VI. - Egy erős fegyver birtokában

20 2 0
                                    

A sziget, ahol kikötöttünk nagyon apró volt, egyetlen fa helyezkedett el rajta, az is a középpontjában. Ez a fa nem olyan volt, mint amiket mindennap látni. A törzse olyan vastag volt, hogy körülbelül 10-en kellett volna átkarolnunk, ha az átmérőjére lettünk volna kíváncsiak. Magas volt, a kérge kopott, hol fekete, hol barna.

Toshin letört egy vastagabb faágat a fáról, majd beledöfte a kardot, mellé pedig elhelyezte a követ.

-Tudod LankRar -szólt hozzám az öregember- Én a tűz erőhatalmát szeretem a legjobban. Sokan úgy gondolják, hogy a tűz csak pusztításra jó, hatalom kiterjesztésére a gyengébbek felett. Pedig nem így van. A tűz életet ad. A tűz természetanya adománya, az alap elemek egyike. Ha valaki azért hanyagolja, mert fél, vagy mert nem akar erősnek tűnni, az ostoba. De aki azért használja, hogy terrorban tartson másokat, az velejéig rohadt. Amikor rájöttem, hogy tudom növelni az erőhatalmam, egyből a tűz hatalmát kezdtem el fejleszteni. Kidolgoztam 3 titkos technikát, ami bizony évek munkájából született, a fájdalmon keresztül az ürességig menetelt. Az elsőt láttad, a vitayem tűztechnikát. A második a penxah, amit most fogsz látni. A harmadik technikát eddig egyszer használtam, sajnos sikertelenül. Remélem, hogy nem fog sorkerülni arra, hogy újra használni kelljen.

A penxah, más néven az élet lángja minden anyagot megolvaszt. Legyen ez egy mágikus páncél, egy tűzben nevelkedett démon teste, vagy akár egy többezer éves megszentelkedett kő. Ez a technika is rendelkezik egy hátulütővel, mégpedig azzal, hogy használata után órákra elzsibbad a végtagom, amivel a tűz erejét felhasználtam. Az egyik kezem elég lesz a technikához, a másikkal majd megfogom az olvasztott kő, és a kard masszáját. Viszont, addig kell a vasat ütni, amíg tüzes. Arra gondoltam, hogy kikalapálhatnád ezt a masszát.

-Rendben, megcsinálom. Bár, eddig még sohasem készítettem semmilyen fegyvert, mi lesz, ha elszúrom? -aggodalmasan tettem fel kérdésem Toshinnak.

-Ezt nem lehet elszúrni. Én beleöntöm neked a masszát egy formába, te pedig addig ütöd, amíg nem szólok, hogy jó. Utána vízbe dugod, és megélezed. És a végeredményre majd elmúlik a penxah mellékhatása, aztán tesztelem a kardot.

Minden úgy történt, ahogy Toshin mondta. Órákon át dolgoztam a kardon, figyeltem az apró részletekre is. Gondosan követtem az utasításokat, és nem okoztam csalódást. Toshin egy szamurájkardot készíttetett velem. Ami el kell ismerni, egy remekmű lett.

Elmúlt az élet lángjának a mellékhatása. Toshin a kezébe vette a kardot, majd az aurája szabad szemmel láthatóvá vált, tüzes volt, akár a nap.

-Ez egy jó kard lett, és nem uralkodik rajta semmiféle feketemágia hatás.

-Ez mit jelent?-kérdeztem bizakodóan.

-Azt, hogy a kard a hozzáértő kezekben ennél biztonságosabb nem is lehetne- nevetett az öreg- viszont meggondoltam magam.. Te fogod teszteni a kardot. Vedd el!

Egy kicsit félve, de megragadtam azt a mágikus kardot. Miután Toshin kezébe került, a pengéje fekete fényt bocsátott ki, az éle pedig vérvörös színben pompázott. A markolat még hiányos volt, a vasat fogtam.

-Kell egy jó markolat a kardra. Látod ezt a fát LankRar? Ez a fa már 50 éves, én ültettem, mielőtt elhagytam ezt a vidéket parancsnoki rangom betöltése miatt. Már a kérge is elég kemény, alatta pedig nagyon erős szilárdság lapul. A fa tetején egy ritka madár rakott fészket. A fészek olyan szerves anyagokból tevődik össze, amit a fával kombinálva lehetetlen átvágni. Ezekből fog állni a markolat. Azt akarom, hogy próbáld meg a kard erejével elvágni a fát, azzal kidöntve azt. És akkor a fészekhez is hozzáférünk majd.

Belekoncentráltam minden mozgósítható erőhatalmam a kardba. Másodpercek múlva az én aurám is láthatóvá vált. Az én aurámban kegyetlen havazás zajlott, a hideg futkosott a hátamon. Ez megduplázta az erőm. Meglegyintettem, ezzel kidöntve a fát. Ez a kard nagyon jól sikerült..

A fából kényelmes fogást készítettem a kardra, a fészek fonalaival pedig betekertem az egész markolatot. A kard mégszebb volt, mint addig.

-Nagyon jól csináltad. Legalább is, elsőre nem rossz. Főleg úgy, hogy a korábban használt védekezőaura a víz hatalmát tette számodra a legerősebbé, ami nem éppen erősíti meg a hatalmad. Ezért is volt az aurád fagyos, mint egy hideg éjszaka. Ez a kard a tiéd, csak a te kezedben engedelmeskedik, és óvni fog, amíg csak el nem távozol a szellemi világba.

-Köszönöm szépen Toshin.

*Két hónappal később

Azóta sem mentünk el arról a szigetről. Az elkötött hajón volt annyi elemózsia, amivel sokáig kihúztuk a szigeten. Nagyon sokat fejlődtem, az erőm most van 3,87 körül, és abból az egészet hasznosítani tudom. Toshin egy nagyon jó tanár. Nem csak az erőmet tornázta fel, hanem elsajátítottam tőle a haderők álltal használt kardforgatási technikák mesterfokú használatát. És ezek mellett felruházott egy csodafegyverrel , amiről halandó csak álmodhat.

Elemek Harca - Tri. I. (Lassan halad)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang