XV. Cselszövők - Az armageddon

8 0 0
                                    

A történtek nagyon megráztak, mellette pedig nagyon sok gondolat kavarog a fejemben... Nem tudom hol van a mesterem.. Hol keressem Dusant. Vagy, hogy mit titkol el előlem a mágus társaság. Mi a fene az az armageddon? És mikorra számíthatok rá? Lesz időm felkészülni szembeszállni újra az ősi ellenségemmel? Hol lehet Toshin?
-Közelebb, mint gondolnád - szólalt meg Toshin, a fa mögül kilépve egy másik férfivel.
-Megint gondolatolvasósat játszol mester?- kérdeztem mosolyodva, miközben átöleltem a vénembert. A tegnapi gyümölcsök amiket mellesleg az ősi ellenségem adott nekem, teljesen visszatöltötték az energiámat. Csodálom, hogy még nem ölt meg...
-Szóval Toshin, neked is megadatott eme képesség? Egyszerre lenyűgöz, és félelmet kelt bennem az erőd nagysága. És szerintem még nem láttam mindent!
-Ez így van. LankRar, ő itt Rebel, egy bérgyilkos, aki megmentett minket Berubbal a kalóz rabságából.
-Örvendek! - kezet ráztam Rebellel, majd folytattam. - De akkor merre van Berub?
-A bérgyilkosokkal tartott. Az ő természete igencsak különös.. Csodálom, hogy nem az ő társaságukba született - mondta Toshin, miközben nekitámaszkodott keresztbe tett kézzel a falnak.
-Értem. Remélem, hogy még látjuk egymást - mondtam, majd Toshin felé fordultam kétségbeesett arccal - nagy dolgok vannak készülőben Toshin..
-Tudok róla - mondta Toshin, a földrebámulva - Az ellenség mozgolódik, és nem áll meg, amíg el nem éri a célját.. - Toshin ekkor az egyik kezét Rebel, a másik kezét az én vállamra tette - Amint eljön a megfelelő pillanat...
-Az armageddon... - vágott közbe Rebel.
-Pontosan.
-És mi is az az armageddon? És mikorra várható? Kérdeztem a többiektől.
-Az armageddon napja.. 10000 évente következik be ez az esemény, a Nap az összes erőhatalmát mozgósítja, és megsemmisíti az összes negatív energiát maga körül, hogy ne a Földön landoljon ez az erő, megmérgezve ezzel az emberek tudatát. Ezt követően a Nap egy Holdhoz hasonló égitestnek fog tűnni, amíg újra meg nem gyullad. Ez körülbelül egy teljes napnyi időtartamot foglal magába.
-Ez rémisztő... - mondta Rebel egy kissé gyötörten.
-Ez még nem minden -szólt Toshin, mire mind a ketten rákaptuk a tekintetünket Rebellel - az armageddon ideje alatt csak az tud idomítani, akinek hatalmas az erőhatalma. Számokat nem tudok... Nekem is ez az első armageddonom.
-Van más is, Toshin - vágtam Toshin szavába.
-Tényleg? Mi lenne az LankRar?
-Dusan még életben van. És meg akarják ölni... Azonnal meg kell találnunk, és meg kell mentenünk!
-Nem tehetünk semmit LankRar.
-Hogy?! Dehogynem, ha elkezdesz meditálni, talán még megtalálod az auráját!
-Dusan lelke elvándorolt észak felé. A lelkének találnia kellene egy testet, ami vagy a közeli rokonjáé, ami lehetetlen, mert több ezer éve halt meg az utolsó ilyen ember, vagy egy ugyanolyan testet, amiben a lélek ugyanakkora erőhatalommal rendelkezett, mint Dusan jelenlegi ereje. És a talált testnek is lélektelennek kell lennie.
-Azaz.. Halottnak?
-Igen - mondta Toshin, majd folytatta -De ne izgulj! Amíg lélek formában mozog, nem tudják megölni! Az armageddonig pedig még van vissza majdnem 3 hét. Addig hátha talál magának egy testet. És ha így lesz, keményen fog edzeni, és nem marad alul az ütközetben.
-Remélem, hogy igazad lesz.
-Viszont lenne még itt valami - Toshin már nagyon vakarta a fejét - az armageddon erejét kihasználva sokan fognak háborúkat indítani. Ebbe beletartozik Faring, az ősi ellenséged, és csatlósai, Pheromas... Hatalmas listáról beszélünk, és nem kizárt, hogy összefognak majd. Sokuk erősebb nálad, vagy nálam...
-Mit tegyünk? - megint Toshin szavaiba vágtam.
-A különböző államok várparancsnokainak kell okvetlenül szólnunk. Minél előbb. Sok vár van, nem tudhatjuk, hogy kik vagy mik lesznek a célpontok az armageddon napján. De az biztos, hogy te is egy célpont vagy - mondta Toshin, majd villámgyorsan Rebel háta mögött termedt, összekötve kezeit egy furcsa bilinccsel - és én is.
-Mi a fenét művelsz Toshin? - idegesen mordult Rebel Toshinra, miközben Toshin térdhajlaton rúgva térdelésre kényszerítette őt.
-Igen, mi a probléma mester?
-Ó, semmi különös. Csak Berub figyelmeztetett, hogy a bérgyilkosok nem azok, akiknek kiadják magukat.

*visszaemlékezés egy nappal ezelőttre.
Toshin szemszöge:

-Várj mester! - kiabált utánam Berub.
-Mi az kölyök? Mégis inkább velem tartasz?
-Rebel miért akar veled tartani?
-Azt mondta, segíteni akar nekünk, és találkozna az utolsó alvilági mágussal.
-Tudod Toshin, nekem itt valami nagyon bűzlik...
-Avass be, ficsúr.
-Azt mondtad, a bérgyilkosoknak csak egy fejlesztett erőhatalmuk lehet... Más nem. Rebel még is tud bánni a tűzzel.
-Mi olyan meglepő? Lehet, hogy később csatlakozott ahhoz a kultúrához, amibe tartozik, azaz nem beleszületett, ha így tetszik.
-És mi a helyzet a vallásukkal? Ártatlanok életét nem kockáztatják, a kormányost, és egy pár kalózt a másik hajóról még is megöltek egy szemrebbenés nélkül.
-A szükség nagy úr.. Bökd már ki, hogy mit akarsz ezzel mondani, indulnánk LankRar felkutatására.
Berub egy kis ideig csak a tekintetemet firtatta, azon gondolkodva, hogy hogyan közölje a mondandóját, majd tágranyílt szemekkel a zsebébe nyúlt.
-Inkább megmutatom -azzal Berub a zsebéből kivett bilincset, ami az erőhatalom irányítását teszi lehetetlenné, felhelyezte a kezére, majd még is földi erőhatalmat használt.
-Egy hibás bilincs? Ez mit jelentsen?
-Ez a bilincs az én kezemen volt. A többit is mind végig próbáltam, de azok működtek. Viszont eggyel kevesebb bilincs volt a hajón, mint amennyi rabot számoltam. Ez azért is lehet, mert Rebel bilincse sem működött rendesen. Amikor feltörte a zárat, nem hallottam kattanást. Ez szabotás volt Toshin! Rebel azért került a sor elejére, hogy ne lássuk, hogy nem jó a bilincse. Az enyém azért nem működött, hogy a sor elején álló bérgyilkosnak adjak egy olyan szabadulóeszközt, amire nem volt szüksége. Az egész azért lehetett, mert minket akartak likvidálni. Ghator megölése után nekik csak két láncon lógó rabot kellett volna megölniük.
-Ha így lenne, miért nem öltek meg?
-Nem hiszem, hogy több, mint 40 rabbal szerettek volna összetűzésbe kerülni. Ghator idegbeteg kirohanása mentett meg minket.
-Hmmm.. Szóval azt mondod, célpontok vagyunk. Parettet nem gondolnám, hogy minket akarna megölni, elég meggyőző volt az alakítása Ghator megölésekor.
-Akkor kezdj valamit Rebellel Toshin.
-Rendben. Hallgatni fogok rád Berub.
-Vigyázz magadra mester!
-Te is, te kis szaros!

*visszaemlékezés vége

-...Amikor LankRar megemlítette a gondolatolvasás képességet egy pillanatra heves tűz borította az aurádat. Akkor tudtam, hogy Berub igazat mondott. Mellesleg nem, nem tudok a másik fejében turkálni, egyszerűen az aurákból olvasom ki, amit kell.
-Átkozott férgek!
-Ó, ne szavatkozz, tudsz erőhatalmat használni, ez Berub hibás bilincse. Az egész képet összerakta egyedül, és nem hiába tartott Parettel.
-Ha Parettnek bármi baja esik...
-Majd Berub eldönti, hogy mik a tervei vele. Beszélj a megbízódról!
-Előbb halok meg, minthogy ádáz kígyókkal társalogjak!
Toshin egy tűzes csettintéssel meggyújtotta Rebel testét, majd a vállamra téve kezét tovább álltunk.
-Ezzel azt akartam nekem megmutatni, hogy mindig gondolkozz! Még én is bedőltem Rebel megmentő akciójának. Az armageddonig le kell számolni a befolyással bíró gonoszokkal.
-Lenne egy kérdésem mester.. Ha ez az alak gondolatolvasó volt, hogyan tudtad gond nélkül rátenni a bilincset?
-Nem egyértelmű, Mr. Utolsó alvilági mágus? Az én koromban először cselekszel, és utána gondolkodsz.
Toshin humora sosem kopik el... Csak a poénjain javítana már...

Elemek Harca - Tri. I. (Lassan halad)Where stories live. Discover now