Yoongi
"Lanet olsun "
Çalan alarma uykulu sesimle söverken gozlerim kapalı şekilde elimi komidine uzatıp telefonu susturdum.Başımı sola cevirdigimde burnuma giren saçlar yüzünden aniden gözlerimi açtım. Dün gecenin kareleri bir bir gözümün önünden geçmeye başladı. Yanımda yatan bedenden uzaklaştım ve başının altında olan kolumu yavaşça çektim .Yatakta doğrultup kafamı birkaç saniye dizlerime dayayıp iyice açılmayı bekledim.Daha fazla zaman kaybetmeden onu sarsmamaya çalışarak yataktan kalktım. Son kez yüzüne baktığımda dudakları aralikti ve hafifçe ön dişleri görünüyordu. O uyurken çok.. ah öyle bisey ışte.Bugün ışe gidicegim için gidip soğuk bir dus aldım .Banyodan havluyla çıktığım ve kafamı kaldirmamla yatakta oturan bir adet baş belası görmem bir oldu.
"Günaydın hyung" tatlı gulumsemesi ve uykulu gözleriyle bana seslendi
"Günaydın " hafifçe gülerek cevap verdim.
Yataktan kalkıp perdeyi açarak cama parmağını uzattı
"Bak güneş yine gâvur gibi vuruyor "
"Ne ?ahahah" şok olmuş şekilde sesli bir kahkaha attım. Cocuksulugundan hiçbirşey kaybetmiyordu .Dün olanların bahsini bile acmamisti ,gayet sakindi derkenn..
"Hyung dün ickili miydin?"
Ne yani söylediklerimi ciddiye almamışmıydı.Bu beni daha da cikmaza soktu. Şimdi önemli olan dogruyumu yalanimi secicegimdi.
"Hyung?"
"Değildim." Hadi bakalım başlıyoruz"Bende benimle dalga geciyorsun sanmıştım "
"Böyle bir konuyu neden dalga konusu ediyim" imalı şekilde sordum
"Sen benim gibi birinden hoslanmazsin,hem kadinlarla birlikte oluyorsun"
"Belki de görmem gerekeni geç gördüğüm içindir." Ise gitmeyi felan bir kenara birakip bir cesaretle ona doğru yürüdüm
"Aslında düşündüm de benimde sana söylemem gerek birşey var sanırım "
Yüz yüZe geldigimizde konuştu
"Himm?"
"B-ben"
Telefonun sesiyle aniden kafasını çevirdi. Bende ondan mecburen uzaklaşıp telefonu açtım. Saniyelik süren telefonu kapatıp yukarı salladım.
"Şirket "
"A,evet geç kalıyorsun gitsen iyi olur "
Hızlı hızlı odadan çıkmaya başladığında arkasından bağırdım
"Bişey soyluyordun sanki"
"Ah ,bir ara söylerim "
Ve odadan çıktı. Bu değişken halleri beni afallatiyordu.Hemen takım elbisemi giyip siyah saçlarımı sekillendirdim ve evden çıktım. Onu bir kez daha görürsem birakamayacaktim çünkü.Taehyung
Spor arabamla son hizda gidecegim sokağa girdim. Jiminle sozlesmistik ve onu almaya gidiyordum.
Ne kadar yoonginin ısrarıyla olursa olsun bu benim de hoşuma gitmeye başlamıştı, bana da eğlence çıkıyordu "her anlamda".Binanın önünde durdugumda arabada onu beklemeye başladım. Bir iki dakika geçmeden binanın kapısı açıldı ve çıkan bedenle ağzım açık kalmıştı. O çok iyi görünüyordu. Arabanın kapısını açtı ve yanıma oturdu.
"Merhaba" içtenlikle yüzüme baktı
"Selam" nedenini bilmediğim bir şekilde gerilmiştim.
Arabayı çalıştırdım ve hızlı bir manevrayla binanın önünde dönerek ana yıla çıktım. Havanın biraz güneşli olmasını fırsat bilip arabanın üstünü açtım.
"Ee,nereye gidiyoruz?" Dışarıyı seyrederken sordu.Rüzgardan kahkulleri dagiliyordu ve bu onu aşırı seksi gosteriyordu.
"Gidince görürsün " göz kirparak konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COLD MAN
Fanfiction"Sana doyamıyorum Jungkook ~" YOONKOOK kitabıdır. Ekstra;vmin *Karakterler Min yoongi Jeon jungkook Park jimin Kim taehyung Jung hoseok (girdi çıktı) Mantık aramayın *