Prolog <poprawione>

4.8K 146 18
                                    

Nazywam się Czkawka Haddock, nie jestem taki jak inni wikingowie i nigdy nie byłem. Nie przypominałem tych silnych, umięśnionych mężczyzn z mojej wyspy, zawsze byłem chudy i dość wątły przez co nie mam miłych wspomnień z dzieciństwa, nie licząc jednego...

Około 9 lat  temu spotkałem Szczerbatka, mojego najlepszego, a zarazem jedynego przyjaciela. Mordka, bo tak go nazywam, jest smokiem, a dokładniej Nocną Furią, czyli najrzadszym i najbardziej niebezpiecznym zwierzęciem na całym archipelagu. Jak miałem 11 lat, zestrzeliłem go i odziwo trafiłem, co było nierealne w moim przypadku. Nikt nie chciał mi uwierzyć, nawet mój własny ojciec, który nigdy mnie nie kochał, a przynajmniej tego nie okazywał. Teraz się cieszę, że nikt nie poszedł go szukać, ponieważ wszystko mogłoby się inaczej potoczyć. Po kilku, wspaniałych miesiącach, zaprzyjaźniliśmy się, a ja zacząłem trenować latanie na smoku.

W wieku dwunastu lat, nie mogłem już wytrzymać z dzieciakami z wioski, z resztą dorośli nie byli lepsi. Nikt nie traktował mnie poważnie, każdy poniżał, czasami  nawet bił. Postanowiłem uciec i nigdy nie wracać, nie chciałem mieć nic wspólnego z Berk, wikingami, czy moim ojcem.

Żyję wśród smoków od ponad 8 lat i wreszcie czuję, że mam prawdziwą rodzinę. W wieku 17 lat trafiłem do smoczego sanktuarium i tam dowiedziałem się, że jestem Smoczym księciem. Według legendy tylko ja mogę zjednoczyć nasze dwa światy. Choć nie wiem czy mi się to uda. Znam wszystkie sekrety, słabości i mocne strony smoków, potrafię się z nimi porozumiewać, ale jest wielu, którzy także chcą poznać tą tajemnicę do złych celów, a ja nie mogę do tego dopuścić. Zawsze będę bronić te wspaniałe stworzenia i nie pozwolę ich skrzywdzić.

Jeśli ktoś tu trafił i zaczął czytać tą książkę to z góry przepraszam za wszystkie moje błędy. Jest to moja pierwsza książka i mam nadzieję, że jako tako mi wyszła. Nie wiem jeszcze kiedy wstawię pierwszy rozdział, ale proszę o wyrozumiałość.

Jeśli ktoś ma jakieś rady lub pomysły co mogłabym poprawić, proszę to napisać w komach albo na priv. Będę bardzo wdzięczna <3

09.06.2019

Chciałam powiadomić, że do końca czerwca postaram się zrobić poprawę rozdziałów, które zostały już opublikowane i poprawić wszystkie niedopowiedzenia w fabule, a wiem, że takowe istnieją. 

Pod każdym rozdziałem napiszę czy wprowadziłam jakieś zmiany i dodatkowe "sceny", czy tylko zwykłe poprawki, np. ortografia, interpunkcja itp.

Odkryć tajemnicę- historia smoczego jeźdźca.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz