Z góry przepraszam za błędy rozdział pisany w szkole nie miałam czasu na sprawdzenie.
Jasper pov.
Po wyjściu Natalie zaczęliśmy rozmawiać z chłopakami o ich drugich połówkach i mojej ukochanej.
- Dobra pokolei, zaczynamy od Jacoba przez Dylana, Zayna, Louisa, Harrego, Mnie A ostatni Jasper- powiedział do nas Mike.
- No to tak-zaczął Jacob- Ja nie mam nikogo jestem sam i dobrze mi z tym wolę dziewczyny na jeden raz.
- Dylan teraz ty.- powiedziałem.
- No to ja jestem w związku z Alice, jest bardzo seksowną I miłą osobą. Poza tym jest świetna w łóżku i kiedy ją poznałem nie była już dziewicą.
- Ja jestem z Camilą gorąca laska w łóżku jest nawet spoko i robi najlepszego loda na świecie. Nie była dziewicą.
- My jesteśmy sami- powiedzieli równocześnie Louis i Harry.
- No to ja jestem z Samantą. W łóżku lubi delikatność i nie była dziewicą.
- Ja jestem z Nat za tydzień ślub. W łóżku jest bardzo szalona i lubi ostrą zabawę. A gdy ją poznałem była dziewicą.
- Naprawdę?-zapytał Mike- byłem pewien, że zrobiła to z Noah.
- Nie to ja rozdziewiczyłem twoją siostrę jeszcze w naszym starym domu u niej na łóżku.
- Takich szczegułów nie musiałem znać.
Potem rozmawialiśmy o starych czasach gdy zaliczyliśmy przypadkowe laski w większości plastiki.
Około 3 nad ranem wróciły dziewczyny nawalone jak cholera.
One nie weszły one się prawie wtoczyły.
- Weź puść razem dwie osiemnastki na plażę to wrócą najebane jak szpadle.- powiedział Mike.
- Ja wezmę Natalie A ty Jacob weź Isabell .-powiedziałem podchodząc do mojej narzeczonej.
- Gdzie ją zanieść ?- spytał Jacob.
- Na górę i trzeci pokój po lewej .
-Dobra.
Wszedłem do naszego pokoju z moją narzeczoną przewieszoną przez ramię.
- Cholera puść mnie już umiem chodzić.
- Ta bo ja wróciłem do domu nawalony tak, że ustać nie mogę.
- Daj spokój nigdy nie miałeś 18 lat?
- Miałem, ale ja nie byłem tydzień przed własnym ślubem.- położyłem ją na łóżku, a ona podparła się na łokciach.
- Jesteś pewien, że to że mną chcesz spędzić resztę życia?
- Gdybym nie był nie oświadczył Ci się, a ty jesteś pewna?
Nic nie odpowiedziała, tylko do mnie podeszła i zaczęła namiętnie całować.
Byłem trochę zaskoczony, ale oddałem pocałunek, a następnie pogłębiłem go. Natalie zdjęła mi koszulkę i zaczęła rozpinać spodnie.
- Natalie jesteś pijana.
Nic nie odpowiedziała. Pchnęła Mnie na łóżko. I zaczęła robić mi dobrze ustami. Nie protestowałem, chciałem to z nią zrobić.
- Dobra koniec tego- obruciłem ją tak św teraz to ona była pode mną. Zdjąłem z niej sukienkę i bieliznę .
Wszedłem w nią całą długością, a ona zaczęła jęczeć .
- Cicho chłopaki są na dole-
powiedziałem, ona nie odpowiedziała tylko wzruszyła ramionami.
Po 15 minutach doszła, jak widać po alkoholu nie jest taka wytrwała. Po tym niemal od razu zasneła.
Ogarnąłem się i zszedłem do chłopaków.
- Złamaliście zasade panującą w naszej rodzinie od 17 pokoleń.
- Oj tam Oj tam nie przesadzaj to tylko szybki seks nikomu nie zaszkodzi.
- wasza sprawa.
Posiedzieliśmy jeszcze chwilę i wszyscy chłopcy oprócz Jacoba poszli .
CZYTASZ
Kumpel mojego brata (ZAKOŃCZONE)
Romance29.03.2018- #268 na liście romans 13.04.2018- #266 na liście romans 16.04.2018- #259 na liście romans 21.04.2018- #175 na liście romans 17.09.2018- #109 na liście brat 17.09.2018- #66 na liście brat 18.09.2018- #26 na liście brat 19.09.2018- #19 na...