28

2.6K 197 64
                                    

bölüm şarkısı:heize-we don't talk together


Yeni başladığım fakat elimden bırakamadığım kitabı kızlar yanıma gelince çantama kaldırmak zorunda kalmıştım. Normalde olsa yanlarında okumaya devam ederdim fakat hepimiz bir arada takılmayalı çok olmuştu. Onları özlemiştim.

''Yeni bir mekan buldum. Ama nasıl güzel!'' Jennie'nin söylediklerine tek neşelenen Lisa'ydı. Jisoo ve ben o sırada göz devirmekle meşguldük.

''Lütfen yeni mekanı birlikte keşfetmemiz gerektiğini söyleme.'' Jisoo'ya kafamı hızla aşağı yukarı doğru sallayarak katıldım.

''Ben de tam oraya geliyordum.''

''Yeeey.''Lisa ona sert bakışlarımla havaya kaldırdığı ellerini indirmişti.

''Jen, bu ara havamda değilim biliyorsun. Benim için de eğlenin.'' Jennie'nin kaşları çatılmıştı.

''Nereye kadar depresyon havalarında takılacaksın Rosie? '' Soru gibi değil de kızar gibi konuşmuştu. 

''Depresyonda falan değilim. Bunu biliyorsunuz zaten. Sadece gelmek istemiyorum işte.''

''İtiraz reddedildi.'' Derince iç geçirdikten sonra kafamı onaylamaz şekilde sallayıp gülümsedim. Bu kesinlikle gideceğiz demek oluyordu. 

Gözlerimi masasında oturduğumuz kantinde gezdirirken ona rastladım. İçeri yeni giriyordu. Yanında neden o kızın olmadığını merak ediyordum. Biz birlikteyken daha çok ortadaydı.

Kızlar baktığım yere bakınca Jisoo konuşmaya başladı.

''Fotoğrafına attığı yorum neydi öyle?''

''Kimin?''

''Chanbyul'dan bahsediyorum.'' Jennie tabi ki o günün akşamı görüntülü konuşmayla kızlara her şeyi bir bir anlatmıştı. Ben de Jungkook'un bana söylediklerini onlara anlatmıştım. Aramızda gizli saklı olsun istemiyordum.

''Nerden o yorumu yazacak yakınlığı buluyor anlamadım.''

''Değil mi? Ben de aynı şeyi düşünüyordum.'' Jungkook hangi ara kahvesini almıştı bilmiyorum ama şu an yanımızdaydı. Yan masadan bir sandalye çekip yanıma oturdu. Kızlarla gözlerimiz büyümüş bir şekilde şaşkın şaşkın birbirimize bakarken Jungkook kafasını onlara çevirip baş selamı vermeyi unutmadı.

''Benim dersim başlıyormuş.'' Lisa'nın garip tonlamayla söylediği sözleri ona bakmamı sağladı.

''Otobüs.'' 

''Ne?'' 

''Otobüs kaçıyormuş. Koş Jennie.''

Kızlar saçmasapan şeyler söyleyip masadan kalktıklarında onunla yalnız kalmıştım.

''Arkadaşlarına bir ara teşekkür etmeliyim.'' Gülümseyen suratına dönünce konuşmaya başladım.

''Bir şey mi oldu?''

''O çocuk sana nasıl yazabiliyor Rose?''

''Ah, cidden saçma kıskançlıklarını çekemeyeceğim Jungkook. Önceki sefer hayatıma karışmanı istemediğimi söylemiştim. Ne çabuk unuttun.''

''İnan Rosie, unutmam mümkün değil.'' Başını hafif yaklaştırarak derin sesiyle söylediği cümle o günkü yakınlaşmamızı kast ettiğini anlamamı sağladı.

''Ne yapıyorsun Jungkook?'' Geri çekilmeden sorduğum soruyla gözleri dudaklarıma kaydı ve sonra tekrar gözlerimle buluştu.

''Ne yapıyorum Rose?''

''Hoşlandığın bir kız varken, hem de ayrılmışken... Bu doğru değil.''

''Hiçbir zaman onun adını hoşlandığım kız olarak geçirmedim.''

''Kafamı karıştırıyorsun.'' Hafifçe mırıldanmıştım. Kafamı karıştırıyordu. Ne demek hoşlandığım kız değil? O zaman neden ayrıldık? Neden onun istediklerini yapıyor?

Yüzünde acı çeker bir ifade oluştuktan sonra yutkunarak konuşmaya başladı. Hala birbirimizden uzaklaşmamıştık.

''Sana karşı koyamıyorum.'' Kendi kendine sessizce mırıldanmıştı ama yakınlığımız nedeniyle onu duymuştum. Sertçe yutkunarak devam etti.

''Sadece biraz bekle olur mu? Sorularının cevabını vereceğim. Sadece zaman tanı bana.'' Sadece nefeslerimizin sesini duyuyordum. Çok yakındık. Sanki transa geçmiş gibi, birbirimiz gözlerinin içine bakıyorduk, yüzlerimizi inceliyorduk. Ne kadar sürdü bu bilmiyorum ama onun sesiyle ayrıldı gözlerimiz.

''Jungkook.'' Miyah yüksek çıkan sesi ve kızgın tınısıyla ona seslenmişti. Transtan çıkmış gibi kafasını geri çekip iki yana salladıktan sonra bana son kez bakıp onun yanına gitti.

Yine gitti. Kafamı karıştırıp gitti. Tek bir seslenmesiyle yine ona kapıldı. Bense olduğum yerde onları izledim. Yanına ilerleyip elini tutuşunu. Birlikte kantinden nasıl çıktıklarını. Çıkarken Miyah'ın nispet yapar gibi nasıl baktığını.

 Çıkarken Miyah'ın nispet yapar gibi nasıl baktığını

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hellooo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hellooo. Sonunda Jk'in farklı bir tarafını gösterebildim. Sakladığı şeyler olduğunu falan. Yorumlarınızı okumaya bayılıyorum. Lütfen bol bol satır arası yorumlar bırakın olur mu? Sizi seviyoruuum, görüşmek üzere 💖

Euphoria •rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin