11.Dones to!

7.9K 369 6
                                    

Nastoupila jsem do Dennyho Range Rover. Ve vnitř to vonělo po jahodové vůni která byla smíchaná s Dennyho kolínskou. Auto se rozjelo a zaplavilo ho hromové ticho. Jen kapičky deště bubnovaly na okna a kapotu auta. Sledovala jsem ubíhající cestu Londýnem. Londýn zaplavily barevné deštníky,které chránili lidi před promočením.

"Děkuju že jsi přijel" Prolomila jsme to hrozné ticho v autě. Odtrhla jsem oči od ubíhající cesty a zadívala jsem se na Dennyho,který mi věnoval malí úsměv.

"V pohodě,podle hlasu tě něco trápí" Auto se zastavilo a Denny vyndal klíčky ze zapalování. To jsem vážně tak průhledná? Pokroutila jsem hlavou a vylezla jsem z auta. Okamžitě se na mě začaly snášet kapky deště. Začínala jsem cítit jak se mi oblečení mokří a lepí na tělo. Pořád jsem tam však stála a hleděla do blba. 

"Pojď,nebo tě budu ždímat a tvůj brácha mě zabije" Zasmál se Denny a objal mě kolem pasu. Zasmála jsem se nad tou představou že by mě ždímal a rozběhla jsem se pod střechu supermarketu. V zadní kapse mi zavibroval mobil. S těží jsem hrábla do kapsy a vyndala jsem omlácený iPhone.

Kate: Nechceš se stavit? Dáme sraz ve Starbuksu? :* K

"Chceš pak za tou školnou do Starbuksu?" Zasmála jsem se při slově 'školka'. Vrátila se mi ta zpomínka z nemocnice,jak tan zamnou všichni přišli. Školka.

"Jasně,aspoň pokecám s Ashtonem" Rozzářil se Denny. Opřel si lokty o nákupní vozík a šoupal ho před sebou.  Protočila jsme oči a s úsměvem jsem naťukala esemesku.

Já: Jasně,teď jsme z Dennym na nákupu. Takže tak za hoďku. xoxo Joy

Zasunula jsem si mobil zpátky do kapsy a rozběhla jsem se za mím doprovodem - Dennym. Který byl tak 10 metrů předemnou. Rozběhla jsem se a po vyleštěné podlaze jsem se k němu sklouzla. Abych zabrzdila tak jsme se chytla vozíku,jinak by mě zastavil až regál z brambůrkama.

"Takže co tě trápí?" Povzdychnul si a zmírnil tempo.

"Vlastně,Zayn chce dát mír a řekl mi že mě nenenávidí" Stoupla jsem si na špičky abych vůbec došáhla na regál kde byla Nutela. Když jsem jí konečně vítězoslavně držela v rukou,tak jsme jí hodila do vozíku.

"Neříkej že jsi ho tak mučila?" Začal se smát Denny. Protočila jsme oči.

"Tak natřela jsem ho na modro,zasmradila jsme mu auto,zapálila jsem ho ..." Počítala jsem na prstech všechno za minulí týden.

Začala jsem z regálů,u kterých jsme prošli brát různé věci které se mi líbily a házela jsem je v několika kusech do vozíku. Vozík se začal plnit a tak jsme zamířili k pokladně. Naskládali jsme všechno na pás. Zaplatila jsem a pak už jsme jen mířili s taškami k autu. Tašky jsme naházely do kufru a nasedli jsme do auta.

"Za to že jsi semnou jel,tě zvu do Starbuksu a platím" Mrkla jsem. Koupím kafe a maffina i klukům. A Niallovi ty peníze vrátím,ikdyž pochybuju že mu budou chybět.

"Ó,ty jsi tak laskavá" Zazubil se Denny a už zase parkoval. Popojeli jsme jen pár metrů,které jsme vlastně mohli dojít. Strčila jsem ho a vystoupila jsem z auta.

"Počkat jak jsi mohla zapálit Zayna?!" Zarazil se Denny a dálkovím ovládáním zamkl auto. Vešla jsem jsem do kavárny a podržela jsem Dennymu dveře. Ovál mě teplí vzduch který voněl po skořici a karamelu.

"No,protě jsme se pošťuchovali a já ho za.." Nestihla jsem nic doříct protože se předemnou objevila ta moje školka.

"Joyyy!" Vrhly se ke mě dvě holky - blondýnka a rusovláska. Obě mi padly kolem krku. Připadala jsem si jako věšák.

"Kdo koho zapálíl?" Udiveně nadzvedl obočí Calum. Kluci zase udělali ten svůj 'klučičí pozdrav' Poznámka,musím se ho taky naučit!!

"Ale Joy,zapálila Zayna" Mávnul rukou Luke,který o všem měla přehled. Jen jsme zakroutila hlavou a mířila jsme k pultu.

"Ale jak ho mohla zapálit?" Uslyšela jsme udivené hlasy kluků. Jen jsem nadtím protočila oči a opřela jsme se o pult.

"Dobrý den,co jsi dáte?" Usmívala se na mě přes pult blondýnka s culíkem a hlubokýma až černýma očima.

"Dobrý den,prosím šestkrát karamelové latté,jedno perníkové latté a sedum čokoládovích maffinů" Vychrlila jsme na ní mou obří objednávka,která byla i pro mě,kluky a Dennyho.

"A jména?" Udiveně se zazubila a ukázala mi bílé zoubky. V ruce svírala fixku a stála u kelímků s logem Starbuksu.

"Karamelové latté na jména: Denny,Zayn,Niall,Louis,Liam,Harry a to perníkové na jméno: Joy" Blondýnka pořád s úsměvem rychle popisovala všech sedum velkých kelímků.

"A co jsi dáte vy?" Usmála se na kluky. Poodstoupila jsme stranou aby na ně líp viděla.

"Takže dvakrát vanilkové latté,čtyřikrát perníkové latté a dvakrát karamelové" Rozhlížel se kolem sebe Luke. Divím se že jsi pamatuje kdo má co rád. 

"Jména?" Zase vzala do ruky fixku a čekala na další jména.

"Vanilkové na Kate,Beth. Perníkové na Luke,Calum,Ashton,Michael a karamelové na Tom a Ken" Zazubil se Luke a moje oči sjeli na jeho pearsing ve rtu.

Dneska jim tu necháme pořádnou tržbu. Dohromady to je 15 lattéček a sedum maffinů. Snad to aspoň klukům udělá radost. Bude to taková pozdní snídaně. Zase se hlásil o slovo můj telefon.

Niall: Joy,kde jsi? Jsi v pořádku? Přijď domů nebo tu umřem hlady! - Niall

Pousmála jsem se nad tou poslední částí esemesky. Když se tak zamyslím,kytky tam mají né? Šoupla jsem si mobil zpátky do kapsy a vytáhla jsem peníze abych mohla zaplatit mojí velkou objednávku.

"Tady slečno" Podala v držáčku mích sedum lattéček a balíček s muffiny. S úsměvem jsme jí podala peníze. Dennymu jsem ze sáčku vyhrabala maffin a z držáčku dala latté.

"Lidi,budu vás muset opustit. Denny potřebuju ty tašky" Drkla jsem do něj a on z kapsy tahal klíče.

"Už jdeš?" Zesmutněla Beth.

"Jo,brácha a spol by tam začali okusovat kytky" Nadzvedla jsem obočí. "Takže zatím" Mávla jsem na ně a kráčela jsem jako pejsek na vodítku za Dennym. Až k autu.

"Vážně nechceš odvýst?" Podával mi tašky z kufru jeho černého auta.

"Ne,to je v pohodě. Je to jen kousíček. Tak se tam za nima vrať" Pokývala jsem hlavou na Starbuks

"Tak dobře,měj se Joy" Dal mi pusu do vlasů a oba dva jsme se rozešli na odlišnou stranu. Jeho postava zmizela v kavárně a já kráčela vztříc tomu dešti.

Byla jsem vděčná že mám ten držáček nebo fakt netuším jak bych těch šest kelímků pobrala. Přidala jsem do kroku,když déšť zhustl. Za pár minut mého klusu jsem už procházela brankou naší vili a mířila jsme k velikým dřevěným dveřím,které byly jako pevnost. Rychle jsem je odemkla a vešla dovnitř. Ovál mě teplý vzduch s vůní klučičích parfémů. Skopla jsem svoje mokré tenisky z nohou a mířila jsme do kuchyně. Ozval se dupot a ze schodů seběhlo 4/5 One Direction.

"Záchrana!" Vypískl Louis a rozběhl se ke mě do kuchyně.

"Něco vám nesu ze Starbuksu" Usmála jsem se. V kuchyni se objevili všichni kluci kromě Zayna. Ze sáčku jsem vylovila můj a Zaynův maffin. Za plata jsem si vzala můj a Zaynův kelímek a zbytek jsem pošoupla na stůl těm bláznům.

"Joy,vždyť jsi celá mokrá" Prohlížel si mě Liam a hledal svoje jméno na kelímku.

Měl pravdu,byla jsem zmrzlá a mokrá skrs na skrs. Na stůl jsem ze šortek vyndala trochu mokré bankovky které mi zbyly z nákupu. Popadla jsem kelímky,maffiny a rozběhla jsem se do schodů. Zastavila jsem se s pomalinku jsem kráčela k Zaynovu pokoji. Nechápala jsem sama sebe,proč vlastně za ním lezu když s ním už nechci nic mít. Zaklepala jsem a vešla jsme dovnitř.

"Nesu ti něco dobrýho" Pípla jsem. Zayn ležel jako mrtvola na postely,docupitala jsem k postely a pozorovala jsem co udělá.

"Joy" Rozzářil se jeho hlas  ...

MY BIG BROTHER [ one direction - EDITING ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat