7.Omluv to!

8.3K 392 11
                                    

"Ne,jsi v nemocnici" Ozval se vystrašený ale nevrlí hlas. Rukousi zastíním oči aby mě neoslepilo to hrozné světlo. Zadívala jsme se na kolík na mé ruce. 

"Co se stalo? Nialle? Kde je Luke?" Hrozně mě bolel hrudník a vlastně úplně všechno. Pamatuju si jen ostré světlo a pak velikou ránu.

"Joy? Ano,jsem tady. A Luke příjde hned po koncertě neboj se" Usmál se na mě Niall. Byla jsem hrozně ráda že je tady.

"Ni? Co se stalo?" Otočila jsme se na něj. V jeho očích měl hrozný strach. "Pamatuju si jen,že jsem volala Lukovi a ten říkal že mám za ním příjd. Pak jsme vypila flašku vodky. V parku byla děsná tma,nevěděla jsme kde jsem. A pak jsme viděla to ostré světlo. A pak jsem ucítila jen veliký náraz" Myšlení bolelo stejně jako celé moje tělo. Niall se usmál a pohladil mě po vlasech.

"Tohle mi už neděl ano? Měl jsme o tebe velikej strach. O mojí malou sestřičku. Teď půjdu ale brzo se vrátím" Políbil mě do vlasů a jen jsme pozorovala jeho mizící postavu ve dveřích.

"Joy,potřeboval bych stebou mluvit" Vzdychnul si Zayn a sednul si ke mě na postel.

"Já taky" Zhluboka jsme se nadechla

"Tak začni"

"Okey." Teď a nebo nikdy."Víš,já vím že jsme ti ublížila. Ale vem si, mě je 17 a ráda si užívám a nejsem zvyklá na vážnej vztah. Navíc my dva se snáme hodně málo. A myslím že je to mezi námi na nic ... Prostě radči zůstanu v partě .." Nevím co jsme to řekla za blbost. Nevím jestli to bylo smysluplně ale doufám že to pochopil.

"Takže jestli to chápu dobře,takže vy se vtý partě prcáte a líbáte normálně?" Zavrčel smutně.

"Sklapni. Tohle není pravda,vůbec nic o nich nevíš!" Zavrčela jsem a ozval se můj hrudník. Chytila jsem se za něj a pomalu jsem dýchala.

"Po tom co jsme viděl je těžký tomu nevěřit" Vmetl mi do tváře. "Jen sedumnáctiletá holka,která nechápe lásku" Odfrknul jsi.

"Takoví nagelovaný debil s egem tak velikým že se nevleze ani do tohodle pokoje!" Vyplázla jsme na něj jazyk.

"Chceš válku? Máš jí mít!" Vztal a mířil ke dveřím. Debil.

"Ty si zahráváš semnou? Je vidět že jsi mě jen využil. Debile! Nenávidím tě!" Zakřičela jsem na něj.

"Prosím,vypadni z mého života" Vypadal jako by se modlil. Ha,debil.

"Sorry,to říkej Niallovi. Já sváma žít nechci. Kdybych mohla tak jedu s Lukem a Kate a ostatníma pryč od tebe!" Vyplázla jsme na něj jazyk. Fakt mě štve. Jen si ze mě vystřelil.

"Tak se sním třeba vdej ale vypadni" Zasmál se.

"Nafoukaná barbie se urazila" Nad touhle hláškou jsem se musela zasmát. Seš dobrá Joy!

"Ty malá děvko" Procedil skrz zuby a třískl s dveřmi. Na jednu stranu mě to mrzelo ale na druhou ne. Co čekám od nafoukaný hvězdičky s miliony fanouškama.

"Můžu?" Přeruší moje myšlení hlava ve dveřích.

"Jasně,pokud nejsi Zayn tak jo" Otočila jsme svojí hlavu od okna které jsme pozorovala.

"Tak jo lidi,můžem!" Vypískl Luke a do mého pokoje vešla partička lidí. Kate,Beth,Ken,Tom,Colum,Michael,Ashton,Denny a Luke. Páni,malá školka.

"Lidi prosím neobjímet" Zastavila jsme je rukou když se ke mě všichni sesypali.

"Hmm,zajmaví" Vzal to ruky destičku kterou jsme měla připevněnou na posteli. "Pohmožděný hrudný,zlomená ruka a kotník,vnitřní krvácení a alkoho?" Udiveně všichni koukali do papírů s nápisem JOY HORAN.

"Prdelko,cos to zase vyvedla? Měla jsi říct a já bych pro tebe přijel" Pohladil mě po tváři Denny a Luke. Á,už se naučil Lukovu přezdívku.

"A proč jsi vlastně chtěla na hotel?" Sedla si na postel Kate."K nám,vždyť jsi u kluků" Usmála se na mě Beth."Nebo ti někdo z nich něco udělal?" Zpozorněly Ken,Tom a Luke. "Nejde o mě že né?" Přidal se Denny. "Nebo o naší školku?" Začali se smát Colum,Ashton a Michael. Moc otázek ..

"Nejde o tu avší pubertální školku,která je schopná zdemolovat půlku nemocnice nebo o tebe Denny. Sice se něco stalo,ale vy tři nebo vlastně vy všichni stím nic nebudete dělat." Ukázala jsme na všechny lidi v místnosti z důrazem na slova NIC NEBUDETE DĚLAT. Nadechla jsme se "Zayn nás viděl a byl naštvanej a já pak sama na sebe. Blbí je že si myslí že v naší partě spolu prcáme a tak dál všichni se všema" Při těch slovech se mi zvedal kufr.

"To je debil" Zavrčela naštvaně Beth "Chce to máslovou fusakli" Pozvedla šibalsky obočí Kate. 

"Né" Chytla jsme se za hrudník. Všichni se na mě zděšeně podívali. "vy stím nic dělat nebudete,protože mě máte rádi" Všichni kývli.

"Takže mi teď půjdeme,ale vrátíme se" Mávnul na mě Denny "Luke si stebou chce promluvit" Poplácal ho po rameni Michael. A pak bylo slyšet jen bouchnutí dveří a ječení sestry. Podívala jsem se na Luka a ten vyběhl na chodbu.

"Tak co?" Netrpěli jsme se zeptala. Při předtavě že ta školka něco udělala se mi zježili chluby.

"Ale kluci sejmuli sestru" Mávnul rukou a zavřel dveře. Jó,to je normální ...

"Hele,to co se stalo. Moc se ti omlouvám,doufám že se mezi námi nic nezměnilo" Podrbal se na zátylku Luke.

"To je dobrý já se taky omlouvám a doufám v to taky. Nesnesla bych kdyby jsme stratila i tebe" Usmála jsme se na něj.

"Děkuju,já taky" Usmál se a pohladil mě po ruce. "A co ty a Zayn?" Změnil téma.

"Ale,ten si koupil vztupenku do pekla." Zasmála jsem se ... Napadl mě geniální plán ...

MY BIG BROTHER [ one direction - EDITING ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat