31

2.5K 186 55
                                    

bölüm şarkısı: lauv-i like me better


''Seni dinlemek istemediğimi söylemiştim.'' Burnumu çektikten sonra ancak konuşabilmiştim. Sesim teslim olurcasına kısık çıkmıştı ve bu kesinlikle isteğim dışıydı.

''Lise sonda taşındığımız için okul değiştirmek zorunda kalmıştım. '' Beni dinlemeden konuşmaya başlamıştı bile. Bu kez ona bakan ben suyun dalgalarını izleyen oydu.

''Yeni okul, yeni arkadaşlıklar... Bunların hepsi gözümü korkutuyordu. Yeni girdiğim ortamlara çok çabuk alışan birisi değilim.'' Kafamı sallamıştım. Fazlasıyla benziyorduk, en başından beri bunu biliyordum.

''Jackson'la tanıştım ve onun arkadaşlarıyla. Chanbyul da o arkadaş grubundaydı.'' Ben yeni yeni aralarındaki bağı kurabilmişken bu cümlesinden sonra duraksadı. Yüzüme doğru döndü.

''Miyah. Miyah da o gruptaydı. Biz çıkmaya başladığımızda haberim yoktu. Chanbyul'un senelerdir ondan hoşlandığından hatta sevdiğinden haberim yoktu.'' Sertçe yutkundu.

''Miyah'tan hoşlanıyordum evet ama onu sevmediğim ya da delicesine aşık olmadığım bir gerçekti. Bir gece eğlenmek için tüm grup çıktığımızda Chanbyul içkiyi fazla kaçırdı. Biz Miyah'la yan yana otururken bir anda saldırdı. Ne yaptığını bilmiyor gibiydi. Kesinlikle bilmiyordu. Çünkü onu tanıyordum. Yani o sıralar bana öyle geliyordu.'' Artık birbirimize bakıyorduk. Duyduğum şeyleri hazmetmeye çalışıyordum. Çünkü o çocuk bana yaklaşmak istemişti. Belki de izin verseydim Jungkook'un canını böyle yakacaktı.

''Ağır bir kavgadan sonra o gece grup dağıldı. Kim kimi haklı görüyorsa onun yanında oldu. Ben her ne kadar bunu daha önce bilmediğimi fark etmediğimi söylesem de inanmadılar. Bana karşı durmaya, bana karşı hareketlerine devam ettiler. Düşman bellediler. Miyah da bu işten çok yara aldı. Ona saplantılı bir insanla arkadaşlık etmişti kaç sene, bu onu çok etkilemişti.'' Elimi tuttu.

''Ve ben Rose, onun geçirdiği kötü zamanların sebebi olarak kendimi gördüm hep. Ben olmasam ortaya çıkmayacaktı, ben olmasam öğrenmeyecekti, ben olmasam belki mutlu olacaklardı ya da ben olmasam arkadaş grupları hala aynı kalacaktı. Sürekli bu düşüncelerle boğuştum. Suçluluk hissi her yanımdaydı.'' Elini biraz sıktıktan sonra konuştum.

''Devam etmek zorunda değilsin.''

''Hayır Rose, edeceğim. Bunları bilmen gerekiyor.''

Üşümeye başlamıştım ama umrumda bile değildi. Ona her ne kadar anlatmak zorunda değilsin desem de deli gibi merak ediyordum. Benden önceki onu, onun hikayesini. İçine kapanık birisi değildi evet ama çok açık olduğu da söylenemezdi ve bu an benim için çok özeldi. İlk kez bu kadar uzun kendini anlatıyordu bana. Belki de ilk kez bu kadar samimi.

''Zaten şimdiye kadar sana anlatmayarak en büyük hatayı yaptım. Bu kadar ileri gideceklerini düşünmemiştim. Sana yanaşmak istediler. Seni benden almak istediler Rose. Mecburdum. Seni yanımda daha fazla görselerdi sana zarar verecekti. Uzak durmayı seçmek zorundaydım. Miyah'la bir süre yakın gibi davranmak zorundaydık bu hem seni hem onları engelleyecekti.''

Derin bir nefes alarak devam etti.

''Ona zaafım falan yok. Biz o günden sonra arkadaş kaldık Miyah'la. Çocukların da her şeyden haberi vardı.''

''Herkes her şeyi biliyordu ama ben ayakta uyuyordum demek.'' Sesimin biraz kırgın çıkmasına engel olamamıştım. Belki de engel olmak istememiştim. Çünkü karşımda o bana bu kadar samimiyken ona rol yapmak istemiyordum.

''Öyle olmak zorundaydı Rose. Öyle olmasaydı sana dayanamadığımı göreceklerdi. Sen bu kez daha fazla üzülecektin ve ben buna dayanamazdım. İnan dayanamazdım.'' Hafifçe burnumu çektim. Tekrar gözlerim dolmaya başlamıştı.

''Çok acı çektim Jungkook.''

''Biliyorum güzelim. Ben de. Uzaktan izlemek seni, ne kadar zor haberin var mı ?'' Elini yavaşça kaldırdı ve yanağıma doğru yaklaştırdı. Nefesimi tuttum. Ayın aydınlattığı yüzüne bakakaldım sadece.

''Bakmak ama yaklaşamamak. Yaklaşmak ama dokunamamak.'' Yutkundu tekrar.

''Engelimiz kalmadı artık güzelim. Seninim artık, tüm benliğimle, hiç olmadığım kadar.'' Yaklaştı ve arasında santimler kalan dudaklarımızı birleştirmeden önce fısıldadı sihirli kelimelerini. Ve beni mühürledi yine kendine. Bu kez en sağlamından.

''Euphoria, seni seviyorum.''


''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam! Sonunda olayların arkasını öğrendiiik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam! Sonunda olayların arkasını öğrendiiik. Yorumlarınızı okumayı çok seviyorum, yorum bırakmayı unutmayın lütfen. Teşekkürler.

Euphoria •rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin