9.Zapal to!

7.8K 399 14
                                    

Po Týdnu ..

Zaynovi ta modrá barva moc slušela. Ale bohužel to byla jen tempera takže jí velikém úsilí smil. Vlasy byly trochu těší protože to už byla barva na vlasy. Ale taky se mu to povedlo. Takže teď to není šmoulinka ale starý Zayn. Sice už teda není šmoulinka ale pořád mu tak říkám a on na mě řve děvko. Takže jsem si nějak tak kvit. Pořád si provádíme různé naschváli - meze se nekladou. Třeba mi dal praskací kuličky do šampónu,postřílel mě painbolkama,zaměnil můj referát z biologie takže jsem četla nějakou nesmyslnou strosťárnu. Já ho zase na oplátku podpálila - ale pozor,nic se mu nestalo jen když jsem kouřila tak jsme se pošťuchovali a já na něj vylila voňavku a pak to trochu chytlo od cigarety. Ale to bylo fakt omilem! Dala jsem mu do oblečení svědící prášek,do postele vajčka,na čelo jsem mu lihovkou napsala Mr.šmoulinka a nakreslila jsem mu ještě brejle a nír. Takhle to jde celej tejden. Pořád si něco vyvádíme a kluci jsou z toho taky natšení.

"Ty debile! To bylo značkoví prkno!" Zařvala jsem a seběhla jsem schody. V ruce jsem držela můj skateboard který byl na dvě půlky. Ten debil ho naštíp,a když jsem jela tak se přelomilo. Navíc to bylo prkno od rodičů. "A navíc bylo od rodičů!" Tuhle větu jsem spíš zašeptala a prohlížela jsem si prkno které bylo na svě půlky.

"Joy? Máš ještě nějaký,když tak si vem nějaký moje nebo ho můžem jít koupit" Objal mě kolem ramen Niall. Poslední dobou spolu vycházíme.

"A co se vůbec stalo?" Otočil se na mě Louis

"No tenhle debil mi naštíp skate - mimochodem od rodičů! Jela jsem na něm a on ruplnul,já sjela do silnice a málem pod kola auta." Zařvala jsem a ucítila jsem pálení. Pálení odřeniny který byla celkem velká a seděla na mém koleni. Díky bohu že v tom autě byl Denny.

"To máš za to žes mě použila jako grafi zeď" Zavrčel a konečně se na mě otočil.

"Zachvíli tě nepoužiju jako grafi zeď ale jako rohožku!" Zavrčela jsem a nastvila jsem protiněmu jeden ze dvou kusů mého prkna.

"A co uděláš,děvko" Zasmál se a vylil mi na hlavu kelímek s colou. Tohle podělal. Začala jsem ho mlátit kouskem skateboardu a on mě rukama nebo polštářem. Přeskočila jsem gauč. Na gauči se začala odehrával bitka mezi mnou a Zaynem. Podkopl mi nohy a já spadla. Zayn si na mě obkročmo sednu a držel mi ruce

"Ty málá děvko" Zavrčel a dál mi držel ruce.

"Ale copak šmoulinko?" Vysmekla jsem se mu a začali jsme se fackovat. Skočila jsem mu na záda a začala jsem ho mlátit. On se mnou točil a nakonec mě hodil na zem. Moje tělo s hlasytou ránou dopadlo na zem. Zavřela jsem oči a snažila jsem se nadechnou. Po chvilce jsem se vymrštila do sedu s hlubokým nádechem.

"Ty debile!" Zavřískala jsem a chtěla jsem ho znovu praštit půlkou skateboardu. 

"Joy,klid" Chytil mě za ruce Niall a přitáhl si mě k sobě. Než mě stihnul odtáhnout tak jsem Zayna stihla kopnout. "No,tak tohle položíme" Vzal mi z ruky kus prkna a hodil ho na zem.

"Já tě .." Rozešel se ke mě Zayn ale kluci ho chytili. Byli jsme jako dva psy kteří nesmí být spolu jinak by se zabili.

"Lidi klid,to si děláte srandu né?" Zakřičel Louis a mi utichnli s nadávkami a kluci z uklidňováním.

"To se tu budete pořád takhle midlit?" Zasáhl Liam.

"Jo" Vykřikli jsme se Zaynem na stejno.

Liam se plácnul do čela a ostatní kluci se chytili za hlavu. Rozešla jsem se za Zaynem do schodů. Začali jsem se pošťuchovat jako malé děti které chtějí být první. Byli jsem už na hoře ale já strčila do Zayna. Ten zavrávorar a letěl dolů. Vítězně jsem se zasmála ale on mě chytil za nohu. Takže jsem letěla dolů sním. Dopadla jsem na zem a chvíli bylo ticho. Jen jsem cítila bolet mého těla které dnes už po třetí vytírá zem.

"Vy debilové!" Zařval podle hlasu Harry.

"Ten kretém mě stáhnu!" Vypískla jsem a měla jsem pořád zavřené oči.

"Ta děvka mě strčila!" Vložil se do toho naštvaný Zayn.

"Běž někam!" Vykřikla jsem. Otevřela jsem oči a vztala jsem. Zavrávorala jsem ale pak jsem už stála pevně na nohou. 

"Kam jdeš?" Ozval se Niall. Naštvaně jsem došla ke dveřím. Vazala jsem si tašku a mávla jsem na ně. Pak už jsem jen flákla s dveřma. Prošla jsem kolem Zaynova auta. 

Zastavila jsem se. A vrátila jsem se k autu. Něco mě napadlo. Klekla jsem si a začala jsem hrabat v tašce. Nakonec jsem to našla a vítězoslavně jsem to pozvedla. Výhoda byla že si kluci nezamikali auta,protože nám vlastně stáli na zahradě. Rozhlédla jsem se kolem sebe,nikde ani živáčka. Skvělí. Otevřela jsem sveře spoluzdce a hodila jsem tam smaradlavou bombu. Rychle jsem zavřela dveře aby ten smrad neunikl ven. Začal jsem se smát. Chtěl jsem odejít ale pak jsem se zarazila. Vrátila jsem se k autu a ještě jsem mu vypustila všechny čtyři kola. Tak a má to! Doběhla jsem zpátky ktěm velikým dveřím. Snažila jsem se zahnat smích ale šlo řo velmi těžko. V ruce jsem svírala ty špintíky nebo co od preumatik. Vešla jsem do vnitř.

"To ses byla jen rozhlédnout?" Nadzvedl obočí Harry. Ne,byla jsem Zaynovi zničit auto.

Všichni už byli v klidu. Niall se v křesle ládoval brambůrkama. Louis si hrál s Harrym na počítači a Liam něco dělal na mobilu. Zayn a Niall se dívali na nějaký horor.

"No jen jsem byla skontrolovat auta" Zasmála jsem se a na stůl přer Zayna jsem z ruky vysypala ty čtyři špuntíky.

"Cože?!" Vyskočil a vyběhl ze dveří. V klidu jsem šla nahorů ale u zábradlí jsem se zastavila a čekala jsem na jeho reakci.

"Ty malá děvko" Zavřískal a vyřítil se zamnou. Ten výraz byl k nezaplacení. Byl celý červený. Rozběhla jsem se do pokoje a rychle jsem zamkla. Uslyšela jsem kopnutí do dveří a dveře jakoby nadskočili. Odstoupila jsem od nich. Vybouchla jsem smíchy.

(...) Probudila jsem se. Moje oči se rozkoukávali po černotě pokoje. Ospale jsem si prohrábla vlasy a vylezla jsme z postele.. Otevřela jsem dveře na chodbu,všude bylo takové hromové ticho. Sešla jsem po schodech a zakotvila jsem v kuchyni. Otevřela jsem ledničku a zní jsem vytáhla krabici pomerančového džusu. Odšroubovala jsem si víčko a začala jsme hltat loky pomerančového džusu.

"Joy? Co tu děláš?" Ozval šepot a pak se rozsvítilo. Musela jsem zamrkat,protože mě to světlo oslepilo. Předemnou se rýsovala postava Zayna který byl jen v boxerkách. A vypadal dobře. Ale co to říkám? Šel blíž je mě a já couvla a vlezla jsem si na linku.A dál jsem hltala džus.

"Nemůžu spát. A ty znáš mé jméno?" Rýpla jsme si. V posledních dnech mi jinak než děvko neřekl tak mě to celkem překvapilo.

"Znám no" Zavrtěl s úsměvem hlavou a napis se mlíka. "Můžu mít otázku?" Přerušil minutu ticha.

"Asi?" Nadzvedla jsem obočí a nehtama jsem ťukala o krabici džusu která mi seděla v klíně.

"Proč vlastně válčíme?" Sedl si na židli a pozoroval mě. Jako bych byla nějaký testovací zvíře.

"Nenávidíš mě" Mykla jsem rameny a znova jsem se napila té žluté tekutiny.

"To není pravda. Já tě nenenávidím." Vypadlo z něj. Tohle mě uzemnilo.

"Víš ale vypadá to tak" Pozorvala jsem jeho stín.

"A co být zase přátelé?" Ozval se po chvíli ticha. On chce být mím přítelem?

"Víš Zayne,vím že jsem udělala chybu ale to co jsi řek v nemocnici nikdy nezapomenu. Já nestojím o nikoho kdo o mě nic neví ani mě nezná a soudí mě nebo lidi který miluju. Já tu nechtěla ani nechci být .." 

MY BIG BROTHER [ one direction - EDITING ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat