Pomalu jsem otevřela oči ale zasáhla mě hroznivá bolest hlavy. Jsem zvyklá na kocovinu,ale včera toho alkoholu asi bylo moc. Zakňučela jsem jako malé štěně,které chce ven. Chytila jsem se za hlavu a po očku jsem pozorovala kde to jsem. Modré kachličky,umyvadlo,pračka? Já jsem v koupelně? Rychle jsem sebou trhla a poznala jsem svou vanu. Cože?
Vylezla jsem z vany a zase se dostavila ta hrozná bolest,která mi snad drtila hlavu. S dalším a hlasytějším zakňučením jsem se skácela k zemi. Dopadla jsem na příjemně chladivé kachličky,které alespoň špetku zmírnili tu kocovinu. Žaludek se začala ohlašovat,takže jsem moc dlouho na těch studených kachličkách neležela. Vystřelila jsem k záchodu.
Po důkladném opláchnutí pusy a obličeje jsem se zase vrátila k zemi. Bude lepší,když se z koupelny vyplazím než vyjdu,protože ta hlava. Začala jsem se sunout po čtyřech s hlasytým kňučením. Mix alkoholu je velmi dobrý. Říkám si že to včera musela být ořádná kalba že sem teď co jsem. Vítězoslavně jsem spatřila svou postel,která odemně byla dál než jsem si myslela. Ze studených kachliček jsem přešla na koberec. Hlavu jsem měla svěšenou dolů,při pokusu o zmírnění ale to by spíš pomohl aspirin."Joy,já tě zabiju!"
"Uklidni se"
Cvakli dveře a vnich se objevilo 3/5 One Direction. Zmoženě jsem zvedla hlavu a zadívala jsem se na jejich udivené výrazy. No co? Nikdy neviděli člověka po pařbě? Zastavila jsem svou šourací chůzi po čtyřech a sedla jsem si na nohy. Ruma jsem se zapřela před sebou abych hlavou nepráskla o zem - zase.
"Tak kdo mě chce zabít ať nesere" Zavrčela jsem dost slabě a pro mě i chabě.
"Ty vole ségra,ty jsi tak blbá že to není možný!" Zařval Niall a mě se málem rozsypala hlava.
"Do prdele,buť aspoň tiší!" Vyštěkla jsem a hraba jsem se na nohy. Zavrávorala jsem ale díky Zaynovi který se vedle mě nějakým zázračným kouzel objevil tak jsem se normálně postavila.
"Radím ti drž hubu" Zavrčel Niall a Lim ho rukou stopl. Proč mu říkám Lim? Vždyť je to Liam. Včera jsem nejspíš měla v sobě víc alkoholu než mozku.
"Uklidni se. Joy dole tě čeká Paul" Zakročil Zayn
"Ty taky neřvy" Přiložila jsem si ukazováček na rty a pak jsem ukázala na hlavu,která bolela. "Jdu se osprchovat a pak příjdu za šutrem" Mávla jsem rukou a zase jsem se ocitla na zemi. Zase jsem zvolila taktiku po zemi.
Vlezla jsem do sprchy a nechala jsem vodu mě zbavit všeho co mě teď tížilo. Jak to že na mě dole čeká šutr. Můj brácha mě chce zabít. Liamovi říkám Lime a že jsem se ocitla v koupelně.
Po půl hodině v horké vodě jsem zastavila kohoutkem vodu a vylezla jsem ven. Zrdcadlu jsem se radči vyhla,protože nepotřebuju uklízet střepy. Z pračky jsem si vzala čisté spodní prádlo a zamířila jsem už normálně ven. Trochu jsem zmírnila tempo když se zase ozvala hlava. Zaparkovala jsem do mé 'uklizené' šatny a začala jsem se přehrabovat v prvním kopci hadrů.
Nakonec jsem z té hromady čistého a špinavého prádla vylovila šedivé tepláky a černou lambádu s nápisem 'Hug'.(....) "Ale,ale pařmenka" Zasmál se Louis a obrátil se od kuchyňské linky. V ruce držel sklenici s šumáke. Natáhla jsem ruce a kráčela jsem k němu jako zombie,který mu chce sežrat mozek. Ale asi bych v jeho mozku krom textů písniček a vtípků nic nenašla.
"Já chtít šumák" Kráčela jsem jako zombie k Louisovi který se na mě podiveně díval. Natáhl před sebe ruku ve které držel skleničku,s tím co jsem potřebovala a tím co jsem chtěla.
"Vypadala jsi spíš že chceš můj mozek" Uchechtl se Louis.
"Prosím tě,ten tvůj mozek by mi byl na dvě věci" Uchechtla jsem se a začala jsem hltat loky vodu se šumákem,div jsem se neudusila.
"Horanová,máš průšvih a veliký" Leknutím jsem upustila skleničku na zem a ta se rozletěla na nějakolik kousíčků které nehybně leželi na zemi. Pozorně jsem je pozorovala,asi jsem čekala že se zvednou a poskládají se zase dohromady. Škola čar a kouzel Bradavice.
"Do prdele jakej debil?" Zavrčela jsem když jsem to vzdala s tím tupím zíráním na střepy.
"Včera jsi to dost přehnala!"
"Já ani nevím co se včera dělo" Zasmála jsem se a založila jsem si ruce na prsou
"Opila jsi se"
"Řvala jsi že lítáš"
"Říkala jsi mi Lime"
"Málem jsi barmanovi rozbila hlavu"
"Prala jsi se s Zaynem"
"A pak si se odplazila do koupelny"
"No,tak to je sice pěkný ale nevidím v tom ten průšvih" Zadívala jsem se na všechny přítomné mím podivným pohledem.
"Ztrapnila jsi nás před všemi ze šoubiznisu,to ti příjde málo?" Vložil se do toho Niall. Byl jako stíhačka,postavil se předemně a zuřil jako nikdy předtím
"Odkdy tobě záleží na tom co si o tobě myslí ostatní?" Podud já vím,tak když jsem byla malá a připadala jsi si přiblble tak to byl on kdo mi řekl 'Je úplně jedno co si o tobě myslí ostatní,
"Od té doby,kdy si žiju svůj sen" Řekl už trochu klidněji ale pořád měl v očích tu strašnou zlobu.
"Víš od jaké doby? Od té,kdy jsi zapoměl že máš nějakou rodinu a celkově sestru,kterou jsi kdysi měl rád a pořád jsi jí pomáhal. Víš kolik jsem si protrpěla ty jedna mega hvězdo z obřím egem? Víš to? Ne,protože jsi se na mě jednoduše vysral! Víš že mě šikanovali? Víš že mě tak zmlátili že jsem skončila v nemocnici a to jen kůli kurva tobě? Hovno víš! Tady prostě hvězdičce jen vadí že o jeho ségře napíší něco zlého a pomluví kapelu ale že on se támhle ožral a vychrápal se stryptérkou to je v pořádku že?" Vydechla jsem když jsem dokončila můj dlouhý ale pravdiví proslov. Všichni se na mě zamyšleně dívali kromně Niall ten zuřil snad ještě víc. Bylo mi o něco lépe,protože jsem mu konečně řekla všechno co jsem chtěla,ikdyž to byl jen začátek.
"A víš co se s tebe stalo? Normální děvka!" Uchechtl se Niall když si mě prohlížel. Nevydržela jsem to,vztek šel ven a já se rozpřáhla rukou. Vlepila jsem Niallovi pořádkou facku.
Díl mi příjde takoví podivný,a po pravdě nejsem z něj nějak extra natšená,ale snad se bude líbit. Děkuju moc za votes a přečtení <3333
-> Na boku máte nový trailer který jsem k povídce vyrobyla -> Ano vím že je tam pár chyb -,- :D ->
-> Začala jsem psát další povídku s názvem 'Replay'. Je o šikaně a postupem času bude i o drogách a tak dál. V hlavních rolích budou kluci,ale neslavní,a ten nejhlavnější bude Liam :3 Najdete ji na mém profilu. -WL Braviss
ČTEŠ
MY BIG BROTHER [ one direction - EDITING ]
FanfictionKaždý bratr si přeje dostávat výzvy k soudu, na jméno své sestry.. © PENGUIN_BRAVIS 2014 #16 in Fanfiction