– Én csak azt szeretném tudni – szólalt meg nemsokára James-, hogy mi folyik itt?
* * *
Sophie már ott is volt a házban.
– Mi történt? - kérdezte, ledobva magát a fotelba.
– Rájöttünk, mi az utolsó horcrux. - Regulus kezdett bele a történet mesélésébe, egészen a roxforti csínyüktől, odáig, hogy rájöttek. A kígyóra. - Sophie sokáig hallgatott, miután Reg befejezte a történetet. Álmában sem jutott eszébe, hogy lélekdarabot egy élőlénybe is bele lehet tenni. Hogy bele merte tenni. Ez már túl ment minden gonoszságon, amit -bárki- el tud viselni.
– Nem húzhatjuk tovább. Végeznünk kell vele. - Állt fel a fotelból.
– Van valami, amit nem mondtam eddig. - Regulus tekintete tele volt bűntudattal. - Drew sejt valamit. Megkeresett, és megsúgta, hogy nem tudja, mit kerestem Ott, mármint mind tudjuk, hol, mert nem voltam beosztva oda, utána nézett. Nem bízik bennem és bármelyik pillanatban rákérdezhet a Nagyúrnál...- Tehát bármikor összeállhat a kép a Nagyúrban Peter és Drew jelentései alapján. Sophie hümmögni kezdett. A sebei csaknem teljesen begyógyultak.
– Perselus mit is mondtál, kiket szokott megetetni a kígyóval a Nagyúr?- kérdezte elgondolkodva.
– Nem. Sophie, nem. - A kérdezett férfi egyből tudta, mit akar a kérdésével a fiatal nő. De nem hagyhatta! Ő maga sem értette magát néha, de ez a két tökfej, még Black is - állapította meg döbbenten- fontossá váltak számára. Fontossá, hiszen látta jól, egy csónakban eveznek.
– De.
– Nem.
– Nem.
– De!
– Na ugye – mosolyodott el a nő.
– Nem és nem! Ebbe én sem egyezem bele!- Szólt Reg a vitájukba. Sophie visszaroskadt a fotelba.
– Akkor? Mi legyen? Van más ötletetek?- Egyik férfi sem szólt egy szót sem.- Csak úgy kerülhetünk a kígyó közelébe. És figyeljetek, ha már ott vagyunk, Vele is végeznünk kell. Figyeljetek, nem, nem, figyeljetek jól. Ott lesz mindenki. Amíg velem lesznek elfoglalva – Sophie nyelt egy nagyot, hiszen jól emlékezett rá, milyen volt-, ti szépen blokkoljátok le a területet. Amint a kígyó a közelembe ér, én elpusztítom. Reg, Pers ügyeljetek rá, hogy minden el legyen pusztítva, rendben?- Reg tekintete elkínzott volt, és ha lehetséges, Perselust is megviselte a terv. Közel kerültek hozzá mind a ketten, a közös céluk kis közösséget csinált hármukból.
– De ki kell iktatni a többieket is.
– Igen – bólintott Sophie is.- Tudom is, hogyan.- Elhallgatott, és nem szólt többet.
– Nem hagyhatsz ki minket ebből!
– Szólok a rendnek. Ott hagyom nekik a galleonom, és megbűvöljük zsupszkulccsá! Ha belekarcolsz egy x-et, megfogják, és odakerülnek – bumm! Ez az! Az x fogja aktiválni a zsupszkulcsot. Szuper.
– Az eredeti terv az, hogy ördögtüzet használunk, Perselus. - Adta ki a tájékoztatást. - Te hogy állsz vele?
– Viccelsz, ugye?- Kérdezett vissza pökhendien. Sophiék vállat vontak.
– Rendben. Reg, te vagy az első számú tűzfelelős. A második én. Perselus, ha mi nem tudnánk... ha nem – nem bírta folytatni. Elcsuklott a hangja.
– Én vagyok a harmadik. Rendben.- Fejezte be.- Vigyázzunk magunkra.
– Mikor kezdjük?
– Reg... előfordulhat, hogy nem jutok ki, mert nem engednek ki a lakásból, ha bemegyek újra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Időugrás - Az erő, amit a Sötét Nagyúr nem ismer
FanficSophie Stevens sosem volt egy átlagos lány. Ő ugyanis boszorkány, és az angliai Roxfort tanulója. A legjobb barátnője Lily Evans, de bizonyos szálak - nem szerelmiek- kötik őt James Potterhez. A legtöbb történetemnek ő a főszereplője, karaktere a s...