"Kluci?" Nakoukla jsem trochu nesměle do kuchyně. Vyvalila jsme oči. Louis se tam s Harrym mlátili pánvičkama a Niall? Ten si dělal toast. Kuchyně asi na tom byla nejhůř. Všude byly hrnce,rozmlácený vajčka a prostě bordel. Který jsme ani já nenadělala při vaření když jsme byla opilá. "Pane bože!"
"Co?" Usmál se Niall a všichni mi začali věnovat pozornost. Po špičkách jsem k nim došla a znovu jsme se pozorně rozhlédla po kuchyni.
"Takhle .." Vytrhla jsem pánvičky Harrymu a Louimu z ruky "Nevaří" Položila jsem obě dvě pánvičky na kuchyňskou linku,která byla kupodivu čistá.
"No,ono se nám to trochu zvrhlo" Podrbal se na zátylku Louis. Jo,jenom trošku. Mnula jsme si spánky vyčerpání,dneska je toho na mě až moc.
"Kdybys mi dal tu pánvičku,nic by se nestalo!" Vykřikl Harry a začal máchat rukama kolem sebe,jako kdyby ukazoval duhu.
"Joy,hel ..Bože co se tu stalo?" Přiřítil se Liam a zareagoval stejně jako já. Pozorně se rozhlédl kolem sebe nejmíň 5x než si uvědomil ten fakt že dneska zase vařili kluci a že zase budeme dávat spropitné poslíčkovi.
"Tak jo,hele Nialle,ty s Liamem a Harrym půjdete nakoupit,protože se vsadím že tu nic moc po vás nezbylo. A já tu s Louisem zůstanu a pokusíme se to tu uklidit,nebo něco uvařit." Rozmáchla jsem se a přistoupila jsem k Louisovi který stoho byl evidentně natšený. Připadala jsme si jako vedoucí na táboře,která rozděluje bojové úkoly. "Otázky?" Projela jsem je pohledem.
"Já mám,co Zayn?" Zvedl ruku Harry a ukázal na vrchní patro ve kterém byli naše pokoje,tudíž i ten Zaynův.
"Má společnost Made In China,brouku" Mrkla jsem na něj
"Proč tu snimi musím jet já?" Ukázal na sebe celkem zděšeně Liam.
"No,asi proto protože Niall nakupuje stylem jééé to mám rád a Harry ta holka je dobrá" Založila jsem si ruce na prsou. Liam nadzvedl obočí a zadíval se na kluky kteří se cítili strašně ublíženě.
"Tudiž by jsme se dočkali sexy ženský a nebo egelitek plných sladkostí" Dodal Louis.
S Louisem jsme stáli proti Liamovi,Niallovi a Harrymu kteří se tvářili extrémně ublíženě. Liam si vzal ze stolu klíče a s hlasytým povzdychem ukázal na dveře. Niall s Harrym jako poslušné malé děti utíkali ke dveřím. Jejich odchod potvrdila hlasytá rána,která simbolizovala že nejsem jediná kdo tady neumí zavírat dveře.
"Takže co vyčarujem?" Ozval se Louis který byl hned plný energie. Zato já byla psychicky úplně na dně a moje enegrie byla -10%. Povzdechla jsme si a zkontrolovala jsem hromadu věcí co tu byla vytažená. Prohrábala jsme se pytlíčkama co byli poházené na stole.
"Netuším,leda tak smažené skořápky?" Pousmála jsem se a dám jsem hledala,přísady třeba na palačinky. "Loui,můžeš mi prosím vysvětlit proč tu máte 10 plných šlehaček?" Udiveně jsem se zadívala na horu tubyček bílé dobroty.
"No .." Začal přemýšlet. Konečně jsem našla mouku,kterou jsem výtězoslavně pozvedla. Otočila jsem se směrem ke kuchyňské lince,ale nedávala jsme pozor a podjela mi noha na tom bordelu co tu kluci udělali a já skončila na zemi.
"Božéé" Vykřikl Louis smíchy a začal pomalu brečet. Nechápavě jsme se na něj podívala "U nás doma sněží" Vyprskl a mě to až teď došlo. Vysypala jsme na sebe tu mouku. Zabila jsem pohledem Louise který byl červený od smíchu. Hrábla jsem po jedné tubyčce šlehačky a vystříkla jsem mu jí do obličeje.
"omg" Začala jsme se zase smát já,při pohledu na Louise který byl od šlehačky.
"To jsi neměla dělat" Přivřel oči a popadl další tubyčku šlehačku a vystříkl mi na vlasy šlehačku.
"Ty .." Vykřikla jsem a vysypala jsme na něj zbylou mouku z balíčku. Louis si nabral hrst šlehačky která mu padala z obličeje a napřáhnul se. Já jsme se ale sehla.
"Co se to t.." Zayn to schytal přímo do obličeje. Začali jsme se s Louisem nekontrolovatejně smát.
"To si ze mě děláte srandu" Zavrčel Zayn a vystříkl na nás další šlehačku
"To jsi neměl dělatttt" Vykřikla jsem a hodila jsme po něm další hrst šlehačky "A aby ti to nebylo líto" Usmála jsem se na Louise po kterém jsem taky hrst hodila
"Udělala jsi si nepřátelé holčičko" Zasmál se Zayn který se přidal k Louisovi.
"Na ní!" Vykřikl Louis a začal po mě házel šlehačku a Zayn mě začal nahánět po kuchyni.
"Pusť mě" Křičela jsem a matlala jsme po Zaynovi další a další šlehačku
"Můžeš Loui" Usmál se Zayn
"Tak bezmocná" Zasmál se a začali po mě obadva matlat šlehačku
Přestávala jsme vidět protože mi kluci celý obličej komplet zamatlali šlehačkou. Po slepu jsme do prázdna vystříkla šlehačku a modlila jsem se abych jednoho znich trefila. A bingo! Rychle jsme si setřela bílí sních z očí a skočila jsem na Zayna který se válel po zemi. "A teď já" Začala jsem ho omatlávat ještě víc,ikdyž to už ani nebylo možný.
"Ty jedna! Loui pomoooooc" Vřískal Zayn jak malá holka a házel po mě šlehačku kterou zbíral ze země.
"Už jdu" Vykřikl Louis. Dá se říct že jsi sednul na Zayn ale hlavně na moje záda. Patlat po mě šlehačku a snažil se mě dostat na zem. Což se mu moc nedařilo.
"Co se to t... Šlehačko!!!!!!!!!!!" Vykřikl Niall
ČTEŠ
MY BIG BROTHER [ one direction - EDITING ]
FanfictionKaždý bratr si přeje dostávat výzvy k soudu, na jméno své sestry.. © PENGUIN_BRAVIS 2014 #16 in Fanfiction