LankRar szemszöge:
Annyira örültem, hogy mesterem túlélte ezt a megpróbáltatást. Azt hittem, hogy a szülinapjáig transzban marad... Mert ha így lett volna, akkor bizony beteljesülne az átok. Viszont... Nem tudom, hogy melyik napra esik a szülinapja... Néha jelentkeznek nálam a rövidtávú memória kiesés tünetei. De persze lehet, hogy amnéziás vagyok... Mondjuk szinte száz százalék... A gyerekkoromra sem emlékszem... A mágusok mesélték el, mi is történt velem. Morperyth volt mondjuk az egyetlen olyan ember, akit tényleg megbecsültem. Amikor beálltam a tanácshoz, a változatlan létszámú brigád fogadott.Morperyth, a harmadik főmágusa a társaságnak. Ő egy tiszta szívű ember, és a halandók világát rendkívüli gondossággal védi. Jól végzi a munkáját.
Mellette foglal helyet alpozícióban Rhobaris. Semleges vele kapcsolatban a véleményem. Azon kívűl, hogy egy egoista, nem tudok róla sokmindent. Sem az amnéziám miatt, sem azért, mert nem beszéltünk valami sokat a tanácsban.
A tanács maradék 5 tagja egyenrangú pozícióban díszeleg. Név szerint Panghor, Giante, Fukaku, Uriziel, és Barett. De amiután Uriziel meghalt, Erendriel vette át a helyét, aki egy szemétláda. Mindig, minden pillantásában éreztem az ellenem irányuló megvetést. Szánalmasnak találtam, és egészen addig nem is foglalkoztam vele amíg rám nem támadt. Ekkor még nem volt a tanács tagja, nem lett volna felelős a halálomért, ha megölt volna. De nagyon gyáva egy alak.A mágusok társaságát az első hatalmát használni tudó ember alkotta, a neve Rezun. Vagyis nem pontosan így van a történet. Miután Rezun meghalt, a démonok világába transzportálódott a lelke, mint minden gonoszlelkű embernek. De mivel akkor még nem voltak mágusok, szabadon gyilkolhatták egymást a démonok. Ő volt az első, aki rájött, hogyan növelheti erejét. Bár sohasem használt erőhatalmat előtte, pár év alatt az öt démonszem erejével tudott ugrálni az alvilág, és a halandók világa között. Viszont, ő a hatalma ellenére nem maradt gonosz. Teljesen megváltozott, majd megalapította a mágusok társaságát, hogy a gonosz démonok ne tudják őt követni. Mint démon, elvileg végtelen életet él, de nem tudni, hogy meghalt -e, vagy sem. Én csak azt tudom, hogy egy teljesen kifejlesztett alvilági erőhatalom-arzenál mind az alvilágban, mind a mi világunkban halálos.
Az alapítást követő 10 ezer év elteltével Rezun lemondott a démonok felügyeletéről. Az egész csapatot leváltották, az új vezető az én anyai ágú sokadik ük apám. Ezt Morperyth mondta nekem. Anyámban született újjá az ereje, ezért ebből lett következtetve. Az öreget Heffnek hívták, és elvileg bazierős volt. Miután a második brigád 10 ezer éve is eltelt, jöttek Morperyth-ék, aki mellesleg rokona az egyik mágusnak még a második társaságból.
Mágus csak olyanból lehet, akiben halványan akár, de egy picit is fellelhető egy démon vére (azaz Rezun vére, vagy pedig a véréből is folyik benne). Ugyanis, azt a kis vért a szent energiák segítségével egy komplett vérvonallá tudják konvertálni, aminek köszönhetően jelentősen megnő az élettartamuk. Hogy mennyire, azt pontosan nem tudni, de 10 ezer évet ott lehúzni... már az is hatalmas élettartam. A szent energiák a 7 tag együttes hatalom használatát jelentik, aminek csak a fantázia jelenthet akadályt. Bármilyen átkot, varázsigét, vagy technikát kifejleszthetnek.
A mágusok 7 tagja azonfelül, hogy démoni vérrel kell rendelkezniük, erejüknek megfelelően kerülnek be. Morperyth a szél hatalmát birtokolja, Erendriel a tűz, míg Rhobaris a víz hatalmát uralja. Panghor a föld erejével bír. A többi elemnek eltérőnek kell lennie az alapoktól, például lézer, villám, hanghullám, vagy a fém hatalma. Erre azért van szükség, mert a szent energiák működéséhez a 7 különböző erőt egyesítik. A szent energiákat úgy kell elképzelni, hogy a hét mágus körbeül egy üres tekercset. A főmágus tintával ráírja a kívánt igét, és mind a 7 különböző erőt egyidőben a tekercsre irányítják. Az elkészítési idő a kívánt eredmény erősségétől függ. Amikor csatlakoztam a tanácshoz, Morperyth egy erős szent energiát akart kreálni, ami lényegében orvosolta volna az alvilág legnagyobb problémáját. De az elkészítési ideje majdnem 5 évig tartott volna! 5 év folyamatos erőkifejtés mellett... Amikor erre Morperyth rájött, azonnal abbahagytuk. Amint lejárt az elkészítés ideje, a tekercsen egy kis írás jelent meg, amit aki elolvasott, az elraktározta az elméjében a tudást. Az eddigi legerősebb tekercs 63 napig készült. De annál én nem voltam jelen, még nem volt alkalmam elolvasni, illetve megtudni, hogy mire lehet használni.
A mostani, azaz a harmadik társaság a leggyengébb láncszem mindközül. Mind erőben, mind tapasztalatban, de legfőképp csapatmunkában is csapnivaló. Morperyth sokszor volt ideges, amiért a tanács többi tagja önfejűen cselekedett, a megbeszéltek helyett.
Nem fér a fejembe, hogy egy ilyen trehány csapat felel a halandók biztonságáért... Rezun, vagy Heff biztosan fogná a fejét... De ennyit a mágusokról... Miattuk sok veszteség ért, és még ennél jóval több is fog... Éppen ezért, a mágusi kötelezettségemnél előrébb helyezem a saját célomat. Meg kell találnom Dusan-t, és megmentenem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elemek Harca - Tri. I. (Lassan halad)
FantasiaEz egy kitalált történet, az iskolai évek alatt tömegszámra gyártott pálcikaember rajzaim vázlataiból redukálva. Mint minden sztoriban, adott egy főhős név szerint LankRar. Ő az első mágus társaság utolsó mágusa. Eddigi élete során számos kalandja v...