Yasak duygular

14K 479 67
                                    

Dondum.. Karşısında öylece dondum. Bana yönelttiği soruyu idrak etmem sanırım on beş yirmi saniye mi almıştı her saniye de gözlerindeki sinir ve aynı zamanda duygusuzluk dilimin tutulmasına daha çok sebep oluyordu. Tekrar etmesiyle kendime geldim

Bana neden söylemedin? Sana yaptıklarımın karşılığı bu mu?

Her kelimesinde yerin dibine giriyordum ve boğazıma bir yumru oturuyordu .Evet bu kadar etkilenmemem gerek bu çok saçma biliyorum ama söylediği en ufak şey kalbime dokunuyor bu yüzden saçma şeyler kalbimi paramparça etmeye yetiyor.Sonunda konuşma cesareti buldum

H-hyung b-ben sana söylicektim ,zaten yeni aldığım bir karar sadece Jimin i özlediğim için gercekt--

Ama söylemedin Jungkook ve Taehyung beni arayıp bahsetmese hiç haberim olmayacağına da eminim .Neyseki sana gitme demicem madem böyle bir karar verdin"tek başına " keyfine bak o zaman .

Konuştuktan sonra hissiz bir şekilde arkasını döndü ve odadan çıktı. Sanırım onu feci kırmıştım ama ona beslesigim bu yasak duygularla daha fazla yanında kalamazdım.Her ne kadar gitmek istemesemde en doğrusu buydu. Başım eğik bir şekilde kapıya doğru yaklaştım son kez arkama dönüp büyük odaya baktım kokusunu cigerlerimi yakana kadar icime çektim ve odadan çıktım.

Odama gidip küçük boy valizimi hazırladım ;bir kaç parça tişört ,4 pantalon , beni biraz idare edecek kadar iç çamaşırı aldım ve valizin ağzını kapadım.

Odamdan çıktım ve uzun koridordan aşağı doğru yöneldim ki banyodan bir kaç kez küt küt sesler geldiğini duydum.Gidip sormaya yüzüm olmadığı için valizimi yavaşça aşağı indirdim ve kapıya doğru ağır adımlarla yürüdüm .Askılıktan siyah kapsonlumu alarak kapıyı açtım, onunla vedalaşırsam bir şekilde gitmemeyi secicegim için arkama bile bakmadan çıktım zaten o beni görmek istemezdi.Büyük evden her uzaklaşısımda icimden bir sey kopar gibi oluyordu.Sonunda bahce kapısından çıkmayı başardım ve cağırdığım taksiye binerek taehyung un evine doğru yola koyuldum.

Yoongi

Jungkook la konuşmamı bitirip odadan çıktım ve direk banyoya girdim.Evet ona çok sinirliydim nasıl olurda boyle bi karara varır. Ona yetmiyormuyum bana tae yimi tercih ediyor ,hadi böyle bir karar alıyor bana neden söylemiyor aishh .

Daha fazla düşünmemek adına üstümü çıkarıp soğuk suyun altına girdim o anda valizin sesini duydum.Hah çok güzel ..beyfendi hem gizli isler çeviriyor bir de utanmadan kaçıyor. Kalbimin acıdığını hissediyorum ama neden ,niye gitmesini hazmedemiyorum niye canım yanıyor. En azından giderken haber vermesini istememin siniriyle elimi banyo duvarına sert bir şekilde vurdum bu ofkemi ve içimdeki tuhaf hissi yatıştırıyordu ve bir daha vurdum.Suyu kapattım ve o sırada aşağıdan kapı sesi duydum. Havlumu belime sarıp banyodan hızlı adımlarla çıktım ve aşağı indim ama o çoktan gitmişti.

Jungkook

Takside geçen yarım saatin ardından tae nin evinin önünde indim.Ruhen çok yıkılmış hissediyordum ve acilen arkadasima sıkıca sarilmam gerekiyordu.Binanin önüne gelip kapıyı şansa açık bulunca direk içeri girdim ve asansöre binerek 5.kata çıktım. Kapısının önünde durup takatsiz bir şekilde kapıyı üç kez çaldım. Biraz sonra kapıyı taehyung açınca yorgun ve kırılgan bedenimi kollarına bıraktım

Jimin yardım et...

COLD MANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin