, ali riječi nisu izlazile.

"Bravo glupačo izgubi ga opet."

Onaj glasić je odzvanjao mojom glavom. Ponovno sam otvorila usta nadajući se da će ovaj put nešto izači iz mene. Da ću barem neke riječi uspijeti iscijediti iz sebe.

"Zašto to sve nisi rekao prije?" Uspijela sam progovorit! Amo slavlje!

"Bojao sam se..."  Mislim da je ovo jedan od onih jako čestih izgovora. Laži. Cijeli ovaj svijet je napravljen na osnovi. A ta osnova je laž.

"Čega?" A odgovor će biti "da bih te mogao izgubiti". Ali to je laž. Velika. Ogromna. Laž. Upoznali smo se nekoliko mjeseci i onda nismo razgovarali 2 mjeseca. I evo ga sad tu.

Laže mi u lice.

"Da ću napraviti nešto krivo." Kao...ubiti me? Jer bila bih ti zahvalna da to napraviš.

"Kao na primjer što?"

"Upropastiti te. Slomit te još više. Sjebat te više nego što jesi." Aha moš mislit.

I onda mi je došlo do glave. Kako on zna da sam slomljena? Koliko se dobro sijećam nisam mu rekla za moju prošlost niti mu pokazala ožiljke.

A on ko da mi čita misli je odgovorio.

"Vidio sam ožiljke, Lea."  U ovom trenutku nisam mogla čuti ništa osim mog srca koje je lupalo kao da želi iskočiti.

"Kad?"  Uspijela nekako izustiti.

"Kad smo upali u ono blato i kad sam pokušao pomoći."  Išto bi ja sad trebala reć?

"Ali ti ne znaš cijelu priču..."

"Marcus mi je rekao..."  Izdajica. Pogled sam bacila na njega.

"Lea on je sam otkrio, a mene je pitao za cijelu priču." I što sad? Ali ovo me ne čudi. Ni malo.

"Lea molim te ko Boga reci da ćeš živijeti s nama."

"Marcus...ne znam. Moram razmisliti. I koju god odluku donesem, molim vas, da ju poštujete."  Kimnuli su.

"Dobro." Rekao je Martinus.

"Dobro." Rekla sam gledajući ga u oči.

I evo nastavka! Sutra ide još jedan.😚 Usput što želite da Lea odluči?

I JOŠ NEŠTO USKORO ZAVRŠAVAM OVU PRIČU. Ne znam zašto jer znam da mogu još malo razvući knjigu, ali osijećam da je ova knjiga 💩 i da grozno pišem.

IZRAVNO, SAMOPOUZDANJE MI JE PALO U VODU.

I ne znam hoću li zapravo početi pisati druge knjige.

Tako da će najvjerovatnije ovo biti jedina knjiga koju ću napisati.

Čitamo se sutra. 🙊🙈🙉

Lea, se odjavljuje xoxo








Slučajno | ✓Where stories live. Discover now