ADRIEN
Doběhl jsem k bazénu a málem mi vypadly oči z ďůlku. Philipovi poskoci se koupali s Alyou, Mireille a nějakýma dvěma holkama. Všichni se na mě podívali a Alya měla uslzené oči.,,Marinette.", vykřikla Alya a ukázala směrem ke kumbálu. Ihned mi došlo, co se tu děje.
Rozběhl jsem se ke kumbálu a otevřel dveře. Philip byl namáčklý na Marinette a líbal ji. Z očí jí tekly slzy a snažila se dostat pryč.
Z ničeho nic mě někdo popadl a hodil do bazénu. Vynořil jsem se a kouknul na toho dotyčného.
Přišel jsem k němu a začal do něj mlátit. Po chvíli se vzdal a s rukama nad hlavou šel bránit ostatním holkám v průchodu. Neváhal jsem a šel směrem ke kumbálu. Philip byl stále přilepený k Marinette a sahal jí na zadek.
Přiběhl jsem k němu a odtrhl ho od ní. Sesunula se k zemi a dál brečela.
MARINETTE
Adrien znovu vtrhl dovnitř a odtrhl odemne Philipa. Sesenula jsem se k zemi a pořád brečela. Nemohla jsem popadnout dech, protože když vás někdo třikrát topí a potom pět minut líbá, je to vyčerpávající.Začali se spolu prát a Adrien měl i navrch, ale potom se to zvrtlo.
Do kumbálu přišli i Philipovi poskoci a začali mlátit do Adriena. Chudák ležel na zemi. Neměl nad nimi šanci, byli čtyři na jednoho.
Pokusila jsem se zvednout a dojít k nim, abych pomohla Adrienovi. Philip vstal a znovu mě přitiskl ke zdi a začal mě líbat. Ale tentokrát, když jsem se bránila, kopnul mě do nohy nebo zesílil stisk v rukách.
ALYA
Nemohla jsem to takto nechat. Vylezla jsem tedy z bazénu. V šatně jsem si na sebe vzala župan a rozběhla se k chatce Toma a Natha.Zaťukala jsem a otevřel mi jeden z jejich spolubydlících. ,,Kluci je tu Alya.", zakřičel do chatky. Potom odešel a jeho místo zaujmul Tom. ,,Co se děje Alyo?",,Tome musíš jít se mnou!",,Proč?",,Marinette a Philip a....", nějak mi to nešlo vysvětlit. Hned co uslyšel Marinette, zavolal na Natha a kluky a běžel se mnou k bazénu. Cestou jsme potkali Thea. Vše jsme mu řekli a on šel s námi.
MARINETTE
Nohu jsem měla celou okopanou a dost to bolelo. Philip mě pořád líbal a sahal mi na zadek a jeho poskoci mlátili Adriena. Přišlo mi to nekonečné.Najednou se ve dveřích kumbálu objevil Tom a kluci. Naše záchrana. Tom se rozešel ke mě a Philipovi a vypadal naštvaně. Ostatní se mezitím snažili zachránit Adriena.
Tom odemne odtáhl Philipa stejně jako Adrien a dal mu pěstí. Všichni kluci se začali prát a se mezitím posadila na zem a znovu brečela. Ta noha mě docela dost bolela.
Asi po deseti minutách se konečně doprali. Dopadlo to dobře a vyhrál Tom a kluci.
Nath, Theo a ještě jeden kluk vzali Adriena a Tom a nějaký kluk šli pomoct mě. Podepřeli mě a společně jsme vyrazili na ošetřovnu.
Já mám asi ze všech největší smůlu, protože jednou je na ošetřovně Denis a teď Adrien. A mužů za to já.
Doktorka mě prohlédla a usoudila, že mám naštíplou kost v kotníku, obvázala mi to a dala mi berle.
Adriena si tam nechá na pozorování a mě pustila na chatku. Vyšla jsem z ošetřovny spolu s Tomem a Nathem a mířili jsme do mojí chatky. ,,Moc vám děkuju kluci.", řekla jsem vděčně. ,,Hm...", odvětil mi nepřítomně Nath. ,,Hele kluci o co vám jde? Snažím se na vás být milá a vy jste na mě hnusní!",,O co nám jde? My ti tady zachraňujeme zadek a ty po nocích děláš bůhví co s Adrienem!", rozkřikl se na mě Tom. Co si o mě jako myslí? Asi nic dobrýho. ,,Takže jste na mě naštvaný za to, že hlídkuju s Adrienem, protože by mě jinak Philip zmlátil. Vy by jste byli radši, kdyby mě zmlátil?", nevěřícně jsem zakroutila hlavou a zastavila se. ,,Stejně ti moc nepomohl.". Na to jsem nic neřekla a co nejrychleji jsem mohla jsem se vydala k jezeru.
Do očí se mi nahrnuly slzy. Namířila jsem ruku k jezeru a vytvořila vodní kouli. Naštvaně jsem jí odhodila do půlky jezera.
,,Zlepšila jsi se.", ozval se hlas za mnou. Otočila jsem se a spatřila Alyu. Hned co uviděla moje slzy, objala mě. ,,Marinette, co se stalo?",,Tom a Nath jsou na mě naštvaní kvůli Adrienovi. A kvůli tomu, že jsem s ním byla jednou na hlídce.",,Ono je to přejde.", řekla utěšujícím hlasem.
Seděly jsme tam až do večeře.
ČTEŠ
Univerzita pro vládce
AdventureAhoj, jsem Marinette. Stejně jako moji kamarádi chodím na univerzitu pro vládce živlů. Ovládám vodu. Může se to zdát jako pohádka, ale není. Kmeny se navzájem nenávidí. Takže na univerzitě panuje dost velká rivalita. Co by se stalo, když by se na ži...