5

3.8K 277 17
                                    


Euphorist: Daha önce sana hiç çok yakışılı arkadaşların olduğunu söylen oldu mu?

Çünkü çok yakışıklı arkadaşların var.


Jungjkk: Aynı okulda olduğumuz için popüler olduklarını biliyorsun.


Euphorist: Hayır sadece onlar değil. Bazen çıkışlara gelip birlikte gittiğiniz diğer üç yakışıklıdan bahsediyorum.

Jin,Hoseok,Yoongi.


Jungjkk: İsimlerini nerden biliyorsun ?

Euphorist: Günümüzde instagram diye bir uygulama var. Hani şu fotoğraf paylaşılan ve genelde arkadaşlarını takip ettiğin.


Jungjkk: Normali bitti bir de sanaldan takip ediliyorum şimdi de demek. 

Tam şüphelerim azalırken bunu yapman iyi olmadı euphorist.


Euphorist: Yahu sapık falan değilim. Ne yapmam gerekiyor seni inandırmak için?


Jungjkk: Bir fotoğrafını yolla. Ama kesinlikle sana ait olduğunu anlamalıyım.


Euphorist: Direk yanına geleyim istersen ?


Jungjkk: O da olur tabii.


Euphorist: Dalga mı geçiyorsun Jungkook ?


Jungjkk: Gerçekten egoluymuş gibi görünmek istemiyorum ama bana yazan onca kız varken üstelik fotoğrafları ve isimleri açık ''açık'' önüme seriliyken neden hala seninle konuşayım ki ? Ayrıca benden hoşlandığını da söylemiyorsun sadece bir şeyleri merak ettiğinden bahsediyorsun. Sence bu kadarını istemem hakkım değil mi ?


Euphorist: Peki neden konuşuyorsun Jungkook ?


Jungjkk: Resmi attığında cevabı alırsın.

Euphoria •rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin