Part 9

93 7 0
                                    

-As Nathan-

Haih..  Comellah dia ni..  Tahan please dengan gaya abang..  Abang nak tengok sayang manja.. Tentu comelkan..  Macam kucing 😘Sayang..  Abang minta maaf sebab selalu buat perangai..  Abang cuma nak minta kasih sayang dari sayang jerrr...

Kenapa lah sayang abang ni selalu sangat kacau hati abang ni eh..  Ahhh..  Tak sabar nak kahwin .. Tomorrow will be the most memorable moment in our life, Miss Elora..  Jangan lagi sayang nafikan..  Abang tau sayang cintakan abang..  Sorry for being naughty, sorry for being annoying.. Sorry i love you..

Back to the story~

"lahh..  Baju ni macam tak sesuai jerr dengan sayang", usikku mengenakan dia.

"yekeh?  Nak El tukar balik? ", soalnya pula..  Lahh..  Lembabnyerr sayang abang ni..

"Eh.. Tak payah..  Buat susah jerr"

"Tadi kata tak sesuai..  Tiba-tiba tak payah pula apa hal",jawabnya geram..  Bingunglah tu..hehehhehehe

"Baju tu tak sesuai dengan sayang sebab abang belum pakai..  Esok barulah sesuai..  Bak kata bagai pinang dibelah dua..  ",kataku sambil menjelirkan lidah..

"Dahlah..  Sana..  Jangan ganggu El..  Abang jahat..  Tak sayang El..  Bagi abang El cantik bila dengan abang jerr.. Jahat! ", jawabnya...  Merajuklah tu..  Haih..

"Alahai..  Merajuk pula sayang abang ni..  Mulut dia dah muncung dah..  Heheheh",usikku lagi.

"Tak nak kawan abang!!", tengkingnya lalu berjalan seiringan dengan mummy aku.

"Lahh..  El merajuk ni.. Nathan tak nak pujuk keh..  Kesian bakal bini kau ni Nathan", tegur mummy. Macam mana juga kalau memang bakal bini aku tu kuat merajuk...

"Nanti esok tak merajuk dah tu..  El tu kan memang always look beautiful, cute and sweet.. Esok-esok dia okaylah tu..  Kan, El? ",aku cuba memujuk dari jauh..

"Tak nak kawan abang",jawabnya degil..

Mummy hanya mampu menggelengkan kepala melihat karenah kami berdua

××××××

-As Elora-

Jahat punya Nathan..  Tak nak pujuk tunang sendiri..  Jahat jahat jahat..  El tak nak kawan abang!!..

Takpe esok kahwin..  Esok dia merayu lah tu..  Nak dia pujuk..  Kalau boleh sampai nangis...  Eh kejap El..  Sejak bila kau manja dengan  dia ni?!!!  Haih..  Ego tu kena ada El..

Back to the story~

"sayang.... ",rengeknya..  Manja betul.

"apa kau nak?",jawabku malas nak layan..  Tadi tak pujuk.

"Alaa..  Sayang..  Abang sakit mata lah....  ",rengeknya lagi..

"Heh elehh.. Pergilah ubat..  Banyak jerr ubat kat dapur tu",jawabku geram.

"sayang..... ",sekali lagi dia merengek..  Haiyoo..  Apa jenis suami lah macam ni.. Pening deh kepala aku ni.

Maafkan Aku Where stories live. Discover now