- Имах чувството, че полетът никога няма да приключи! - измрънка Тен докато напускаха летището.
- Не беше толкова дълъг полет. - Джони извъртя очи.
- Но за мен беше! - извика драматично Тен, при което Юта го сръчка с лакът.
- Стига се лигави.
- Предлагам, - започна Джънгу, сменяйки темата. - Да отидем в дома на Лукас, за да починем, а след това ще търсим онзи.
- Съгласен, да вървим. - Юта тръгна напред дърпайки Тен за ръката след себе си, който беше като послушно кученце и правеше всичко, което японеца му каже.
- Тръгнаха напред, а дори не знаят къде е дома ми. - Лукас се затича пред тях, виждайки, че вървяха точно в противоположната посока.
Момчетата се разделиха в две таксита решавайки, че пътят е много, а бяха прекалено изморени. След двайсетина минути пристигнаха пред дома на Лукас. Щом си отпочинаха, Тейонг и Джехьон отидоха да сготвят нещо, докато останалите останаха да се излежават в хола, прекалено изморени дори да спорят с Лукас за глупавия филм, който беше пуснал. Премина още известно време, през което се взираха с отекчен поглед към телефизора, преди Юта на наруши тишината.
- Имам план. - каза той гледайки сериозно към останалите.
- За какво говориш? - попита объркано Джънгу.
- За Сиченг. - Юта извъртя смятайки, че въпроса бе излишен, все пак не бяха дошли тук да си почиват, а да вършат работа. - Ти да не мислеше, че ще отидем при Сиченг и ще му кажем: Хей прокълна приятеля ни, позабавлява се, но сега развали шибаната магия.
- Няма ли на стане така? - Лукас направи разочарована физиономия.
- Ти притежаваш рякък вид глупост, знаеш ли? - каза подигравателно Тен. - Не съм срещал идиот като теб.
- Затваряй си устата! - каза Джънгу през зъби. - Не го обиждай, не разбира от такива неща!
- Оу, добрия магьосник си показа рогата. - Юта извъртя очи.
- Добре стига вече! - намеси се Джони усещайки наближаващата караница. - Юта, каза, че имаш план? Какъв е?
- Да. За да накараме Сиченг да развали проклятието, трябва да го притиснем.
- Гениално! - възкликна съркастично Джънгу. - Да заплашим силен черен магьосник, който вече прокълна един от нас!
KAMU SEDANG MEMBACA
His true feelings | Dojae
FantasiЖивотът на Дойонг е на път да се промени драстично. Какво ще се случи щом двамата с Джехьон се изгубят в Хонг Конг и влязат в един магазин за сувенири. Дали всичко ще си остане както преди или един от двамата ще излезе от там... променен.