"Děkuju" Usmál se a vzal si kelímek s jeho jménem který příjemně hřál. "Joy chtěl jsem .." Nedořekl to protože jsem ho přerušila já.
"Promiň,ale půjdu si už lehnout" Ukázala jsem na dveře. Vstala jsem z postele a vyšla jsem ze dveří,které jsem za sebou rychle zavřela.
Ne,že bych ho neměla ráda ale prostě něco mi říká že se mu musím vyhnout. Bojím se,co se stane až si ho pustím k tělu. Přece jenom,minule to nevyšlo takže co bude dál? Otevřela jsem dveře do mého pokoje a zamířila jsem rovnou do postele. Padla jsem do ní a zahrabala jsem se pod peřinu. V tuhle chvíli mi bylo jedno že ležím v těch mokrých věcech nebo že je dopoledne. Já jen potřebuju spát.
Až ráno mě probudil otravný zvuk budíku který se rozezvonil na celý pokoj. Zamžourala jsem rozespale po místnosti a rukou jsem hrábla pod polštář. Jedním klikem jsem umlčela budík. Protáhla jsem se a prohrábla jsem si vlasy. Odkryla jsem ze sebe peřinu a neochotně jsem vstala z postele. Zamířila jsem do koupelny. Bála jsme se na sebe podívat do zrdcadla,tak jsme se mu radči vyhla obloukem. Vysvlékla jsme se ze včerejšího mokrého oblečení a vlezla jsem do sprchy. Nechala jsem teplé kapky vody stékat po mém unaveném těle. Po 10 minutách jsem vylezla ze sprchy zabalená v ručníku. Ze země jsem sebrala šortky a černý vytahaný svetr s dlouhýmy rukávy a bílím číslem 21. Navlékla jsme se do oblečení a nalíčila jsme se. Vlasy jsem si jen tak prohrábla a pozorovala jsem kapičky deště které stékaly po okně. Ještě dobrou chvíl jsme tam jak tydýt stála a pozorovala jsem okno.
Zatřepala jsem hlavou abych se trochu probrala. Vzala jsem si ze stolu tašku a s hlasytým povzdychem jsem otevřela dveře mého pokoje a mířila jsem tou chodbičkou až ke schodišti. Sešla jsem ze schodů a zamířila jsem do kuchyně,kde už seděla celá delegace One Direction. I Zayn.
"Dobré ráno" Vysoukala jsem ze sebe a vztoupila jsem do kuchyně. Zamířila jsem k lednici aniž bych si všimla jednoho z nich.
"Dobré Joy" Ozvalo se sborově. V ledničce jsem nakonec vyhrabala vodu a mandarinku.
Nebylo to nic moc oproti tomu co nermálně jím ale nemám hlad. Pod světýlkem co svítilo v ledničce jsem si prohlížela průzračnou tekutino v plastové flašce. Na konec jsem ledničku zavřela a mířila jsem k mé školní tašce která se je hozená na lince. Dala jsem do ní vodu a malinký oranžoví míček který byl mandarinka a zazipla jsem jí. Pořád jsem se snažila na kluky nedívat ale oni se dívali na mě,což mě neskutečně znervózňovalo. Vzala jsem si toastoví chleba a namazala jsem si ho máslem a marmeládou.
"Nechceš odvést do školy?" Usrkl si z hrníčku kafe Zayn. Jen jsem zakroutila hlavou.
"Ne,to je dobrý. Pojedu na skatu" Zakousla jsem se do mé snídaně.
"Vždyť prší" Ozval se Louis udiveně. No,co chci jet na skatu v dešti necelou půl hodinu.
"Leje" Naklonil se Harry aby líp viděl z okna a pak se vrátil do původní polohy jako kus molitanu.
"Noa?" Mykla jsem rameny a přežvykovala jsem poslední kousek mojí snídaně. Vzala jsem si tašku a mířila jsem ke dveřím. Rychle jsem si obula tenisky. Uvnitř jsem se modlila aby si mě nevšimli ale k mému štěstí se to nestalo.
"Já tě odvezu" Zamyšleně zamnou přiběhl Zayn. No,to mi ještě chybělo. Nic jsem nenamítala. Vzala jsem si pro jistotu skate a vyšla jsem ze dveří. U dveří mě ovál studený vítr a kapky deště se začaly snášet na mojí postavu.
Zayn za pár vteřin vyšel ven za mnou. Oba jsme se rozeběhli k jednomu z 5 luxusních černých aut. Rychle jsem nasedla na sedadlo spolujezdce. Zayn sedl za volant a nastartoval. V hlavě jsem neměla žádné myšlenky,jako bych se vypla.
"Proč se mi vyhýbáš? Prosím řekni,udělal jsem něco?" Nahodil takoví zranitelný ale zároveň tvrdý hlas.
"Já .. já nevim" Zavrtěla jsem hlavou kterou jsem po chvíli sklopila. Prostě se bojím,to je asi jediná věc co mě napadla. Ani jsem si to neuvědomil ale auto zpomalilo a Zaynův dech jsem cítila na své tváři.
Zvědavě jsem zvedla hlavu. Zaynův obličej byl nehorázně blízko toho mého. Jeho hnědé oči se na mě smáli s plamínky naděje. Jeho rty se přitiskly na ty moje. ....
Mohla jsem přidat trošku dřív kdyby můj notebook nebyl takoví hater a já taková káva :D!!! Ale tak z mého záchvatu mě vytáhla @ImMrsMalikBabe a zmrzlina :33 :D Takže děkuju! Jinak ,co jsi myslíte o tomhle díle?
PS. Snapchat? můj nickname invisiblejane
ČTEŠ
MY BIG BROTHER [ one direction - EDITING ]
FanfictionKaždý bratr si přeje dostávat výzvy k soudu, na jméno své sestry.. © PENGUIN_BRAVIS 2014 #16 in Fanfiction