Gidiyormuşsun

19.9K 580 231
                                    

Akşam yemeği vakti gelmişti jungkook bahçedeki olaydan sonra evin içinde yine bende kaçmaya çalışıyordu muhtemelen şu an mutfakta ikimiz için birşeyler hazırlıyordur. Ne yaptığına bakmak için yanına indim.Tezgahın önünde duran bedenini bedenim arasına alarak hazırladığı salataya baktım ,beni farketmiş olucak ki birden kaskatı kesildi.Sahi ne oluyordu bu çocuğa?

Ah sen miydin hyung

Diye korkuyla sorduğunda ona biraz daha yaklaştım

Sadece ne yaptığını merak ettim kookie~

Jungkook tezgahla benim aramda olan bedenini seri bir şekilde kenara atmış ve başka bir şeyle ilgilenmeye başlamıştı,hadi ama sinirlenmeye başlıyorum artık

Senin neyin var söylesene bu tavırların felan çok..saçma

Ben..şey. .hiçbir şey yok sadece biraz yorgunum yemeği sizin için hazırladım artık odama çıkıyim

Sizli bizli konuşmalarımız en son seninle ilk tanıstığımızdaydı diye hatırlıyorum şimdi ne değişti Jungkook?

Ben sadec-

Tamam, YUKARI ÇIK

Peki iyi geceler hyung

Suratını asarak eğilip yanımdan geçti ve yukarı çıktı. Aish gerçekten anlamıyorum ona dokunmamdan hoşlanmıyor mu? Ki zaten henüz hicbir sey yaşamadık, sadece üstüne düştüm ne var bunda bu kadar abartılacak,

Off Jeon Jungkook beni delirtiyorsun.

-Jungkook

'Evet ondan hoşlanıyorum Jimin ,anladın mı daha fazla bu evde kalamam ,bu ikimiz içinde çok kötü olur bana kardeş gözüyle bakan birine böyle şeyler hissetmem çok yanlış ,heleki bu.. Min Yoongi ise!

'Jungkook biraz sakin olur musun ortada hiçbir şey yokken strese girmen mantıksız sanki yoongi hyung bunu biliyor gibi davranıyorsun

'Çoktan anlamıştır salak değil ya bunu sen bile anlardın

'Sen bana salak mı diyosun lan

'Aish jiminiee sen dünyadaki en zeki en sexy en en en....

'Tamam tamam sus biliyorum ben en zeki en sexy en tatlı e-

'Jimin lütfen konumuza dönelim napicam diyorum artık bu evde kalamam diyorum min mükemmel yoongi anlarsa beni siker diyorum, yani şey evden atar..Şey aslında bir süre sende kalsam nasıl olur?~

'Hay-

'Teşekkür ederim Jimin-ah kesinlik sende kalıcam~

'Aish .. bu akşam gel o zaman yarın Taehyungla buluşucam

' Ooo hayırlı işler ,noluyoruz

'Jungkook! iyi geceler

'Tamam tamam öptüm aşkım~

Telefonu kapattım ve yatağımın yanındaki komidine koydum. Jiminle konuşmak bana her zaman iyi gelirdi. Jiminle 5 yaşından beri birbirimizi tanıyoruz. Evlerimiz yan yanaydı ve dahi ailelerimiz çok yakın ahbaptı. Jiminin babasının bir pazarlama şirketi vardı ve babamı da yanina asistan olarak almıştı. Her akşam birlikte toplanır aile yemekleri yerdik ,haliyle artık bir bütün olmuştuk. Bir gece babamlar şirkete gelen önemli iş adamlarını geç saatlere kadar agırlamışlardı .Ne olduysa o gece oldu zaten adamlarla anlaşmazlık yaşayıp onların kurbanı olmuşlardı.Babam o gece sırtından üç kurşunla vurulmuş ve jiminin babası da bıçaklanmıştı.
Sabaha karşı ikisinin de ölüm haberleri geldiginde annemin surat ifadesini bir daha asla aklımdan silemedim ,ışte o gün benim hayatım bitmişti ve o gün yoongi hyungla karşılaşmıştım ..cenazede.

Yoongi hyungun babası oldukça zengin ve varlıklı bir adamdı , jiminin babasıyla da sürekli iş görüşmeleri yapıyorlarmış ,o gün o ve babası da cenazedeydi ilk defa orda gördüm onu .Bu büyük acıya daha fazla dayanamayıp bırakmıştım babamın tabutunun yanına yorgun bedenimi ,sonrası yok zaten .Hastanede açtım gözlerimi başımda bekliyordu belliki o getirmişti beni buraya tahminimce iyiliginden değil sadece o boğucu ortamdan uzaklaşmak için yapmıştı bunu.O günden sonra bir şekilde yakınlaştık ,ailelerimiz tanıştı ve yoongi hyung ailesini kaybetti bu dönemde onun yanında sadece ben vardım ve bu ona çok büyük destek olmuş olucak ki ani bir kararla babasının ona miras bıraktığı büyük bir evde benimle birlikte yaşamak istediği söyledi. Ilkten annemi bırakamayacağım için onu hemen reddettim fakat annemin artık bana bakicak gücü yoktu ve yoongiyle kalmamı onayladı .Ben burda kaldığımdan beri yoongi hyung anneme aylık bir miktar para gönderiyor. Böyle böyle günlerimiz geçti, yoongi hyung olmayan abimin yerini doldurmaya başladı .Tabi benim ona olan ilgim de arttı .O hayatıma girdiği için tanrıya her gün şükrediyorum.

Jungkook! Odama gel

Yoongi hyung sinirli bir şekilde odadan bağırınca oturduğum deri koltuktan kalkıp odamdan çıktım. Yoongi hyungla odalarımız arasında uzun bir koridor vardı.Kapısının önüne gelip üç kere kapıya vurdum. Iceriden gel sesi gelince odaya girdim.Burası onun devasa büyüklükteki harikalar dünyasıydı ,en azından bana göre .Büyük balkon kapısının önünde dışarı dönük bir şekilde duruyor ayağıyla da ritim tutturuyordu..belliki sinirliydi.

H-hyung?

Yüzünde hayal kırıklığı olan bir ifadeyle bana döndü

Gidiyormuşsun.

COLD MANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin