15

823 126 6
                                    

Джехьон се събуди щом чу някакво думкане, последвано от тихо ругаене. Разтвори бавно очи, премигвайки няколко пъти опитвайки се да се разсъни. Усети леко мърдане срещу тялото си и погледна надолу виждайки Дойонг сгушен в него. Лицето му бе заровено в рамото му, ръцете обвити ниско около кръста му, краката им бяха преплетени. Джехьон се намръщи и започна да се оглежда наоколо из стаята, за да разбере кой смееше да наруши прекрасния им момент.

Джехьон надигна глава леко нагоре и тогава видя, Лукас, който мрънкаше нещо под носа си и гледаше злобно към прага на вратата.

- Какво правиш тук? - изшептя Джехьон не искайки да събуди Дойонг.

- Спънах се в шибания праг на шибаната врата. - Лукас посочи към ударения си крак и скръсти ръце ядосано.

- Това не обяснява, защо си тук! - Джехьон извъртя очи, последното, което искаше бе да се разправя с глупостите на Лукас, когато можеше да гушка Дойонг. - Излизай! Разваляш момента ни!

- Не, Джони ме прати да те събудя.

В същия момент Джони влезе викайки:

- Дойонг го няма! Не е в стаята си!

- Да, защото е тук! - Лукас посочи към леглото.

Дойонг се пробуди в следствие на цялата суматоха и се размърда срещу Джехьон, който хвърли убийствен поглед в посока на двете момчета.

- Защо всички викат? - измрънка Дойонг сънено, опитвайки се да се одръпне от другия, но Джехьон го приближи към себе си и чернокосия спря да мърда.

- Объркан съм. - каза Джони гледайки изненадано към прегърнатите момчета. - Джехьон да не си го пренесъл докато спи.

- Не, защо да го правя. Дойонги сам дойде при мен.

Джони погледна изненадано към Дойонг, който още се опитваше да осъзнае какво става около него.

- Това вярно ли е?

- Хм, кое?

- За това, че си дошъл при Джехьон.

- Да. - Дойонг се отдръпна от Джехьон и се изправи в седнало положение. - Тен ми каза, че ще се намъкне в леглото ми и реших да спя тук.

- Добре. Както и да е. - Джони смени темата. - Пригответе си багаж. Тен е намерил човека, който търсеше и ще си хванем полета след три часа.

- Какво!? - Дойонг скочи от леглото. - Нямаме достатъчно време!

- Ако побързаме може и да успеем, хайде!

~~~

- Само дето мрънкахте толкова! - каза Тен съркастично щом всички се качиха на самолета.

- Ами ние тичахме до тук... - започна Джънгу, но тайландецът го прекъсна.

- Айде сега, подробности!

Дойонг се настани на мястото до прозореца и Джехьон веднага седна до него, при което Тен се намръщи.

- Аз исках да седна до него.

- Жалко. - Джехьон дори не го погледна.

- Нека Дойонг да избере от къде си сигурен, че те предпочита пред мен.

- Предпочитам го. - обади се чернокосия.

- Все тая. Ще седна до Тейонг.

- Гледай си работата, аз ще съм до него. - Джони го изгледа злобно и се настани до гаджето си.

Тен погледна в страни и видя, че Джънгу и Лукас седяха заедно.

- Така значи, оставяте ме сам. Сякаш ме интересува.

Тен се тръшна на седалката пред тази на Дойонг и се нацупи скръствайки ръце.

- Къде изобщо отиваме? - попита Тейонг.

- Ще разберете щом пристигнем. - отговори тайландецът.

- Стига да се върнем до сряда всичко ще е наред. - Дойонг се облегна на рамото на Джехьон готов да заспи.

- Защо сряда? - Тен се обърна назад към чернокосия.

- Имам лекции.

Тен кимна бавно, гледайки объркано, след това стана от мястото си и отиде до Джони.

- Няма да ти отстъпя мястото си, разкарай се! - каза през зъби по-високия.

- Не, не това. Исках да питам нещо.

- Казвай.

- Нали Джехьон беше прокълнатия?

Джони наведе глава напред поглеждайки към Дойонг и Джехьон, които бяха прегърнати.

- Да... той е прокълнатия...

~~~

~~~

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
His true feelings | DojaeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant