- Тук съм.
Джънгу извъртя очи. Сега си спомняше защо всъщност го мразеше толкова много.
- Тен! - Джони се усмихна тръгвайки към него. - Радвам се да те видя.
- Да бе, повярвах ти. - каза Тен съркастично и пристъпи напред в стаята към останалите. - Съмнявам се, че сте тук само, за да ме видите.
- Защо мислиш така? - каза по-високия, правейки се, че не знае какво имаше предвид другия.
- Защото Джънгу ме мрази, с теб не сме се виждали от повече от две години, а ти... - Тен посочи към Тейонг, който го погледна изненадано, не очаквайки да го намеси в разговора. - Теб не те познавам, но ще се радвам да се опознаем.
Тен му намигна и се приближи към него. Обви едната си ръка около кръста му и се опита да го придърпа, но Тейонг сложи ръце на гърдите му и го избута назад.
-Правиш се на недостъпен, а? - тайландецът се усмихна затваряйки очи. - Харесва ми!
- Не се прави на недостъпен, той е недостъпен. - Джони хвана Тейонг за ръката и го придърпа към себе си.
- Хм. - Тен скръсти ръце и погледна към другия вампир с присвити очи. - Ще видим това.
- Нищо няма да видиш. Той е с мен.
-Това не ми харесва. - тайландецът поклати глава недоволно.
- Нека да караме по същество. - обади се най-накрая Джънгу, след като вече му бе писнало да слуша глупостите на Тен.
- Съгласен съм. Какво искате?
- Колкото и да не искам да го призная, имаме нужда от помощта ти. - Джънгу измъкна под носа си надявайки се, че другия няма да го чуе.
- Знаех си, че ще дойде денят, в който ще поискате помощта ми. - каза драматично Тен и щастливо плясна с ръце. - Чувството да съм прав и то за пореден път, е страхотно.
- Може ли после да ни го натякваш, защото малко бързаме. - Джони се намеси, изкарвайки дълбока въздишка. - Трябва след най-много час да сме тръгнали, защото Тейонг има да довършва проект, а и утре има лекции рано сутринта.
Тен се подсмихна.
- Е щом е за Тейонг. Името ти е красиво почти колкото теб самия.
Тейонг се изчерви при думите му и наведе глава надолу.
- Мисля, че ще повърна. - измрънка Джънгу под носа си, мръщейки се.
أنت تقرأ
His true feelings | Dojae
خيال (فانتازيا)Животът на Дойонг е на път да се промени драстично. Какво ще се случи щом двамата с Джехьон се изгубят в Хонг Конг и влязат в един магазин за сувенири. Дали всичко ще си остане както преди или един от двамата ще излезе от там... променен.