"2018-12-25 07:03 Julaftonen var väl ganska lyckad. Som ni såg på mina bilder så fick pojkarna ganska mycket presenter och själv fick jag ett halsband, ett armband och ett par örhängen, matchande från Felix. De var verkligen jättefina och jag längtar till dess att jag får tillfälle att använda de alla samtidigt. Nyårsafton? Kanske. Nu ska jag i alla fall snart gå upp eftersom pojkarna brukar vakna vid den här tiden, inte Felix, kanske. Men de andra killarna vaknar nog. Trevlig juldag!!! -Alina."
Jag lägger, precis som varje morgon, tillbaka telefonen på nattduksbordet innan jag vänder mig i Felix armar. Försiktigt drar jag in armen mellan madrassen och hans nakna kropp och lägger andra armen över honom så jag kan knäppa dem bakom hans rygg. Jag lutar mitt huvud mot hans bröst och lyssnar noga på hans lugna andetag. Felix är perfekt, igår var perfekt. Igår efter att vi kom hem och bytte om på pojkarna och lade dem att sova var perfekt. Bara tanken på det får det att pirra i magen på mig. Det var ganska länge sedan sist vi gjorde det. Nästan en månad.
Försiktigt drar jag ner ena handen till hans bara bakdel och smeker honom försiktigt. Han verkar inte reagera på det, så istället förflyttar jag handen till emellan oss utan att flytta mig från hans bröst. Jag smeker honom ännu en gång och känner hur hans hjärta slår hårdare i hans bröst samtidigt som han växer i min hand.
"Alina." Flämtar han, vilket får mig att fnissa tyst. Jag tittar upp på honom och möter hans blick, men bara för några sekunder innan han blundar hårt och stönar lågt. Jag ler och flyttar mig en bit ifrån honom och låter handen omsluta honom. Jag lyssnar på hans andetag som låter ojämna då han pressar ihop läpparna hårt. "Alina!" Jag antar att det skulle komma ut normalt, men istället kom det ut i ett högt stön. Han lägger skakigt sin hand om min handled innan han flyttar min hand från honom. Istället rullar han över mig och särar varsamt på mina ben så han ska få plats emellan dem.
[A/N: Dirty.]
"Du är så elak." Viskar han och pressar sina läppar snabbt emot mina innan han ser in i mina ögon igen. Jag flinar och lägger mina händer runt hans skinkor innan jag pressar honom ännu närmare mig. Han flinar tillbaka innan han långsamt tränger sig in i mig. Ett utdraget stön lämnar mina läppar och jag ser plågat på honom då han fortsätter i samma långsamma tempo. Jag suckar mellan mina stön och han flinar innan han gör det jag är ute efter. Han pumpar hårdare och snabbare medan han själv stönar. Det här kallar jag en lyckad morgon. Sex tillsammans med personen jag älskar mest. Det är nog det absolut mysigaste som finns. Han sänker sitt huvud till min hals och suger lätt på den innan han lämnar små kyssar överallt. Det går ganska bra för honom trots att jag är väl medveten om att han knappt kan göra två saker samtidigt när det gäller sex. Han kommer dock av sig smått och sänker tempot igen.
"Felix." Piper jag och han släpper min hals och ser in i mina ögon. "Snabbare." Mumlar jag och vänder bort blicken från hans ögon. Jag tycker själv att det är pinsamt att behöva be honom. Han suckar som svar innan han gör som jag ber honom. Han arbetar hårdare och jag känner hur det börjar verka smått i både lår och underliv. Jag är verkligen inte van vid det här. Inte ens Oscar gjorde såhär. Jag får inte tänka på Oscar, jag får verkligen inte tänka på Oscar just nu. Precis när ett högt skrik ljuder genom huset känner jag hur jag är nära. Felix fortsätter tills vi båda kommit och han lyckas ta sig bort från mig och går naken ut ur rummet. Själv ligger jag kvar med en stramande känsla i låren, det känns som träningsvärk på något sätt och jag pressar försiktigt ihop låren. De klibbar ihop och jag suckar tyst när jag inser vad det är, klart han kom i mig, jag är ju ändå gravid, men det rinner ju ut när han lämnar så snabbt. Jag drar upp täcket över mig och vilar huvudet mot kudden.
[A/N: Slut.]
Felix kommer tillbaka in i rummet med någon av pojkarna i famnen. Min syn är suddig och det känns som att jag ska somna vilken sekund som helst.
"Blev du trött?" Frågar Felix med ett flin och lägger ner pojken emellan oss. Jag nickar och mumlar fram att jag måste duscha. Han sätter sig i skräddarställning på sängen och ser frågande på mig, min täckta kropp. Försiktigt sätter jag mig upp med täcket fortfarande täckande hela min kropp.
"Du kan ju gå och spola av dig så väcker jag Collin också. Vi kan ju bada." Säger Felix glatt och jag nickar och ser efter honom då han reser sig upp och plockar upp Charlie från sängen igen. Det var inte länge han fick ligga där. Felix lämnar rummet och jag reser mig försiktigt och släpper täcket. Jag tar några prövande steg mot hallen, men det gör ganska ont. Jag vet inte vad han gjorde med mig, jag kanske gillade det då, men absolut inte nu. Det är en obehaglig känsla. Det känns som sagt som träningsvärk. En extrem version av träningsvärk. Jag lyckas ändå röra mig in i badrummet och ställer mig tyst i duschen och låter vatnet rinna över mig innan jag trycker ner duschproppen och fyller upp badkaret och häller i badbubblor. Jag ser på vattnet medan det sakta ökar i mängd. Snart känner jag en välkänd hand på min höft och jag tittar upp på Felix som håller i Collin. En liten hand greppar mitt ben och jag tittar ner på Charlie som står och ser på vattnet.
"Mår du bra?" Frågar Felix tyst och lutar sig ner och ger mig en lätt puss på kinden. Jag nickar tyst innan jag stänger av vattnet i badkaret. Badbubblorna är nu ett stort fluff på vattnets yta. Jag lyfter upp Charlie i famnen innan jag sätter mig ner i badkaret. Felix sätter sig mittemot och ser oroligt på mig.
"Är du säker?" Frågar han som följdfråga på frågan han ställde någon minut tidigare.
"Nej." Mumlar jag och ser på honom. Han lägger huvudet på sned och jag suckar tyst. "Det gör bara ont, efter det där. Jag är inte van vid att du är så... Hårdhänt." Mumlar jag.
"Förlåt, jag tänkte bara... Du bad mig ju och jag visste inte när du var nöjd. Jag ville bara... Oscar." Mumlar han och jag nickar förstående. Jag antar att det inte är någon hemlighet mellan killarna i bandet hur de gör i sängen.
"Det är okej, det var ju bra, innan du var klar, liksom. Bättre än Oscar." Det sista viskar jag fram, trots att det är sant. Det där sista var faktiskt bättre än med Oscar. Innan det började göra ont.
"Tack." Viskar han.
-
*Redigerad*
20/9-14
VOUS LISEZ
»f.s« Can't Give Up On Love
FanfictionFortsättningen på min tidigare Felix Sandman Fanfiction "All That Matters" hitta den i min profil. Resa runt i hela Europa med två ettåriga pojkar. Tonåringar och småbarn nästintill ensamma i världen. Hur ska det någonsin fungera? Då pappan jobba...