10

838 126 4
                                    

Дойонг лежеше в леглото си опитвайки се да заспи, но не можеше да спре да мисли за случващото се.

Вампири, магьосници, отвари, заклинания, проклятия... Не можеше ли всичко просто да се окаже някой от онези кошмари, които докато сънуваш изглеждат сякаш наистина се случва всичко, но точно на най-лошото се събуждаш целия в пот и с препускащо сърце.

Спомняше си всеки път когато се е будил от такъв сън и си мислеше, че това е най-ужасното нещо. Сега обаче би предпочел такъв сън пред този кошмар от който нямаше събуждане.

Най- много се притесняваше от възможността Джехьон да го намрази и това че ако се случи, нямаше да има начин да поправи грешката си. Другия щеше да го мрази завинаги.

А Дойонг не искаше нещо такова да се случи. Джехьон беше много важен за него.

Дори въпреки че не искаше да си признае изпита нещо странно в сърцето си щом разбра, че се държи с него така заради някаква магия. Да вярно е че си мислеше до преди това, че всичко е глупава шега, сега знаейки причината поради която другия се държеше така се чувстваше разочарован. Това сигурно не е точната дума но Дойонг самия не можеше да го обясни. Мисълта, че Джехьон се държи така с него не е по негов избор, го натъжаваше.

Преди когато мислеше, че е номер не го притесняваше. Но защо? Защо?

Главата го болеше от обърканите му мисли. Искаше просто да заспи и за момент да не мисли за проблемите.

От вън се чу някакво думкане, наподобяващо падане на някакъв предмет.

Дойонг стана и точно правеше пътя си към вратата, но когато беше на средата на стаята, вратата се отвори съвсем леко, в тъмното се виждаше силуета на някой, който се шмугна бързо и тихо затвори след себе си.Дойонг кръстоса ръце щом видя, че този някой е не кой да е а Джехьон.

Той вървеше тихо към леглото без изобщо да забележи, че Дойонг всъщност го набюдаваше от страни.

- Какво си мислиш, че правиш?

Джехьон подскочи изплашен, чувайки гласа на чернокосия.

-Ах, Дойонги изплаши ме!

- Не отговори на въпроса ми. Защо си тук по тава време?

Джехьон заби поглед в пода и измрънка:

- Не можех да заспя и исках да видя дали все още си буден.

His true feelings | DojaeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant