Böyle yapmak istemiyoru(M)

8.6K 329 79
                                    

Jungkook

Arkamdaki bedene yaslanmış sekilde yatiyordum.Dışarıya göz ucuyla baktığımda havanın daha yeni yeni aydinlandigini gördüm. Ona doğru dönüp elimi saçına daldırdım.Uyurken onu ilk defa bu kadar yakından görüyordum. Dayanamayıp dudaklarına bir öpücük kondurdum,ve bir tane daha..

Yavaşça üstüne çıktım ve iki elimide başının yanına koyarak öpmeye devam ettim.Yıllardır kurduğum hayalin kurbanı olmuştum. Belimde bir el hissetmemle gözlerimi açtım ve onun gözleriyle karşı karşıya kaldım, saniyelik olarak duraksasa da opusume hizla karşılık verdi.Bu sefer diğer elini de işin içine katarak kalcami oksamaya başladı. Ikimizde kendimizi kaybetmiş şekilde aşağı yukarı birbirimize surtunuyorduk.Inlemelerimiz odamı dolduruyordu.Kontrolü eline alıp yer degismemizi sağladı. Dudaklarimdan ayrılıp boynumu emmeye başladı. Alt tarafimi ona dogru itmekten kendimi alamiyordum.

"Ahh jungkook! "yüksek sesle ve dişlerini sıkarak bağırdı.

Ellerini birden esofmanimin içine sokmaya çalışınca onu ittim.

"Bunu böyle yapmak istemiyorum"
"Ben,afedersin" nefes nefese ve dağılmış saçlarıyla konuştu.
(Of bi hayal ettim de çok iyi sjhdskdnk)

"Yoongi lütfen bana kızma " mahcup şekilde yüzüne baktım
"Kızmadım haklısın " alnıma bir öpücük kondurarak yataktan kalkti ve banyoya gitti.

Ben de az önce olanları idrak etmeye çalışarak karşımdaki aynadan kendime bakiyordum.

Ben de az önce olanları idrak etmeye çalışarak karşımdaki aynadan kendime bakiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


...

"Akşam görüşürüz hyung"
Elini bel oyuntuma sokarak konuştu
"Görüşürüz "
Kapıyı arkasından kapatıp hemen odama çıktım. Bugün yıllardır çalıştığımız temizlik şirketinden elemanlar gelecekti.Ben de jimini çağırmayı düşünüyordum. Telefonumu alıp hemen onu aradım.

"Jimin-ah"
"Sen misin jungkook"
Sesi çok yorgun ve uykulu geliyordu.
"Hey, iyi misin?"
"Bilmiyorum"
Onda kesinlikle bir şeyler vardı
"Bana gel hem konuşmuş oluruz"
"Off jungkook,hiç halim yok"
"Hadi Jimin mızmızlanma, bekliyorum"

Birşey demesine fırsat vermeden telefonu kapattım. Mutfağa gidip bize güzel bir kahvaltı hazirlayacaktim.

Flashback

Yoongi

Telefonu masadan alıp Tae'nin attığı mesajı okudum .Jungkook un görmüş olma ihtimalini aklımdan gecirsem de birseyden haberi yokmus gibi görünüyordu. O yukarı çıktıktan sonra isiklari kapatip ay isiginin iceri sizmasina izin verdim.Salonun uzun camının önüne geçtim ve Taehyung'u aradım.

"Alo"
"Ne soyleyeceksen çabuk soyle " tıslayarak ve sessizce konustum
"Iyiyim teşekkürler "
"Gevezelik yapma Taehyung, Jungkookla ilgili olan ne?
"Jiminle bir daha gorusmeyecegim"ciddi ve kesin bir tonda söyledi
"Ne demek şimdi bu"
"Onunlayken iyi hissetmiyorum hem jungkook a bir ilgisi de yok zaten .O..o benden gercekten hoşlanıyor " bir nefes verdi
"Bunun işine gelmesi gerekmiyormuydu" alayla sordum
"Ona olmayacağını çoktan söyledim "
"Her ne olursa olsun senden uzaklaştığı anda yanında birini isteyecek, onu jungkooktan uzak tutmani söylemiştim ama sen aptal aşk oyunlarının içine dusmussun" "Onu etrafımda istemiyorum Taehyung ."
"Artık elimde olan birşey değil "
Telefonun ucundan bir anda yüksek bir müzik sesi gelmeye başladı.
"Nerdesin sen"
"Arkadaslarla buluşmaya geldim kapatıyorum Yoongi sana iyi geceler"

Taehyung'un böyle birşeyin altında kalması ilk kez başıma geliyordu.O saçma duygularla ugrasmazdi, benim gibi.
Her ne olursa olsun jungkook un benden başkasına değer vermesini istemiyordum.Daha fazla burda oyalanmayarak onun odasina ciktim. Beni sakinlestiren tek şey nefes alış verisleriydi.

.....

Jungkook

Çalan kapıyı açmak için ilerledim.Kapıyı açtığımda gördüğüm manzarayla afallamistim. Jimin dağınık saçlarıve solgun yuzuyle berbat görünüyordu.

"Selam" buruk bir gülümseme yolladı
Içeri girmesi için biraz geri çekildim ve ağır adımlarla eve girdi.

"Kahvaltı yapalım "
"Evet,kahvaltı " kendinde değil gibi konuşuyordu.
Sessizce oturduk ve kahvaltı bitene kadar çok konuşmadık. O doğru dürüst birşey yememisti zaten.

Masayı topladiktan sonra onu kolundan surekleyerek odama çıkardım.

"Ne bu halin Jimin "
"Jungkook ,neden bilmiyorum ama ilk kez böyle aptal hissediyorum.
"Onunla mi alakalı "
Yavaşça başını salladı
"Biliyorsun ilk başta her şey dalgaydı. Ama sonra onu yakından tanımanın fena fikir olmayacağını düşündüm. Bu degisimin sebebini bilmiyorum ama bir şeyler değişsin istedim. Beni yüzüstü bıraktı, resmen oynadı." zar zor yutkunuyordu.

Cenesinde tutup basini yukari kaldirdim. "Onunla bu oyunu oynayan sendin Jimin ve Taehyung hep hile yapar bunu biliyorsun"
"Değişmiş gibiydi özellikle son görüştüğümüz gün "
"Bir başka bakıyordu sanki, beni daha önce kimseyi goturmedigi bir yere götürdü. Her şey çok garipti." hipnoz olmuş gibi konuşuyordu
"Son ânâ kadar çok güzeldi "

Başını omzuma yasladi.
"Belki de korktu. Kendini sakın suçlama, eninde sonunda seninle konusacaktır."

Biraz daha geriye yaslanıp onun da yanıma uzanmasini sağladım. Jimin böyle birşeye yikilmazdi.Hem de Tae  gibi biri için asla aglamazdi.

Biraz sonra temizlikciler gelince kapıyı kapattik ve birkaç saat onu rahatlatmak için dertlestik .Bu arada ben de ona sorucagim şeyi coktan es gecmistim.Hava kararırken ikimizde uyuya kalmıştık.


Yoongi

Sirketten erken çıktım ve Taehyungla yüz yüZe konuşmak için onu bu aralar sürekli uğradığı bardan almaya gittim .Barin önüne geldiğimde yüksek müzik neredeyse bütün sokağı inletiyordu.Ararsam duymayacagini bildiğim için arabamdan inip bara girdim.Bu takım elbiselerle biraz garip olsa da içeride kimsenin kimseyi gorecek kafada oldugunu sanmiyordum.Içeri girdiğimde orta kısımda toplanmış kafayı bulmuş bir düzine insan gormemle bende oraya doğru yurumustum.Onların arasına dalinca karsilastigim bedenle afalladim. Taehyung bir adamla yumruk yumruğa kavga ediyordu ve alkollü olmasinin etkisiyle fena dayak yiyordu.Hemen araya girip adamı sırtından tutarak kenara firlattim.Mekandakiler büyük bir gürültü koparinca herşeyden bir haber olan bodyguardlar birden içeri daldılar ve bana saldırmak için üstüme yürüyen adamı kaşla göz arasında dışarı attılar.

"Yoongi" agzindan kan bosalirken gulumseyerek konuştu
"Gerizekali kalk gidiyoruz"
Yakasindan tutup onu kaldirdim ve kalabaligin içinden insanları itip kakarak dışarı çıkardım. Zor zahmet arabaya bindirdim.Onu bu halde eve tek gonderemeyecegim için eve doğru sürmeye başladım.

"Bu kadar kendini salacak ne yasadın "
Sinirle konuştum.Hafif tebessüm ederek başını aşağı eğdi
"Ilk defa dagildim hyung, kendimi kaybettim"
"Ne sacmaliyorsun sen"
"Beni mahvetti.."
Son cümlesi bu oldu .Eve gidene kadar yan koltukta biraz uyudu.Sonunda eve geldigimizde onu arabadan indirip dengesini kurması için kolundan tuttum.Hala alkolun etkisindeydi.Kapıyı şifreyi girerek açtım ve onu eve soktum.Yalpalayan vücudunu salonunun büyük koltuklarından birine yatirdim.Gözleri açıktı ama boş bakıyordu.Jungkook a seslenip yaraları için malzeme isteyecektim.

"Jungkook ,ben geldim" merdivenlere doğru seslenmek ragmen yukardan bir ses gelmeyince Taehyung'un yanindan ayrılıp yukarı çıktım.

"Jungko-"
Odasının kapısını açtığımda sarılıp yatan ikiliyi görmemle kaslarimi catmistim.

"Jimin?"







COLD MANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin