Včerejšek byl svělí. Trochu se změnili plány,takže jsme ze Sam nebyli sami ale byli snámi i kluci. Snědli jsme snad 6 pizz a skoukli nespočet hororů u kterých se většina z nás smála. I Zayn se na chvíli zastavil, a strávil snáma večer. Sam odešla kolem šesté ráno kdy nás všechny budil Liam. Vážně tu jeho starostlivost nesnáším!
"Můžete mi laskavě říct proč mám vstávat v šest když mi škola začíná až v osum?!!" Rozespale jsem křikla když jsme se doloudala do kuchyně.
"Protože dneska nejdeš do školy" Odpověděl Niall a jak jinak nes plnou pusou vaflí.
"A proto mě budíte v šest?" Vykřikla jsem a nalila jsem do rychlovarné konvice vodu.
"Nejdeš do školy protože jdeš snámi do televize" Máchnul rukama Harry který vypadal extrémně nevyspale.
"Já se na televizi jen koukám" Nadzvedla jsem obočí a zapla jsem konvici.
"Teď tam snámi půjdeš na interwium" Opřel se o ledničku Louis a pozorně si mě prohlížel. Protočila jsem oči a pokusila jsem se ignorovat to že je tu semnou v kuchyni 5/5 polonahých One Direction.
"Ale tekhle bys tam jít neměla" Ukázal na mě Zayn s úsměvem. Prohlédla jsem si moje 'oblečení' -černé šortky a černá podprsenka. Jako oni se tu můžou producírovat polonahý a já ne?
"Jako vy tu pánové můžete chodit polonahý a člověk se musí dívat na vaše nadržený péra a já tu nemůžu chodit takhle?" Ukázala jsem na sebe. Všichni si mě pořádně prohlíželi a já nad tím jen mávla rukou.
"Hele neslintejte mi nad ségrou!" Vykřikl Niall po chvíli ticha kdy na mě 4/5 One Direction mohli oči nechat.
"Než někdo z vás podotkne něco o tom jak vypadám nebo co by udělal" Zdůraznila jsme každé slovo hlavně k Harrymu "Tak já se jdu převlíct" Rozběhla jsme se do schodů
Vběhla jsem do pokoje a nezapoměla jsem třísknout z dveřmi. Nesnáším vstávání a už né tak brzo. Ale za to si můžeš sama,kdyby jsi nešla spát ve 4 ráno tak bys vstala - moje podvědomí mě nesnáší. Je pro mě hrůza se přetvařovat jak je všechno fajn a přitom není,já říkám vždycky svůj názor a nepřetvařuju se. Zase mi v hlavě běhalo milióny myšlenek. Zahnala jsem je a šla jsem se do šatny převlíct - černé slonky,tmavé džínové šortky,bílé tílko s hlubokými rukávi s logem batmana a černé ušuntělé vansky. Nalíčila jsem se a prohrábla jsem si vlasy.
"Horanová dělej!" Ozval se křik ze zdola. Podle hlasu soudím že na mě řval Harry.
"Joy pohni!" Ozvalo se hned za ním a to řval Zayn
(....) Sedím na extrémně nepohodlné židličce,která je podobná té barové a čekám až zařvou 'Točíme'. Ruce mám složené v klíně a bez výrazu blbě čumím na jedno místo. Jsem unavená a extrémně znuděná. S klukama jsem neprohodila celou tu dobu ani slovo. Přemýšlím úplně o všem.
"Joy,jsi v pořádku? Posledních pár dní se chováš divně" Ozve se Liam který si sedl na další plastovou židli vedle mě. Tos trefil.
"Je toho víc" Usmála jsem se bez jediného pohybu.
"Po natáčení tě zvu do Starbuksu" Ikdyž jsem ho neviděla protože jsem pořád zírala do toho jednoho místa,věděla jsem že se pousmál.
"Takže jedem na život za 5,4,3,2,1 a AKCE!" Zařval někdo na celé studio a já pozvedla hlavu s falešným úsměvem.
"Vítáme všechny diváky u televizních obrazovek,dneska jsou tu snámi ve studiu Harry,Louis,Liam,Niall a Zayn známí jako One Direction." Ozval se hlasytý potlesk a výkřiky fanoušků v hledišti "A také tu máme Niallovu sestru Joy Horan" Ozval se potlesk.
.... 30 minut pokládala otázky jen klukům a já tam jen tak bez výrazu seděla a snažila jsem se vypadat že mě to extrémně zajmá a že poslouchám ikdyž jsme dělala pravý opak.
"A teď k tobě Joy,objevila ses tu z ničeho nic,jak to?" Usmála se na mě postarší dáma která už v obličeji vypadala zákeřně. Také na ní byli vidět plastiky. Niall se na mě rychle podíval,moc dobře věděl co to znamená. Téma Rodiče,a na to jsem byla citlivá.
"No,vlastně jsem se sem přistěhovala z Česka,kůli smrti našich rodičů. Niall se mě ujal jinak bych skončila v děcáku a musím říct že bych se pořád chtěla vrátit do Česka" Jedním nádechem jsem to všechno vychrlila,dávala jsem si trochu pozor abych neřekla něco co media můžou použít proti mě.
"Tobě se v Londýně nelíbí?" Pousmála se nuceně ta baba.
"Neříkám že nelíbí,ale v Česku jsem toho prožila hodně a je to krásná republika" Kývla jsem hlavou. Ona se na mě jen nechápavě podívala,baba jedna!!
"Už se o vás hodně ví,kůli skandálům. A soudě podle vašeho oblečení jste divoška,jak vycházíte s klukama?" A rýpe a rýpe.
"Nevím jestli za skandál považuješ když skončím v nemocnici ale tak dobře. Navíc nikomu nic není do mého soukromí nebo co dělám protože nejsem slavná! Můj styl oblečení je úplně normální,styl puberťačky. Možná by jsi se měla někdy koukat kolem sebe" Začínala jsem být dost nepříjemná protože mě to už extrémně vytáčelo. "A s klukama? Dá se říct že snimi vycházím ale výdat je každý den v boxerkách,to už moc nedávám" Zamrkala jsem do kamery která se na mě otočila.
"Tak Joy, se rozhodla,že se nám vyrovná takže teďka nám po vile chodí jen ve spodním prádle" Usmál se na mě Harry. To si ze mě dělá srandu,že jo?
"A já netuším kdo včera vyjel po mojí kamarádce,hned jak jí uviděl ve dveřích?" Zavrčela jsem směrem k Harrymu. Liam mě chytnul na rameno a zakroutil hlavou na znamení ať nic nevivádím.
"Ehm .. dobře. Když jsi sestra jednoho s členů One Direction,jakou skladbu máš od nich nejradči?"
"Po pravdě já je neposlouchám. Neříkám že jsou hrozný ale asi nejvíc se mi líbí cover Teenage Dirtbag" Zadívala jsem se na moje ošuntělé vansky.
"Jak by jsi okomentovala tyhle fotky?" Pousmála se a ukázala na celé studium fotky mě s Lukem a pak s Dennym.
"Bože,co je vám do toho?" Zavrčela jsem. Vím kam tím směřuje,k Zaynovi ..
"Prý jsi chodila se Zaynem,jaký byl důvod vašeho rozchodu?" Tak tohle už jsem nedávala,vyskočila jsme ze židle.
"Víte co? Ano,chodila jsem sním ale tak se laskavě zeptejte pana Malika proč jsme se rozešli. Protože já nesnáším to jak do mě rejpeš!! Je to do prdele,moje věc jak se oblíkám jak vypadám nebo jestli si támhle zapálím,opiju se,obejmu se s kamarádama! Nestačí že jsem se musela přestěhovat sem,nebo že do mě pořád rejpou ty slavný fanynky ale ještě do mě bude v televizi rejpat nějaká ženská! Já končím!" Mávla jsem rukama nad hlavou a mířila jsem pryč ...
Tak konečně tu máte nový díl :33 Omlouvám se že dlouho nebyl ale já nevěděla o čem psát,a v tomhle se rozvětvuje další část té povídky. Moc děkuju za 1.8K přečtení,vážně nikdy by mě to nenapadlo! :O <33
WL Swan
ČTEŠ
MY BIG BROTHER [ one direction - EDITING ]
FanfictionKaždý bratr si přeje dostávat výzvy k soudu, na jméno své sestry.. © PENGUIN_BRAVIS 2014 #16 in Fanfiction