XXIV. - Akaraterő

9 0 0
                                    

LankRar szemszöge:

Egy nap, és egy éjszaka telt el azóta, hogy elviharoztam a trottyos öregemberek társaságát magam mögött hagyva. Nem haragszom, de elég rendesen sikerült magamra vennem mesterem szavait. Csak egy kis magányra vágytam. De így legalább volt alkalmam gyakorolni is egy kicsit saját módon...

*Visszaemlékezés
-LankRar! Most, hogy sikerült megszoknod a kardod, már csak a mozdulataidon kellene csiszolni.
-Mester! Így sose törjük meg az átkot... Új technikák kellenek, esetleg új erőhatalmak! A szél erejét is olyan könnyen megtanítottad nekem.
-Az azért sikerült, mert egy alap erőhatalom.
-Akkor még meg tudnám tanulni a föld erőhatalmát is, nem mester?
-LankRar.. Még sokat kell tanulnod. A múltkor mondtam, hogy mi a hátránya a fejlesztett erőhatalmaknak. A választott alap erőhatalom erősebb lesz, de egy másik viszont teljesen legyengül. A szélből hanghullámot kreáltál. A vízből jeget. Így maradt a villám hatalma a tűzből, és a föld hatalma.
-Azt mondod, hogy az egyiket nem tudom megtanulni? Akkor melyiket válasszam?
-Hmm... Az is csoda lesz, ha valamelyiket tudod használni.. De tudod mit? Mondok neked valamit, amit jól véss az eszedbe.
-Mi lenne az, mester?
-Elmondom, hogy hogyan tudod előhívni a két hatalmat. De ígérd meg, hogy addig nem teszed, amíg nem látod értelmét.
-Rendben.
-A föld hatalmához stabil lábakon kell állnod. Sok izmodat kell eleve befeszítened, hogy használni tudd. Azonfelül, minél több izmod van egyszerre befeszítve, annál hatékonyabb a technika. És elengedhetetlen, hogy erősen képzeld magad elé az eredményt, mint ahogy a szél hatalmánál tetted. Akaraterő! A villámot pedig úgy tudod előhívni, mint a tűzet. Csak annyi különbséggel, hogy nem a kezeidbe koncentrálod az energiát, hanem az agyadba. A magasfeszültség amint eléri a felső határát, automatikusan távozik a testedből. De ahhoz a támadó kezednek teljesen lazának kell lennie, különben elakad az izmokban. És 90 fokban kell tartanod, különben a villám a vérrel keveredik, és az energia leszakítja a kezed.
-Azta... Mindig lenyűgözött a tudásod mester...
-Köszönöm.. De most irány vissza edzeni! Először lássak 200 fekvőtámaszt, majd kardpárbajozunk egyet!
-Mester!
Toshin ritkán nevet, de az övé lágy, és kellemes, amolyan nőies. Lehet, hogy pont ezért...

*Visszaemlékezés vége

Azok a fekvőtámaszok megőrjítettek. Viszont még mindig nem döntöttem el, hogy melyik hatalmamat hívjam elő a kettő közül. Az egyéni edzésem is arra irányult ki, hogy a fejlesztett erőhatalmaimat tornázzam magasabb szintre. Van pár új technikám, amit mindenképpen be kell vetnem valaki ellen..

Toshin jelent meg a gondolatmenetem végén.
-Látom nem pazarlod az idődet, ez jó kedvvel tölt el. -mondta Toshin egy félmosoly, és szemlehunyás kíséretében.
-Az armageddon idején valószínű, hogy az a démon elődugja a fejét, végeznem kell vele. Ez nem csak személyes, kötelezettség is egyben a mágusok felé.
-Örülök, hogy komolyan veszed. De remélem meg tudsz majd bírkozni a látvánnyal.
-Mire célzol?
-Szétszort hullák, orrfacsaró vérszag, segélykiáltások tömkelege... Csak a szokásos, amit egy csatamezőn láthatsz.
-Ezzel nem lesz gond... Viszont... Toshin, mesélnél nekem Antera erejéről? Attól olyan erős egyáltalán?
-Nos, Antera ereje bizony magasabb szinten mozog, mint az enyém, vagy a tiéd. Igen, lehet hozzá köze. Tudod, a végtelen erőhatalmak egyike a fény hatalma. A végtelen erőhatalmakhoz 4 erőt sorolunk, bár abból kettőnek kétséges a létezése, még a nevüket sem tudom. Ezeknek az erőhatalmaknak vannak előnyeik, és hátrányaik egyaránt. Ezt csak azért mondom el, mert a sötétség hatalmát egyik újdonsült ellenséged birtokolja, és...
-Ki lenne az?! -vágtam Toshin szavába, megszokásból. Imádom látni, amikor a vén csont szava megakad, szája kettéágazik, tekintete pedig elbambul. Majd reakcióidő nuku, és ismét visszazökken.
-Pheromas, a félszemű zsoldos, a keleti kalózflotta irányítója.

Ez bizony érdekesen hangzik. Pheromasszal már rég találkoztunk. Tehát majdnem egy szinten lehet Anterával, azért tudott legyőzni. De azóta bizony én is megerősödtem. Szereztem némi harci tapasztalatot, és rövidesen készen is fogok állni, hogy szemtől szemben vállalhassak ellene egy második fordulót.
-Te honnan tudod ezt Pheromathról?
-Nos, régen ő is az én irányításom alatt álló egységben szolgált. De akkor még nem birtokolta azt az erőt.

Nem gondoltam volna, hogy Toshin ismeri régebbről Pheromath-t. Ez meglepő hír.
-Szóval... A végtelen erőhatalmaknak két pozitív, és két negatív tulajdonsága van, ebből 1-1 közös. A közösbe sorolható, hogy az erő birtokosa erejét nagy mennyiségben megnöveli. A hátrányuk viszont, hogy ez az erő célponttá teszi a birtokost. Ugyanis... Ezt az erőt csak úgy lehet megszerezni, ha a birtokoshoz minél közelebb tartózkodunk halálakor. A végtelen erőhatalmak négy, vagy kettő képességét egyszerre csak egy ember birtokolhatja. És egyszerre csak egyet... A fény erőhatalma lehetővé teszi, hogy könnyű, és gyors úton tanuljunk meg, vagy akár fejlesszünk ki új erőhatalmakat. Antera a szél erőhatalmából elsajátította a hanghullám erejét, abból pedig egy új ágat hozott létre, a hanghullám általi gondolatolvasás képességét. De a fénysebességgel haladást is fel lehetne fogni teleportálásnak... De nem ez a lényeg. Antera ebből származó hátránya viszont az, hogy miután használta a fény hatalmát, egy ideig csak az olyan képességeket használhatja, amelyeket a fény útján hozott létre. Tehát, a víz és a föld hatalmát nem tudja majd utána használni. A sötétség erőhatalma lehetővé teszi, hogy minden sötét árnyalatból a képzeletünk alkotta dolgokat a valóságban is létrehozzuk. Ilyen például a sensus szeme. Pheromath egy fa árnyékából hozta létre. A fantáziájának kihasználásából képes fegyvereket, vagy akár egy egész sereget létrehozni pusztán egy fűszál árnyékából, és azt fel is tudja ruházni különleges képességekkel. Mint például, hogy az égre vetített szem lásson minden közelben levő élőlényt. Az ebből adódó hátrány, hogy a sötétség erőhatalma felemészti a látást. Ha sokat használja a birtokosa, a szeméből elszökik a fény, és vak marad. Mielőtt megkérdeznéd, hogy a fény hatalmának miért nem olyan súlyos az egyéni hátránya, mint ellentétének, a válaszom az, hogy a sötétség sokat ad, de sokat el is vesz. A sötétség erőhatalma sokkal halálosabb, mint a fény erőhatalma. Persze személyfüggő is a dolog, hogy mennyire tudják birtokosaik kihasználni azt az erőt. A másik két erő, ha egyáltalán még létezik, ezeknél sokkal halálosabb. Hallottam már olyan szóbeszédet is, hogy amikor annak a két erőhatalomnak a birtokosa egymással mérkőzött meg, a szabadon engedett erőkből, és energiákból alakult ki a bolygónk. De ez persze csak monda lehet. Mindenesetre nem szeretnék az armageddon idején olyannal találkozni, aki birtokolja azok valamelyikét...
-Értem... Szóval mester, a lényeg... Szerinted lesz esélyem akár Antera, akár Pheromath ellen, ha netán össze kellene mérnünk az erőnket?
-Jelenlegi állapotodban? Kizárt dolog...-Toshin meggyőző hangnemben nézett rám kerekedett szemekkel, de utána arcára varázsolt egy félmosolyt. -De ne csüggedj LankRar... Még be sem fejeztük a tréningedet. Az armageddon várható dátuma előtt egy héttel, azaz 6 nap múlva lesz a születésnapom. Addig van időnk, hogy elérd a kellő szintet. Már nem kell sok, hogy teljesítsd. Először legyen meg a kellő erőd, hogy Morperyth levegye rólam azt a nyavalyás átkot, utána biztosíthatlak, hogy a közös edzésünkkel el fogod érni Antera, és Pheromath szintjét.
-De hát Toshin... Nemrég beszéltem Morperythszel, és ő biztosan állította, hogy az az átok rád nézve hatástalan. Ugyanis, az erőd túl magas ahhoz, hogy rád lehessen rakni.

Toshin lehunyta a szemeit, majd lehajtotta a fejét.
-Ez nem teljesen így van... Az átok érvényes. Elmagyarázom...

Elemek Harca - Tri. I. (Lassan halad)Onde histórias criam vida. Descubra agora