Kapitulli 3

329 21 6
                                    

Kaluan disa dite dhe miqesia mes tyre ishte rritur, te dyte ndiheshin mire ne pranine e njeri tjetrit. Ishte e premte, pushimi I gjate dhe gjithe nxenesit kishin dalur jashte. Besnikku beri te dilte porn je goce e ndaloi.

-Mos vrapo pas Deas, nuk eshte nje engjull siq duket. Te gjithe e dijme se ajo cmendet pas Fitimit por ai sja var-dhe keto fjale e vrane ate por nuk e dha veten.

-Eshte jeta e saj e une nuk I perzihem. Me dean jemi vetem miq-dhe me aq e perfundoi biseden. Doli jashte, dea me Alden ia bene me dore por ai I shperfilli. Vazhdoi rrugen tutje.

-Po ky cpati, mire ishte pak me heret-pyeti e habitur Dea dhe rudhi krahet nga habia. Edhe gjate oreve te mesimit ai gjate gjithe kohes e shperfillte,nuk I kushtonte aspak vemendje. ajo e pyeste se ckishte, e ai shmangej vetem duke i thene se eshte I lodhur. Oret mbaruan dhe te gjithe dolen jashte. Fitimi e ndali Dean per ta pyetur nese kishte vendosur dicka.

-Fitim, ti me dhe kohe deri diten e festes. Te lutem me ler te mendohem dhe ate dite do te jap pergjigje, mire-qeshi, mori canten dhe doli. Doli dhe e pa Besnikun aty, ai e kishte degjuar gjithe biseden. Deshi ti tregonte gjithcka, por kohe skishte. Ai u largua me te shpejte nga aty. E ajo e la me aq. Fundja per planin e saj sduhej ta dinte askush.

******************

-Ja pra, kjo ndodhi sot Alda. Dhe e pash lendimin ne syte e Besnikut, sdi pse por ai djal duket qe ka vuajtur shume ne jete. Mbase ky eshte thjesht nje mendim I imi-po flisnin Dea me Alden ne telefon. Mbaroi biseden me te, dhe zbriti poshte te hante dreken. Sherbetorja e shtepise, nje grua e moshuar dhe shume e dashur, ia shtroi dreken dhe vazhdoi me punet e saj. Ajo e donte shume Dean, dea ishte rritur ne duart e saj.

-Teta Mona, te lumshin duart. Me kenaqe per zotin, gatimet e tua jane njesh-dhe e puthi ne te dyja faqet e ajo vetem qeshi. Ne ate moment, prinderit e saj u kthyen nga puna dhe I treguan se per vikend do shkonin ne nje qytet tjeter, vetem ata te dy.

-Edi dhe Mona do kujdesen per ju bije, te dielen ne mbremje kthehemi-I tha e ema dhe ajo qeshi e lumtur. Dy dite e lire, keshtu e quante veten. Sepse babin e kishte paksa fanatik. Ato dy dite I kaloi per mrekulli, nen shoqerine e Aldes dhe shopingut. Kishin dale te dyja te blinin nga nje fustan per festen e shkolles. Alda e pelqeu nje fustan teper te bukur, por kur e pa cmimin e la fustanin ne vend. Deas nuk I iki kjo gje por nuk foli. Sdonte ta bente te ndihej keq. Mori numrin e duhur per Alden, fustanin qe ajo vet e pelqeu dhe I pagoi te dyja fustanat. Ndersa Alden e kishte derguar ne shitore, ti blinte uje. Doli nga aty e lumtur dhe bashke me Alden vazhduan shopingun. Cdo gje qe Aldes I pelqente, Dea ia blente me pretekstin se edhe asaj po I pelqen dhe po e blen per vete. Kur mbaruan pune, u ulen per te ngrene dreke dhe biseda nisi me Besnikun. Dean e vriste shperfillja e Besnikut e kjo gje nuk I shpetoi Aldes. Ajo do bente dicka per miken e saj, donte ta shihte te lumtur. Pastaj biseduan per lojen qe do ja benin Fitimit, dhe erdhi koha te ktheheshin ne shtepi. Dea ia zgjati kesen Aldes, me pretekstin se ishte nje dhurat e thjeshte e saj dhe vrapoi per ne shtepi. Kur Alda e pa fustanin, lote I dolen nga gezimi. Por edhe pak turp I vinte nga Dea. Sdonte ta shfrytezonte miken e saj. Ndaj u betua qe nese nje dite do kishte mundesine, do ja kthente gjithe keto te mira Deas. Pasiqe kishte qene dea qe I kishte ndihmuar me ilacet per prinderit, me ushqimin e me gjithcka. Gjithmone me pretekstin se kush jep, fiton me shume. U fut ne shtepi e lumtur dhe nje mesazh I erdhi ne tel. priti se mos ishte Besniku por u zhgenjye.

-Shtrige do te vras, sa mire ma punove. Te falemnderit per dhuratat zemer. Te puth.

-Ti mbash me shendet zemer, ti e di se sa te dua. Te puth dhe une-dhe shkoi ne dhomen e saj per te pushuar.

Dashuri e pergjakurWhere stories live. Discover now