24.Rozbij to!

5.7K 317 9
                                    

V záchvatu paniky a zlosti jsem vyběhla z vili,ven někam pryč. Nevím jestli jsme měla vůbec strach s toho že by mi Niall facku vrátil. Čehož by byl asi po dnešním ranním přivítání schopen. V menším záchvatu vzteku,s toho že jsem tomu namachrovanými blonďákovi neřekla všechno jsem plnou silou kopla do kamene,který mi stál v cestě. Kamínek,nebo spíš to byl kamen letěl k sousedů a jako naschvál,moje přesná střela to namířila přímo do sousedova nového luxusního auta. S hlasytou ráno se vysypalo okýnko spolujezdce.

Jako amatérský vandal jsem se rychle rozhlídla kolem sebe. Prohlédla jsem si pozorně tak perfektně vysklené okýnko,to Niall bude mít radost. Zase další průser na kontu Joy Horan. Nejenom že mě zase ten egoistycký blonďák společně s panem šutrem Paulem zabije ale media si na tom zase bombasticky smlsnou a zase mě nějaká stará bába bude v televizi pomlouvat. Kluci zase se podělají smíchy co jsem to zase provedla,jestli to soused nahlásí jako poškození majetku tak zase jednou policajti otevřou můj veliký tlustý spis a Niallova kreditka bude zase v akci. Nějak mockrát je tam to ZASE. Po pravdě,divím se že o mě nenatočili ještě film. Nebo že nejsem slavná díky tomu že každý policajt na světě při vyslovení jména Joy Horan,ví o koho jde. 

Zastrčila jsem si ruce hluboko do kapes mích volných tepláků,div mi nespadli a vydala jsem se po chodníku. Který lemoval celou tuhle snopskou ulici. Všude kolem mě byli ty nejluxusnější vili,auta a celkově hned na pohled vám bylo jasné že tam nebydlí stará babička s dědečkem pro které je posledních 10let vzrušení dojít si na záchod. Na to,že jsem 12let žila nesnopsky a dalo by se říct že i skromně,tak k tomuhle všemu mám odpor. Dokonce i k naší nové sousedce která bydlí o dva domy dál a je to Megan Fox. A to jsem prosím její fanynka,nebo spíš miluju všechny filmy kde hrála.

Nedokážu pochopit proč se mě Niall ujal když ani pomalu nevěděl že nám umřeli rodiče. Tak asi dozvěděl,protože jinak bych se teďka v děcáku rvala o můj skateboard a rvala bych se kůli koupelně. Ale stejně mi nehraje kde se o tom dozvěděl když se neozýval nikomu z nás. Když jsem byla menší tak jsem najivně seděla u telefonu jako hlídací pes a čekala jsem až zazvoní. Ale po pár letech jsem se na to jednoduše řečeno vybodla a začala jsem žít. Možná trošičku více žít ale život je jen jeden. Lhala bych,kdybych říkala že mi můj velký brácha nechyběl. Po pravdě když jsem se dozvěděla že si mě Niall vezme k sobě byla jsem natšená ale potom se probrala hrozná nenávist,protože přece se na mě vybod,sakra! Jak říkal Liam,na začátku jsem se chovala jako kráva a on jako super brácha,když si to tak přehrávám. Ale teď? Policajti o mě už delší dobu neslyšeli,dělám co chce - více méně a on? Je z něj egoistyckej blonďák jeden pitomej!

"Blonďák jeden pitomej!" Já vím že je pitomej. Počkat! Otočila jsem se na tu osobu která se asi učila od Harryho Pottera aby mu můj mozek otevřel bránu do mého tajného světa. Předemnou stál člověk v třištvrťácích,černé mikině,bílém tričku a vanskách. Člověk který je pan Já jsem zodpovědný. Louis. Jako já ruce strčené hluboko do kapes,jakoby tam hledal drobné. I když kde by vzal Louis člen nejznámějšího baybandu světa drobné? 

"Vždyť je to tvůj nejlepší kamarád" Zamrkala jsem a ironie v mém výstupu přímo překypovala. Louis se na mě zadíval takovím neidentifikovatelným pohledem. Protočila jsem oči. Znovu jsem kopla do dalšího kamínku který se jen tak válel na chodníku a vykopla jsem ho někam za Louise. Jakoby mi můj dnešní střelecký výkon nestačil.

"To je,ale to přehnal. Nikdy jsme slávu nebrali zas tak vážně. Prostě hlavní bylo být sami sebou a on tam předvede takovou scénu jako nějaký naprostý kretém s kterým cloumá sláva" Stejně jako já,tak i on nakopl silou šutr který mu stál v cestě a ten odletěl daleko za mně. Tyhle slova mě hřáli u srdce,protože aspoň mě jediné se nezdá že to co řekl byla blbost a né jako ostatní kteří si myslí že já jsem cvok. Což už taky jsem stoho žití v týhle snopský díře s pěti úchylama který jsou tak extrémně rozpovědný.

"Konečně někdo normální! A to vy jste se na mě dívali jako na exota když jsem na něj byla hnusná!" Zatleskala jsem jako smyslů zbavená. V Louisovi až hrklo a koutky mu cukali do úsměvu. Konečně,normálně se směje pomalu i tomu že slunce je žlutý ale dneska nic. A po pravdě,nesluší mu to.

"To co jsi řekla jsi myslela vážně?" Konečně zvedl hlavu a začal se dívat na svět. Neboli spíš na na tuhle předraženou ulici. Až teď mi dochází že jsem toho asi řekla víc než dost ale zase si to zasloužil,nemohla jsem to v sobě dýl držet.

"Vypadám snad na to že jsem si tam dělala prdel?" Nadzvedla jsem obočí ve snaze se mu zadívat co nejhloběji do očí,jak to dělám on mě. Nebo i všem ostatním?

"To si ze mě děláš prd ... princezno máš tu návštěvu" Zadíval se pozorně za mě. To že za mnou někdo jde nebo stojí mi došlo až při slově princezno,proneseno s extrémní ironii. Otočila jsem se,při pohledu na toho kdo tam stojí jsem tvrdě zavřela oči a v duchu jsem odříkávala snad všechno co jsme kdy chtěla bohovi říct.

"Nemyslíš si že se chováš až moc dětinsky?" Ozval se hlas který mě vyrušil z mé temnoty ve které jsem bohovi nadávala do všechno možnách nadávek za to že mi ani jednou za těch podělanejch 17 let nepohl.

"Pročpak myslíš? Že jsem svému namachrvanému bráchovi řekla co se stalo a vlepila mu? Prosím tě, nebuď k smíchu!" Zavrčela jsem na Liama který si právě teď hrál na zastánce Nialla vlasně jako vždycky. On je snad úplně slepej!

"Celkově všechno,chováš se jako naprostá kráva!" Uchechtnul se nad pohledem kterým mě sjížděl. Pokud vím tak zrovna on se semnou začal kamarádíčkovat! Debil jeden!

"Nemyslíš si že to trochu přeháníš?!" Ozval se Louis který tam v pozadí dělal kulisu která jen parádně naslouchá. O krok blíž přistoupil k Liamovi,jakoby mi dělal živí štít.

 "Já?! Ty jsi něviděl co se ve vnitř stalo a co se dělo včera večer? Schrň si její chování a pak si budeme něco povídat. Včera večer toho na živém předávání cenn udělala dost,nemyslíš?"

"To nezapírám,ale vem si jak se zachoval Niall? Jakoby měl v mozku jen slávu,prachy,slávu,prachy nic jinýho!"

"Třeba proto že to on bude mít průser,to on bude ten co bude zdobyt obali časopisů a to on bude ten co za ní bude žehlit její ožralecké problémy!"

"No promiň,ale věděl co je zač,věděl jaké je ryziko a i tak si jí vzal k sobě!"

"Nechceš mi doufám říkat že ty jsi byl v jejím věku takovej kretén že né? O,tak pardón já se choval trochu jinak!"

"Liame to jsi byl ty kdo semnou mluvil o všem otevřeně. Já jsem se vám teda přizpůsobila a nechala jsem ze sebe dělat něco co nejsem. Ty i ti ostatní debilové si myslíte že když mi dáte tisíce,nakoupíte nový hadry a budete si ze mě dělat loutku? S tím nepočítej! Můžeš mi změnit chování,ale stejně si to udělám podle sebe! Ale nikdy si nenechám měnit životní styl nebo to čím jsem. Nenechám ani mího bráchu aby mě seřval jako malího haranta za to že ten chudinka dostane o pár tisíc míň protože jeho sestřička chtěla žít bez pravidel! Na to že jsi dělal,jaký jsi chápaví tak si stejně vypatlanej jako všichni ostatní! Doprdele pochopíš ty to,že já jsem přišla o všechno jen od té doby co jste o mě projevili vy teda můj brácha zájem? Já přišla o nejlepší kamarády a Lukeho ... taky rodiče už nemám. Media mě cupují jen kůli nové barvě vlasů. Nevím s kým ses jak domluvil na tom,že se budeš dělat jaký jsi milí kamarád ale povedlo se ti to. Tleskám,protože já ti věřila .."

Zase vás zasypávám milionami omluvami,že dlouho nebyl další díl. Po pravdě? Čas byl ale nebyl nápad! Pro objasnění,minulí 24.díl jsem smazala protože to hrozně odbočovalo a navíc mě to zahnalo do slepé uličky,takže bych nenapsala navazující díl. Tadyto řekněme celkem navazuje a navíc se tu vyjasňuje několik věcí. Ano,je to hodně o hádkách a po pravdě celkem si to užívám :D Protože jsem se tak nějak vžila do role naší Joy!
Co říkáte na nově pojmenované kapitoli? A na nový cover? - kdyby někdo chtěl přesněji vědět co je na tom u kluků napsáno ať mi napíše,já vám to pošlu XD
Děkuju moc za vše komenty,votes a hlavně přečtení,protože to vy mě posouváte dál a hrozně mi zvědáte náladu. Prostě je to pro mě hrozně mocc <333 Lovískuju vás <333
WL Braviss

MY BIG BROTHER [ one direction - EDITING ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat