17.Navštiv to!

7.1K 350 12
                                    

"Aha,takže smlouva o míru?" Zasmál se Liam s trochu vážnějším ale zároveň pobaveným výrazem. Protočila jsem nad tím oči. Najednou jakoby jsem všechny pocity hodila za hlavu a potřebovala jsem se ze všeho vypovídat. Sama sebe jsme překvapila tím že zrovná já,tu teď sedím zrovna s panem Paynem.

"On mi smlouvu nabídl akorát já nepodepsala" Máchla jsem rukou a usrkla jsem si z bílého hrnečku. Liam se na mě podíval s údivem,asi očekával trochu jinou odpověď.

"Nepředpokládám že jí podepíšeš když jsi ho podpálila,obarvila na modro a umlátila skateboardem. Nebo spíš částí skateboardu" Nahodil obličej alá 'vzpomínám' a začal se u toho smát. Musím uznat že ty dny kdy jsme jeden druhýho ničili. Musím říct že když jsem ho podpálila tak jsem o něj měla celkem strach.

"Na člověka,kterýmu jsem podpálila nejlepšího kamaráda to bereš nějak dobře,né?" Začala jsem se smát,nad tou myšlenkou,jak jsem Zayna zapálila. 

"No,ona potom byla sranda když tě po baráku honil s painbolkovkou" Přidal se ke mě,a ona jsme se smáli,pěknou chvíli. Jo,než mě dohonil trefil Harolda 3x do hlavy,ostatní se předním kryli pánvičkama.

"Ale zase,jsme vám krásně vymalovali" Snažila jsme se říct mezi smíchym,smysluplnou větu. 

"Tak v pohodě,v obýváku jsou stříkance od barev a v kuchyni na stropě je otisk od lívance" Mávnul nad tím rukou. Ten den si pamatuju,to jsem já zrovna dělala večeři a Louis se semnou rval o pánvičku tak jsme švihli lívanec na strop. Až teď mi došla ta podstatná věc,Londýn mě změnil ale taky kluci. Jsem snimi necelí měsíc a mám fůru vtipných vzpomínek,které jsou vážně úžasné. "A očem chceš mluvit s Zaynem?" Uklidnil se Liam a zvážně. Guru radí.

"Vlastně asi o všem. Pořád kolem sebe chodíme 2 metrovím obloukem a prostě bych toho chtěla nechat. Možná bych podepsala tu smlouvu o míru" Zadívala jsem se na mladou dívenku které muhlo být jako mě,a vytírala podlahu něčím co se dříve podobalo mopu.

"Možná se tak nezdá ale je chápaví ale na druhou stranu i dost citliví. Skus za ním jít a normálně si promluvit,pochopí to třeba trochu jinak ale pochopí. Hlavně bys i ty měla vyslyšet jeho" Vypadlo z něj bez dlouhého přemýšlení. Jestli po mě nevystřelí paindbolkou tak to beru.

"Hmm,někdy v budoucnu to zkusím" Mám se bát? Ale čeho? Odmítnutí? Nejenom že jsem mu fyzicky ublížila ale dokonce i psychicky. Ale na druhou stranu on ublížil mě,ale zase za to můžu já. Kdybych se nelíbala s Lukem. Lukem. Přeběhl mi mráz po zádech a mě zase došlo že tu není. Kdybych mu ten podělanej telefon vzala nevyboural by se.

"Joy? Horanová?" Mával mi před obličejem rukou Liam jak zběsilí. Zatřepala jsem hlavou a zahnala jsme všechny otázky,kterých bylo až moc. Taky myšlenku na toho člověka,který tu už není. Sakra,už zase! Ucítila jsem,tlak na ruce.

"Liame? Kam mě táhneš?" Probrala jsem se ze všech těch myšlenek,které mě tížily.

"Za Zaynem,protože ty nejsi schopná za ním jít sama" Mykl rameny a táhl mě ze Starbuksu.

"Já jsme schopná za ním jít"Možná měl pravdu? Strach,by mi nedovolil vkročit k Zaynovi do pokoje. Strach z prohry,která jsme nikdy tolik neprožívala. Ale jakmile přišel můj velkej brácha a Londýn,tak bum všechno je jinak. Našla jsem si nepotetovanou kamarádku,zdemolovala jsme klukům byt ale i nervy,stihla jsem si zamilovat policii,ztratit kamaráda a Zayna.

"Vážně?" Podíval se na mě propalující pohledem,kterému nešlo lhát. Ale já sama nevěděla jestli bych lhala kdyybch řekla 'ne' nebo 'jo'.

"Dobře,půjdeš tam semnou?" Vzdala jsem to,nemělo to cenu. Ten jeho pohled. Liam se uchechtl.

"Jako,to mám s tebou v kročit k Zaynovi a odvyprávět to všechno za tebe?" Nadzvedl se smíchem obočí. No,to by bylo nejlepší.

"Ono stačí když budeš stát za dveřmi,kdyby mě chtělk zabít tak vyběhnu na chodbu a ty mi pomůžeš" Usmívala jsem se jako malé dítě které pod stromečkem našlo svou vysněnou hračku.

"Dobře,ale proč si myslíš že tě zrovna já ochráním?" Ukáza na sebe a zdůraznil slovo 'Já' já nevím,protože nejvíc času trávíš v posilovně? Protože Niall věnuje pozornost pizze? A Louis s Harrym si vystačí sami? Takže  mi zbýváš ty hochu. Plácla jsme se do čela.

"Já nevím,třeba pro tohle?" Ukázala jsem na jeho bílé tričko,pod kterým se mu rýsovaly stavily. Myslím že je měl se Zaynem na stejno,nebo větší? Netuším.

"No,dobře" Protočil oči a táhl mě dál k vile. Přednámi se začínal rýsovat jejich bílí palác. V kterém sem si čím dám tím víc začínala připadat jako doma. S tím rozdílem že tam bylo celkem uklizeno a měla jsme místo jednoho bratra rovnou pět. Pět sexy bláznů kteří se tu neustále procházeli v boxerkách a vodili si tam,občas společnost. Která na sobě měla víc výrobků 'Made In China' že jsme se občas sama sebe ptala,jestli ona sama není z Chiny.

"Tak jdem na to" Vydechla jsem když Liam v zadní kapse svích černým jeansů hledal klíče. Zastavil své hledání a zadíval se na mě. A mě až teď došlo co jsme řekla. Plácla jsme se do čela.

"Já to nemyslím tak jak by to myslel Hazza." Mávla jsem an obranu rukou. Liam vítězoslavně pozvedl klíče a odemkl veliké dveře,které mi každým dnem přišli větší a větší."Vážně bys s Harrym neměl trávit tolik času" Skopla jsem tenisky z nohou a zadívala jsem se na schodiště.

"Je tu malí problém madam,jsem sním ve skupině" Zamířil jako první ke schodišti a já za ním kráčela jako pejsek na vodítku. Tak jsme si taky připadala.

Byl tu klid,jen se z kuchyně ozívalo hlasyté nadávání což simbolizuje to že kluci zase vaří. Takže zase skončíme na pizze nebo číně protože oni zase podpálí kuchyň. Liam se zastavil u dveřích které patřili Zaynovi a rukou mě pobídl abych je otevřela. Zhluboka jsme se nadechla a vzala jsme za kliku.

"Zay .." Nedořekla jsem myšlenou větu protože můj pohled spadl na Zayna který právě byl zaneprázdněn. Zaneprázdněn s dalším výrobkem 'Made In China' vykulila jsem na něj oči. Nevím proč ale zabolelo mě to u srdce,copak žárlím? Stála jsem jak opařená. Vzpamatovala jsem se až po nějaké té vteřině.

"Joy" Vydechl když na mě vrhl svůj pohled. Rychle jsem zavřela dveře. Já viděla něco co jsem fakt vidět nechtěla.

"Co se stalo?" Vyhrkl na mě Liam,který se už připravoval že mě Zayn bude chtít zabít. Smůla.

"Byl zaneprázdněn s výrobkem Made In China" Vyhrkla jsem a otočila jsem se pryč. Bože,on mě pžed pár dny líbá a teď? Ojíždí ti nějakou plastuku. Měla jsem chuť křičet ale místo toho jsem dýchala. Což mi nepomáhalo.

"Joy? Co si ..?" Vyletěl z pokoje Zayn a rozhlížel se kolem sebe. Zrychlila jsme krok,abych se dostala do kuchyně a třeba zkontrolovala škody co kluci provedli. Chtělo se mi brečet ..

"To jsi posral kámo" Ozval se Liam

MY BIG BROTHER [ one direction - EDITING ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat