25. fejezet, amelyben betekinthetünk a jövőbe

170 7 0
                                    

Sophie sokáig nyugtalanul aludt még, bár megnyugtatta, hogy a barátai biztonságban vannak. Siriusszal nem tudták ott folytatni, ahol szerették volna, ezért egy érzelmes, szeretetteli búcsút követően elváltak útjaik. Ő azonban nem találta a helyét, és néhány évig utazgatott, bejárta a világot. Eljutott Amerikába is, ahol ideiglenesen megtelepedett. Szerzett állást az Ilvermornyban, megismerkedett új emberekkel, akik nem tudták, ki is ő valójában így nem is adhattak hálát neki az utóbb halloweeni csatának elkeresztelt ütközetben. Megismerkedett egy férfivel is, Daniel Cooperrel. Ma már ikreik vannak, egy fiú, Darren és egy lány, Paisley. Lilyékkel folyton levelezésben áll, és nem egyszer látogatták meg egymást, néha a gyerekekkel együtt is, családostul. Ma már a Potter család is négy fősre bővült Caroline-nal. Daniel nagyon könnyen beilleszkedett a Tekergők közé és Siriust sem zavarta. 

Sirius elköltözött Godric's Hollowba, és ott megismerkedett Penelope Girskinnel, és együtt élnek azóta is.

Remus a kórja miatt nem tudott hosszabban elhelyezkedni, ám egyszer levelet kapott Sophietól, azzal, hogy szeretne nyitni egy kertészetet, és keres hozzá üzlettársat. Érdekelte, hogy Remus, lévén jó tanuló volt, esetleg beszervezhető-e. Holdsáp örömmel utazott el a részletek megbeszélésére, majd belevágott. Így ő is Amerikában kötött ki, Sophiék szomszédja lett. Ott Carla Bogginsszal, Sophie egyik jó barátnőjével ismerkedett, de nem szeretett volna komolyabb kapcsolatot.

Perselus sötét varázslatok kivédése tanárrá vált a Roxfortban, most, hogy megkapta az új élet lehetőségét. 

Regulus átköltözött a kontinensre, és Franciaországban telepedett le. Neki sosem állt szándékában visszatérni a szigetre, és ennek megfelelően itt is alapított családot. Egy kislánya született, Maia Sophia Black. Amikor Sophie meghallotta, hosszú másodperceken át nem találta a hangját a meghatottságtól. Ők hárman mindig leveleztek, és néha találkoztak is. Hol Franciaországban, hol Amerikában, hol Angliában.

Peter... nos, ő Azkabanba került, és rabul ejtették őt saját félelmei.

* * * * 

Drága Lily! 

Egyre jobban hiányoztok nekem, és bevallom, nagyon szeretném, ha Darren és Paisley a Roxfortba járhatnának. Persze az Ilvermorny is nagyon jó, de bevallom neked: én itt is egy roxfortos diák vagyok. Néha úgy érzem, a kollégáim is így tekintenek rám, és szeretnék visszaköltözni a kontinensre

Remek lenne, ha bővíthetném például a kertészetünket is, a S&R-t. Remusnak is nagyon hiányoztok. Van ötleted, hogyan tálaljam ezt Danielnek? Ő nem igazán érti, miért vágyom annyira a Roxfort után.

Harryék hogy vannak? Küldök nektek néhány fotót rólunk. 

Puszillak Titeket, és mindekit ölelek szeretettel:

Sophie

* * * * 

Sziasztok! 

Hálás köszönetem minden olvasásért! Hogy tetszett a történet?

Én magam sem hittem, hogy befejezem, de kész lett. Itt van, íme, teljes (első) valójában.

Ha van kedvetek, nézzétek meg a többi írásomat is, ami ehhez hasonlóan, a Harry Potter univerzumban íródott. 

Puszi mindenkinek! 

Sophie

Időugrás - Az erő, amit a Sötét Nagyúr nem ismerOnde histórias criam vida. Descubra agora