Kapitel 9

5.7K 92 13
                                    

"2018-12-18 19:03 Fick en "kväll för mig själv". Känns ganska bra men ändå väldigt fel. Jag vet vad jag ska göra och jag ska göra det ordentligt. - Alina."

"Känns det väldigt jobbigt?" Jag låser telefonen och lägger den på Oscars nattduksbord innan jag ser på honom. Jag rycker på axlarna innan jag lägger armbågarna mot sängen och lyfter ryggen så jag ser honom ordentligt eftersom jag ligger på hans kudde och han sitter i fotändan.

"Han har gjort samma sak mot mig så det känns väl inte särskilt jobbigt." Säger jag och han nickar innan han reser sig. Han är dock nere i sängen ganska snabbt igen och uppe över mig. Jag lägger mig platt på rygg igen medan han börjar kyssa min hals. Jag stönar till av välbehag då han hittar min svaga punkt och håller sig till den. Hans händer söker sig samtidigt över hela mitt linne innan han hittar kanten och drar in händerna under det. Han smeker hela min mage och mina höfter innan han slutar kyssa min hals och övergår istället till mina läppar. Samtidigt som han kysser mig och jag släpper in hans tunga börjar han dra min tröja uppåt. Jag låter honom och han särar på oss för att få av den. Jag drar av honom hans tröja och fastnar med blicken på hans mage. Han har egentligen inte mer muskler än Felix som alla Foooers på min twitter säger. De är ganska jämlika.

"Jag älskar din kropp." Mumlar han innan han pressar sina läppar mot mina igen. Han kysser mig på ett sätt som jag aldrig tidigare blivit kysst på vad jag kan minnas. Hans läppar och tunga är exakt överallt i och utanför min mun, nere på min hals och över både käkar och kinder på millisekunder. Hans händer lyckas lika bra de när han smeker mig på ställen där jag aldrig någonsin tidigare blivit smekt. Han håller sig inte till mina bröst utan han är ända ute vid mina fingertoppar med sina händer. Jag lyckas inte ens koncentrera mig på hans händer då hans läppar och tunga hela tiden hittar nya sätt att kyssa mig på. Innan jag vet ordet av det så är vi båda utan byxor och han har fipplat av mig min bh. Han trycker sin nederdel hårt mot min och jag stönar till. Han släpper mina läppar och ser in i mina ögon en kort stund.

"Är du helt säker på det här?" Frågar han och jag nickar bestämt.

"Du får det att låta som att jag är oskuld." Säger jag och drar hans kalsonger neråt.

"Hur vet jag att du inte är det?" Jag stannar i min rörelse och ger honom en blick som jag hoppas får honom att känna sig dumförklarad. "Visst ja, du har barn."

[A/N: Varnar känsliga läsare. Dirty.]

Jag fortsätter dra ner hans kalsonger medan han samtidigt drar i mina trosor. Jag passar på att studera hans nederdel när han vänder bort blicken från mina ögon. Han ser inte ut att vara varken större eller mindre än Felix. Där är de också ganska jämlika och jag börjar undra om de inte är tvillingar.

Plötsligt försvinner den ur mitt synfält och jag finner mig själv ge ifrån mig ett litet skrikstön. Han ser panikslaget in i mina ögon och jag ger honom ett leende jag hoppas lugnar ner honom. Det gjorde inte ont, jag var bara inte beredd.

"Gjorde det ont?" Frågar han. Av rösten att döma lugnade han inte ner sig ett dugg.

"Nej, jag var inte beredd bara." Säger jag och han nickar innan han fortsätter med det han höll på med. Hans läppar är samtidigt överallt i mitt ansikte igen och vi båda stönar. Allt känns mycket bättre än med Felix. Felix kan knappt göra två saker samtidigt och när han väl försöker så lyckas han inte alls. Han kommer av sig på ett eller annat sätt och jag njuter inte alls. Därför brukar han hålla sig till att gå igenom själva akten och sedan kyssa mig efteråt. Oscar klarar av att handskas med både kyssarna och stötarna samtidigt, ett års längre erfarenhet och ett friare sexliv ger antagligen honom sina färdigheter. Felix har bara varit med mig under två års tid och inte fått mycket alls heller.

"Varför... Tänker du... Så mycket..?" Oscars röst är frustrerad och han börjar saktar ner. Jag kommer på mig själv med att ha slutat stöna. Jag förstår att det måste vara frustrerande för honom.

"Jag jämför er." Mumlar jag och han höjer ögonbrynen innan han börjar röra sig igen. Jag försöker koncentrera mig på honom igen och hjälper honom genom att stöna.

Ända fram till dess att jag känner hur jag kommer håller jag hårt i hans rygg. Det här är det bästa jag varit med om på länge. Känslan har aldrig varit så stark med Felix som med Oscar. Han fortsätter en bra stund till innan han mumlar att han kommer. Han rider ut sin orgasm innan han ramlar av mig och lägger sig bredvid. Vi andas andfått och håller varandras händer ända tills han sätter sig upp i panik.

[A/N: Nu är det okej för de känsliga att läsa igen.]

"Kondom, jag hade ingen kondom." Utbrister han och ser panikslaget ner på mig. Jag är med barn redan, jag och Felix har bestämt att vi inte ska berätta, men om jag säger nu att jag äter p-piller och sedan kommer om ett par veckor och säger att jag är gravid så lär han hata mig.

Jag biter mig i läppen och drar upp täcket över mig innan jag sätter mig upp bredvid honom.

"Det är okej." Säger jag och han skakar på huvudet.

"Nej, för du äter inte p-piller. Säg inget annat för du sa det när du berättade om ditt och Felix oskyddade sex på båten till Finland." Där var den planen förstörd.

"Kan jag berätta en sak för dig, utan att du skvallrar till någon eller berättar för Felix att jag har berättat? Jag lovade honom att vi bara skulle berätta för våra föräldrar." Jag ser försiktigt på honom och han nickar.

"Jag berättar inte, jag är tyst. Om du behöver berätta det för att jag ska sluta må dåligt över att jag glömde kondom så borde du berätta. Du kan lita på mig." Säger han och ser allvarligt på mig. Jag nickar och tar ett djupt andetag.

"Jag blev gravid, den där gången dagen före båten. Din kondom spelar ingen roll för jag är ändå redan gravid med Felix barn." Säger jag och han andas lättat ut. Samtidigt ser han lite besviken ut, som att han förväntat sig att det skulle kunna bli något mer mellan oss än det här.

"Men ni ska inte berätta för oss eller? Ska ni göra abort?" Frågar han och jag skakar på huvudet.

"Vi ska behålla det och vi tänkte typ berätta när det börjar synas på mig. Så berätta inte för någon och försök förtränga det." Han nickar och jag sträcker mig mot mina underkläder på golvet. Han drar på sig sina kalsonger och jag drar på mig mina trosor innan jag tar tag i mina shorts och min tröja. Oscar drar på sig sina kläder medan jag checkar av min telefon.

[20:21 Hej babe. Kommer du hem ikväll eller sover du borta? Älskar dig.:*]

Jag knappar in ett snabbt svar till Felix om att jag är på väg hem snart. Han svarar och frågar om jag har gjort det och jag svarar ärligt att jag har det. Jag kommer nog inte berätta med vem för jag tror inte Felix kommer ta det så bra och Oscar vill nog inte att Felix ska veta.

Jag drar på mig kläderna innan jag sätter upp håret i en knut på huvudet. Oscar ställer sig framför spegeln och förklarar att han ska gå över till Omar eller Ogge. Han fixar sitt hår innan vi går till dörren. Innan jag hinner gå över till Felix och mig vänder han mig om och ler mot mig.

"Du vet inte hur länge jag har suktat efter din kropp och hur glad jag blev när du berättade att jag äntligen kunde få röra dig." Säger han och jag ler mot honom. Han böjer sig ner och pressar sina läppar mot mina. Det var en engångsgrej och det är över nu, men en puss kan ju inte skada. Jag kysser honom tillbaka innan jag släpper honom. Han ler och drar igen dörren innan han vänder blicken mot Omars rum. All färg försvinner ur hans ansikte och hans leende dör ut. Jag följer hans blick och möter Felix. Han ser så krossad ut. Konstigt när jag precis kysste hans bästa vän framför ögonen på honom.

-

*Redigerad*

1/9-14

»f.s« Can't Give Up On LoveWhere stories live. Discover now