Bölüm şarkısı: halsey:nightmare
Jungkook: Aşağıdayım.
''Gelmiş.'' Kızlar bana bakmaya başlayınca topuklularımı ayağıma geçirmeye başladım.
Ne kadar isteksiz olduğumu gördükten sonra benimle kalıp partiye hazırlayacaklarını söylemişlerdi. Gerçi isteksiz olmasam da hazırlık işini bana bırakacaklarını sanmıyordum. Bana kalsa kot pantolonum ve tişörtüm şu an bana küsmüştü bile. Ayakkabımın kayışını bağlarken hala odama ilk çıktığımızda giyeceğim diye çıkardığım pantolonlarıma bakıyordum.
''İyi ki kalmışız. Şuna bak hala pantolonlarına bakıyor.'' Jennie'nin sesiyle ona döndüğümde işimi tamamlamıştım ki Lisa konuşmaya başladı.
''İlk tercihinin pantolon olduğuna şükretmeliyiz. Bir keresinde eşofmanını zorla çıkarttırmıştım.'' Gözlerimi devirip çantamı elime aldım. Siyah ip askılı dizlerimin biraz üzerinde biten sade bir elbise giymiştim. Nasıl bir yere gideceğimizi bilmediğimden sade ve şık bir şeylerin uygun olabileceğini düşünmüştük. Kahve saçlarımı hafifçe dalgalandırıp açık bırakmıştık.
''Hadi çocuk ağaç oldu.''
''Abartın isterseniz.'' Hafifçe gülüp kızlara son kez baktıktan sonra aşağıya indim.
Kapıyı açtığımda onu arabasına yaslanırken buldum. Siyah pantolonunun üzerine spor sayılamayacak bir gömlek ve deri ceket giymişti. Tahmin ettiğimiz gibiydi. Uyumlu gözüküyorduk. Dağılmış saçlarını karıştırarak kafasını kaldırıp beni gördüğünde yüzünde bir gülümseme oluştu.
Şimdi fark ediyordum gülümsemelerinin gözlerine ulaşmadığını.
Ben de aynı şekilde karşılık verdim. Ona doğru yaklaştığımda duraksamadan arabaya ilerledim ve kapıyı açıp oturdum. O da kendi kapısını açıp oturduğunda arabayı çalıştırmadan bana dönmüştü.
''Çok güzel görünüyorsun.''
''Teşekkür ederim.'' Kalbimin hızlanmasına sinirlenirken arabayı çalıştırmıştı. Birkaç dakika sonra konuşmaya başladım.
''Kimin doğum günü?''
''Geçen gün bir kızla tanışmıştın hatırlıyor musun?'' Benden onay bekler gibi baktığında kafamı onaylarcasına salladım.
''Namjoonların arkadaşı, Yerin.'' Adını duymamla kanım çekilmiş gibi hissetmiştim. Miyah'ın arkadaşı Yerin. O kızın yine bir yerden fırlayacağını biliyordum.
Arabayı durdurduğunda geldiğimiz yere baktım. Kulüp gibi bir yere benziyordu. Arabadan inip içeri doğru adımladık. Jungkook elimi tuttu ve adımlarını bir masaya yöneltti. Arkadaşlarının yanına geldiğimizde hepsiyle selamlaştık ve yanlarına oturduk.
Kafamı piste doğru çevirdiğimde onları gördüm. Yine yapışık ikizler gibi yan yanalardı. Yerin doğum günü kızı olmasına rağmen Miyah'ın ondan aşağı kalır yanı yoktu. İkisi de oldukça abartılı ve iddialılardı. Miyah'ın üstündeki göğüs dekolteli süpermini kırmızı elbisesini görünce elim istemsizce siyah sade elbisemin ip askılarına gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria •rosékook
Fanfiction... Ama tahmin etmek istemeyeceğim bir şey oldu. O, duymak istemediğim şeyleri, yalan sandığım kelimeleri doğruladı. Ona inanmak istediğim her saniye boğazımda düğümlendi, gözlerime doldu. jeon jungkook-park chaeyoung fanfic.