Lisa'nın çekiştirmesiyle düşecekken dengemi ancak sağlayabildim.
''Hadi Rosie. Kaptanlık maçı var. Bunu da kaçıracağını söyleme lütfen.'' Hiç gitmek istemiyordum. Ordayken mutlaka bir açık verirdim.
''Gelmek istemiyorum.'' Şaşkınlıkla açılan ağzını elleriyle kapatarak bir süre yüzüme baktı.
''İyi ki benim gibi bir arkadaşın var. Yoksa sonsuza dek asosyal bir inek olarak kalabilirdin.'' deyip kolumdan çekiştirmeye devam etti. Evet, zor da kullanmaya başladığına göre bunun geri dönüşü yoktu. Mecbur gidiyordum.
Hava soğuk olmasına rağmen kapalı salon tamiri tamamlanmadığı için açık sahada bir yere oturduk. Ne çok geride ne de öndeydik. İnsanlar yavaş yavaş gelmeye başlıyordu. Bu sırada Jungkook'u da sahada gördüm. O ve diğer oyuncular soğuk olduğu için formalarının altına uzun kollu bir şeyler giymişlerdi.
''Ah, işte en sevdiğim aktivite. Yakışıklı erkeklerden daha iyi bir şey varsa o da basketbol oynayan yakışıklı erkeklerdir.'' Lisa'nın iç geçirerek söylediği cümleyle kahkahamı tutamamıştım. Tribünler çok dolu olmadığı için birkaç kişinin dikkatini çekmiştim. Hoşuma gitmediği için kafamı saklamaya çalışarak sahaya döndüğümde Jungkook'un da buraya baktığını gördüm. Göz göze geldiğimizde başını eğip hafifçe gülümseyerek selam verdi. Ben de karşılık verdiğimde takım arkadaşlarına döndü.
Maç başlamak üzereyken tribünler iyice dolmuştu. Tanrı aşkına, bu kadar kişiyi ya sınav dönemlerinde ya da böyle aktivitelerde görüyordum. Konu ders olunca kimse ortada olmuyordu.
Telefonum titreyince elime aldım.
Jungjkk: Geldin mi ?
Euphorist: Evet.
Seni izliyorum.
Kafasını kaldırıp etrafına bakındı. Sıkıntılı bir şekilde eline tekrar telefonu aldı.
Jungjkk: Bilerek yapıyorsun değil mi ?
Zaten seni bulamayacağım, göremeyeceğim diye.
Ama Eu, bugün bu kaptanlığı alacağım.
Euphorist: Elbet bir gün öğrenecektin zaten.
Başarılar.
Yüzünde hafif bir gülümsemeyle telefonunu kapatıp arkadaşlarına verdi. Hey bir dakika , okul öğrencisi olmayan arkadaşlarına. Hani şu yakışıklı olanlar.
Odaklan.
Odaklan.
Odaklan.
Kafamı hafifçe sallayıp sahaya doğru döndüm. İşte maç başlıyordu. Ben de sonumu düşünüyordum. Çünkü Jungkook'un kaptan olacağına emindim.
Arkadaşlar 10 bölüm oldu. Okumaya devam edip desteklerseniz çok sevinirim. Yorum ve oy görürsem de çoook mutlu olurum. Teşekkürler *kalp*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria •rosékook
Fanfic... Ama tahmin etmek istemeyeceğim bir şey oldu. O, duymak istemediğim şeyleri, yalan sandığım kelimeleri doğruladı. Ona inanmak istediğim her saniye boğazımda düğümlendi, gözlerime doldu. jeon jungkook-park chaeyoung fanfic.