7

923 130 26
                                    

- Знам, че звучи странно, но това е истината. - каза Джони.

Тейонг седеше на дивана, сложил ръка на челото си докато се опитваше да усмисли информацията, която бе получил само преди секунди.

- Добре. Да видим дали съм разбрал правилно. Онези са били вампири, - той посочи към Джони. - ти също си вампир, Джънгу е магьосник, а Джехьон се пил отвара.

- Да, в общи линии. Но не сме сигурни, че е пил отвара. - намеси се Джънгу.

- Това няма никакъв смисъл! - извика Дойонг и стана, почвайки нервно да обикаля из стаята.

- Прав е. Що за глупост е това. - съгласи се Лукас.

- Добре тогава... - Джони затвори очите си за минута и когато отново ги отвори цялата бяла част около ириса му беше кърваво червена.

- О, Боже! - извика Тейонг подскачайки от мястото си.

Всички седяха като вцепенени. Това просто изглеждаше нереално.

- Като някакъв демон си. - Джехьон го гледаше с разширени очи.

- Сега вярвате ли? - Попита Джони озъбвайки се за да видят дългите зъби, които се бяха появили.

- Добре. Значи има вампири и вещици, въпреки че още ми е трудно да го усмисля, това обаче означава, че съществуват неща като отвари и... - Дойонг замълча сещайки се за случката в онзи сувенирен магазин.

Продавача беше казал, че продава отвари. Джехьон го ядоса като не му повярва и после той...

- Дойонг какво има, защо млъкна? - попита го Джънгу разтревожен.

- Аз, мисля, че се сещам за нещо, което може да ни помогне да разберем какво му има. - отговори Дойонг.

- Казвай де! - подкани го Тейонг.

- Онази вечер в ресторанта закъсняхме, защото се загубихме. Влязохме в един магазин, който бе доста странен, за да питаме за посоката. На кратко, Джехьон забеляза едни малки шишенца и попита продавача какво има в тях, а той отговори, че са отвари. Естествено Джехьон не повярва и започна да се подиграва. Продавача се ядоса и го напръска с нещо, а после започна да говори нещо на китайски. - Дойонг каза всичко на един дъх.

Джънгу кимна бавно с глава.

- Не съм чувал за такова нещо, но определено е някаква магия. Боя се обаче че тази книга няма да ми бъде от помощ.

His true feelings | DojaeNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ