פרק 6

2.4K 296 26
                                    

                                                         
(הפרק הזה מסופר מנקודת המבט של המחבר)

ג'ק!” צעקה אנסטסיה בפעם השלישית וטלטלה את הנער היפה הישן במיטתו.
היא חזרה לפני מספר דקות לבית אחרי שהנשף מסתיים במפתיע לאחר שראתה את ג'ק בורח מהנסיך.
היא לא ידע מה קרה בינהם אבל זה בברור לא היה משהו טוב.
עיניה סרקו את הנער הישן בשלווה במיטתו. רגליו מכוסות שריטות, שמלתו קרועה ומלוכלכת ושערו מבולגאן.
אך עם כל זאת נשאר יפה, אנסטסיה אהבה את אחיה החורג מאוד.
היא עדיין זוכרת את היום שבו עברו לביתו של אביו, לפני ארבע שנים.
זה היה שנה אחרי שאמו של ג'ק נרצחה.
היא זכרה שהייתה אז קטנה שהגיעה עם דריזלדה ואמה לבית הגדול, הילד הצעיר הסתתר מאחורי אביו בבישנות.
כבר אז שהביטה בו אנסטסיה ידעה שחברות עומדת להירקם בינהם.
מאז ג'ק ואנסטסיה לא עזבו אחד את השני לרגע, אנסטסיה הרגישה שרק עם ג'ק היא יכולה באמת להתנהג כמו הילדה חסרת הנימוסים והפרועה שהיא.
היא באמת לא רצתה להעיר את הנער משנתו אבל לנוכח הסיבות לא הייתה לה ברירה.
"ג'ק" היא טילטלה אוותו שוב והפעם פתח הנער את עיניו והביא בה בבלבול.
"אה?" הוא שאל ואנסטסיה עזרה לו לשבת על מיטתו, "מה קרה?" הוא שאל עדיין ישנוני. אנסטסיה צחקקה "אתה מתכוון חוץ מזה שברחת לנסיך? הרסת את ההזדמנות שלנו לשנות את המצב הזה בממלכה? ולפי השמועות גם בעטת בו ב.. טוב זה לא כל כך משנה" אמרה.
ג'ק הזדקף לפתע, "אוי לא! לא! לא! לא!" הוא צעק קם מהמיטה ומתחיל להתהלך בחדר. "אני כזה אדיוט! אם רק לא הייתי נלחץ ככה!" הוא רטן וקבר את ראשו בשתי ידיו.
"אני כזה מביך!" הוא צעק ונפל על המיטה בדרמטיות.
"תרגע דרמה קווין! לא הרסת את זה" ניחמה אנסטסיה את חברה השבור.
"אני בעטתי לו במפשעה" מלמל ג'ק שראשו קבור בכרית.
"אוקי.. אז אולי אנחנו קצת בבעיה.." אמרה אנסטסיה וליטפה את ראשו.
אנסטסיה נשקה לראשו של ג'ק וכיבתה את האור בחדר "תנוח עכשיו ואני הלך להתמודד עם דריזלדה ובעיות הלב השבור שלה. אני מבטיחה שבבוקר היה יותר טוב"
                                             ...
בבוקר לא  היה יותר טוב.
ג'ק רעד שהביט בכרזות שנתלו בכל רחבי העיר.
הוא חשב שיוכל להנות מבוקר רגוע ושקט שבו יוכל לחשוב איך הוא יכול לצאת מהבוץ שנכנס עליו, אך כנראה שליקום היה תוכניות אחרות:

נתינים יקריי
אמש חל הנשף שבו היה הנסיך מטרתו למצוא את כלתו לעתיד והמלכה הבאה.
לאור סיבות מצערות אנו לא יודעים את שמה האמיתי של הנערה הנבחרה אשר כינתה את עצמה בתור "אלה""
ולכן יתקיימו בימים אלה חיפוש אחר אותה נערה.
ולכן, ממחר בתאריך 13.5 מחוייבות כל נערות בממלכה בגילי 14-20  להיות נוכחות בארמון במשך שלושה ימים בחיפוש.
יסופק אוכל, שתייה ולינה מפוארת לנערות.
כל מי שיש בידו מידע שיוכל להועיל למציאת הנערה מבוקש להעביר את המידע למשמר הארמון.
בכבוד, משפחת המלוכה.
...
"את מבינה איזה חוצפה?! כתוב כאן "כלתו"! מי בכלל הסכים לנישואים האלה?!" צעק בכעס ג'ק בחדר הסגור.
"אתה מבין שזה היה נשף שהמטרה שלו היא למציאת כלה, כל מי שהייתה שם על היותה אישרה לנישואים האלה במידה ותבחר" אמרה אנסטסיה בשיעמום ולעסה את המסטיק בפיה ברעש.
ג'ק היה כל כך נסער בשביל לנזוף בה כמו בדרך כלל.
"ועוד יותר!  כל נערה מגיל ארבע עשר! ארבע עשרה!  זה נחשב עדיין ילדה! בן כמה הנסיך הזה?! 25? זה  פדופיליות!" זעם ג'ק. אנסטסיה צחקקה והתישבה על מיטתו של ג'ק, למרות שג'ק היה כל כך עצבני ונסער הוא לא נראה יותר מחתלתול עצבני. 
"אה.. הוא רק בן תשע עשר" היא אמרה. ג'ק נאנח בכעס. "אני לא מגיע לארמון, זה ברור" אמר לפני שנזכר לפתע בדבר חשוב ששחכח. "ואני גם מאחר ליום הראשון שלי בעבודה!" הוא נבהל ורץ מהר לדלת הבית.
אנסטסיה צחקקה למראה הנער המבוהל שהתחיל מהר לאסוף את שערו לקוקו נמוך, מאפשר לקצוות השיער בצידי ראשו להשתחרר וליפול על פניו.
הנער המבוהל יצא מדלת הבית ומיהר ליום הראשון בעבודתו.

הנערה בחצות boy×boyWhere stories live. Discover now