22

2.9K 212 75
                                    

Bölüm şarkısı: ariana grande: buwyg,ib


Bugünki sınav için erkenden kalkıp okula gelmiştim. Aslında bugün için hazırlanmıştım fakat diğer sınavların konularını çabuk bitirebilmek için gece 3'ü görmüştüm.

Dün kızlarla ders çalıştıktan sonra evlere dağılmıştık. Jungkook'a o kızla ilgili bir şey sormamıştım ama bu aklımdan çıktığı anlamına gelmiyordu. O kadar çok merak ediyordum ki... O da bir açıklama yapmamıştı. Kızlar bir süre onlarla otururken ben hiç o tarafa bakmamıştım. Onlar kalktıktan hemen sonra da biz kalkınca Jungkook'la sadece vedalaşmıştım.

Defterimi elimde taşıyarak fakülteye girdiğimde bahçede her zamanki yerlerinde oturan Jungkookları gördüğümde adımlarımı oraya yönelttim. Arkadaşlarıyla oturuyorlardı. Yanlarına yaklaştığımda dün yanlarına gelen kızlardan kızıl olanın da orda olduğunu görünce yolumu değiştirmek istemiştim fakat artık Jungkook beni gördüğü için bunu yapamazdım. Gergince gülümseyerek yaklaşmaya devam ettim.

''Günaydın güzelim.'' Gergin olduğum için mırıldanarak cevap verdim. Çocuklara dönüp başımla selamladığımda kızıl konuşmaya başladı.

''Selam. Sen Jungkook'un yeni sevgilisi olmalısın.''  Yeni?  Bana cevap fırsatı tanımadan konuşmaya devam edip elini uzattı.

''Ben Yerin.''

''Rose.''

''İsmin çok güzelmiş. Melez misin yoksa kısaltma falan mı?'' Neden ondan hiç haz etmemiştim bilmiyorum ama şu an bile bir açığımı kollar gibi sormuştu sorusunu. Bunu yüzündeki ifadeden ve tonlamalarından anlayabiliyordum.

''Kahvaltı yaptın mı?'' Jungkook'un sorusuyla gözlerim ona dönmüştü.

''Ah, fırsatım olmadı.''

''O zaman birlikte yapıyoruz.'' Ceketini eline alıp diğer eliyle de benim elimi tuttuktan sonra devam etti. ''Görüşürüz çocuklar.''

Okulun diğer tarafındaki kantine doğru yürümeye başlamıştık.

''Yerin'in sorusunu cevaplayamadım.''

''Kahvaltı yapmamışsın. Bence bu saçma bir sorudan daha önemli.'' Derin bir nefes alıp ona eşlik etmeye devam ettim.

''Sen burda otur ben bir şeyler alıp geliyorum.'' Ben daha cevap vermeden fırlayıp sıraya girmişti. Çok geçmeden elinde tostlarla tekrar yanıma gelmişti.

''Onlar kim?'' Bana sorar gibi baktığında bunu konuşmak için doğru zaman olup olmadığını sorguladım. Anlamadığını bildiğim için devam ettim.

''Yerin ve dün yanınıza gelen kız.'' Kaşlarını hafif çatıp oturuşunu düzeltti.

''Namjoonların arkadaşı. Biliyorsun onlar burda okumuyor. Kendi okulundan.'' Bir şey vardı. Başka bir şey vardı. Sorduğum halde detay vererek anlatmamıştı. Bu söyledikleri  dünki davranışını açıklamıyordu. Bugün iyice gerilmiştim gergince gülümseyip hafifçe başımı aşağı yukarı salladıktan sonra tostumu elime alıp yemeye başladım. Bunu öğrenmem gerekiyordu, içim hiç rahat değildi.


...



''Sınav haftası kutlaması da nerden çıktı?''

''Evimizde oturalım. Film falan da izleriz.'' Jisoo'ya katılarak bir öneri sunduğumda Lisa ve Jennie bize öldürecekmiş gibi bakmaya başladılar bile.

''Yok öyle bir şey ya. Üniversitelisiniz kızım siz.''

''Kalkın kalkın giyiniyoruz.'' Lisa'nın ellerimizi tutup bizi zorla kaldırmasıyla mecburen onlara ayak uydurduk. 

''Sen bunu giyiyorsun Rosie.'' Jennie kıyafetleri elime tutuşturduktan sonra odasındaki giyinme odasına yönlendirmişti. Verdiklerini giyip az önce üstümdekilere abartı olan fakat bu tarza uygun olan kolyemi çıkartmamıştım. Odadan çıktığımda onlar da makyajla uğraşıyorlardı.

''Kızım yakıyorsun.''

''Hayır Lalisa. Ayrıca rahatsız hissediyorum bunlar çok -''

''Seksi?'' Jisoo'nun söylediğiyle kafamı salladım.

''Eğlenmeye gideceğiz Rose. '' Jennie'nin hatırlatmasıyla aynaya tekrar baktım. Fena gözükmüyordum. Acaba Jungkook beni böyle görse ne yapardı, ne tepki verirdi. Düşünmek bile yanaklarımın ısınmasına yol açıyordu.

Ben de saç makyaj işlerini hallederken kızlar da giyinmişti. Jungkook'la yoğun bir hafta olduğundan çok konuşamasak da sürekli mesajlaşıyorduk. Gideceğimi ona söylemeli miyim diye düşündüğümde kızlardan 'ondan izin mi alacaksın gidince haber verirsin' adlı azarı işitmiştim.

Jennie'nin şoförü bizi klübe bırakacaktı. Kapısının önüne geldiğimizde daha dışarıdan bu kadar pahalı ve lüks görünen klübün içini merak etmeye başlamıştım. Yavaş adımlarla içeri girdiğimizde tam da tahmin ettiğim gibi olduğunu görmüştüm. Yoğun ışıklar, ağır hava, dans eden insanlar, localar... Burası baya büyük bir yerdi. İçeri girdikten sonra merdivenlerden inmemiz gerekiyordu. Herkes kendi halinde eğlencesine devam ederken Jennie önde biz de onu takip ediyorduk.

Onun arkadaşlarının olduğu bir masaya doğru ilerlerken Lisa hepimizin koluna dokunarak dikkati kendine çevirdi.

''Sanırım nerde olacağını haber vermeyen sadece sen değilsin Rose.''



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Giflerdeki kıyafetler klüpte giydikleri.

Euphoria •rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin