*O 3 týdny později později
"Konečně pryč z nemocnice!" Zajásala jsem radostně když se Dennyho stříbrné Range Rover zastavilo před mojí,teda naší teda jejich vilou.
"No,když jsi ještě sestru přemlouvala abys tam mohla zůstat" Zasmál se a zatáhl ruční brzdu.
"Ale já musela!" Ano,musela jsem. Musela jsme vymyslet plán kterým odstartuju válku mezi mnou a Zaynem.
"Jo,jasný" Poplácal mě po rameni a zasmál se.
"Klídek,uvidíš že se to vyplatilo!" Bouchla jsme z dveřmi a mávla jsme na něj. Jeho stříbrné luxusní auto se rozjelo. Daleko ode mě. Můj úsměv spald když jsem se ocitla před dveřmi vili. Z hlubokým nádechem jsme vzala za kliku a otevřela jsme dveře.
"Joy!" Zařvali všichni a valili se ke mě jako lavina. Kromě Zayna.
"Stát!" Zadržela jsem je rukou. "Neobjímat" Uklázala jsem na hrudník. Výmluva už jsem byla fit ..
"O moc se omlouvám" Zahrál hystericky Zayn. Nadzvedla jsme obočí. Za co se omlouvá? A pak mi na hlavu vilil čaj.
"Ty debile!" Zapištěla jsem. Tak a teď můžu uskutečnit můj veliký plán.
"Ale copak? Barbie se nám zapatlala?" Zasmál se.
"Ale copak pane Maliku? Vždyť vy sám prcáte samí plastický barbie který na sobě nemaj nic pravího" Založila jsme si ruce na prsou.
"Aspoň nespím se svími přáteli" Zavrčel.
"Aspoň když šukám neřvu na celej barák Jó to je ono, ještě ...!" Stěrka. Ano,tímhle jsme ho setřela a měla jsme co dělat abych nebouchla smíchy.
"Moc si dovoluješ Horanová,ty malá děvko!" Chvíli přemýšlel než vymyslet nějaký slovo.
"To říká nafoukanej egoistickej nagelovanej debil!" Zasmála jsem se. Narozdím od něj jsme měla odpověď hned. Na tohle nic neřekl. Takže bod pro mě.
"Ehm .. prošvihli jsme něco?" Dívali se na mě kluci se spadlou čelistí.
"Jo ale taky hodně zažijete! A teď mě omluvte jdu se osprchovat!" Ukázala jsme na moje vlasy které pomalu smrděli jako čaj a s cukrem. Popadla jsme tašku a vyběhla jsem schody.
Ze skříně jsem vytáhla velikou láhev tempery ale taky barvu na vlasy. Vykoukla jsme ze dveří jestli tu někdo není. Po špičkách jsem se vydala k Zaynovi do pokoje a vběhla jsem mu do koupelny. Rychle jsem přehrabovala flaštičky které tam měl.
"Ty vole,na co má tolik těch lahviček? A šampón!" Zajásala jsem a nalila jsem tam mojí zbraň. Moje oči zašmějdili na lahvičku sprchovího gelu. "Tak co ať si to vyžere" Mykla jsem rameny a vylila jsem tam zbytek. Podívala jsem se na sebe do zrdcadla. Holka jedna šikovná!
"Kráva jedna" Ozvalo se bouchnutí dveří. A teď jsem v háji. Začala jsem rychle hledat schovku ale kde v koupelně? Zalezla jsem si pod umyvadlo vedle skříňky. Snad mě neuvidí. Zayn ze sebe schodil oblečení,vlezl do sprchy a zatáhnul modrý závěs. Rychle jsem vyběhla pryč z jeho pokoje.
Vběhla jsme do mého pokoje a zamkla jsem za sebou dveře. Za dveřmi jsem začala předvádět Happy Dance. Zamířila jsem do koupelny. Teplá voda mi dodala energii a osvěžila mě. Vylezla jsem ze sprchy a můj mozek zasáhl další plán.
Kluci tu chodí jen v boxerkách? Tak já tu budu jen ve spodním prádle!
Netuším co mě to dneska popadlo ale líbilo se mi to. Natáhla jsem si na sebe černé krajkované spodní prádlo. Vlasy jsem si vysušila ručníkem a vyšla jsem z pokoje. Zastavila jsem se u Zaynovích dveří.
"Do prdele,co to je?!!!!!!" Zařval. Začala jsem se smát jako opilá ale dneska jsem byla střízlivá. Po špičkách jsem sešla schody a zamířila jsem ke klukům na gauč.
"Joy? Co zase vyvádíš?!" Prohlížel si mě Niall a zbytek kluků mě jen pozoroval s vykulenýma očima.
"Vy můžete chodit v boxerkách tak juá ve spodním prádle. Je to jako holka v plavkách" Mávla jsem rukou a vzala jsem si z misky na stole popcorn. "A vy tak nečumte,to jste ještě neviděli holku?" Zavrčela jsem na ty tři slintající vedle mě. Tohle jsem si začínala užívat ...
"Kde je ta malá děvka?" Ozval se řev z prvního patra. Otočili jsme se všichni zároveň a sledovali jsem Zayna.
"Hele šmoula!" Zařvala jsem a bouchla jsem smíchy. Kluci se sesypali na zem a brečeli smíchy. Při pohledu na Zayna který měl vlasy modrý stejně jako celý jeho tělo jsem umírala. Můj plán vyšel."Ale notak sluší ti to" Smála jsem se dál ale pozorovala jsem ho kdyby chtěl zaútočit.
"Ty malá mrcho!" Zaúpěl a skočil po mě jako by chtěl chytit králíčka který mu utekl. Přeskočila jsem gauč a vyplázla jsem na něj jazyk. Začal mě honit po obýváku. Byli jsme jako dva lvi co se perou o kořist. Kluci mezitím umírali smíchy.
"Ale copak šmoulinko?" Zasmála jsem se a díky téhle hlášce jsem se rozesmála víc.
"Ty jsi hrozná mrcha!" Zařval a skočil po mě. Až teď jsem si uvědomila že má na sobě jen bílí ručník. Který má obmotaný kolem pasu.
Napadla mě další lest ...
Vzala jsem za kraj ručníku a vylezla jsem na stůl. Zayn tam stál najednou celí nahý. Zakryla jsem si oči abych neviděla to místo. S ručníkem jsem máchala nad hlavou jako s parádní vlajkou. Rychle si rukama zakryl ten bod G. Seskočila jsem ze stolu a mávala mu před očima ručníkem.
Nevím co se stalo ale rozepl mi podprsenku. Rukama jsem jí naštěstí chytila. Rychle jsem si jí zapla a po Zaynovi jsem hodila ručník.
"Tohle se ti vrátí ale mnohem hůř holčičko" Zavrčel a zasmál se.
"Kdepak chlapečku,tohle je tvá vztupenka do pekla!" Zasmála jsem se a bodla jsem ho prstem do hrudníku.
Tak a je tu další díl. Tenhle dál jsem slátala u Šmoulů :DDDD Ano,tu animaci jsem sem prostě dát musela :DDDD Doufám že se aspoň trochu líbí!
WL Braviss
ČTEŠ
MY BIG BROTHER [ one direction - EDITING ]
FanfictionKaždý bratr si přeje dostávat výzvy k soudu, na jméno své sestry.. © PENGUIN_BRAVIS 2014 #16 in Fanfiction