Mbremja kishte rene dhe Dea akoma sishte kthyer ne shtepi. Si e ema ashtu edhe motra ishin brengosur shume per te. As telefonin spo ua hapte.
-Ora shkoi 20:00 dhe Dea akoma seshte kthyer. Lida, thirre ne tel motren bije, ku mbeti keshtu?-I tha e ema.
-Po I lajmerohem vazhdimisht mama por kot, spo e hap.-I tha Lida e brengosur.
-Ndoshta ka dal me Besnikun dhe e ka harruar sensin e kohes. Te presim edhe pak-e arsyetoi e ema. Vazhduan me pergaditjet per diten e neserme. Fejesa donte edhe ca ore te realizohej.
******************
-Me lini vet me vajzen djema. Prisni ne sallon, me vone ju therras-u tha Fitimi shokeve ndersa Dea ishte akoma ne gjume nga ilaci. Ai iu afrua, ngadale ngadale e zhveshi. Rregulloi telefonin, iu afrua asaj gjysme I zhveshur dhe shkrepi ca foto. Puhje, ledhatime, prekje neper gjithe trupin e saj.
-Ky eshte veq fillimi I dashur Besnik.-dhe aty filloi me aktin e tij barbar. Fillimisht ia dergoi ca foto Besnikut. Foton kur ishin ne local duke pire kafe, pastaj duke u perqafuar, foton duke biseduar ne parking dhe ne fund, fotot intime. Dergoi Send dhe e la telefonin menjane.
*********************
-Lida mirmbrema. Dea eshte ketu? I kam telefonuar sdi sa here po ajo spo e hap. Jam brengosur shume per te-foli Besniku me nje fryme sapo ajo ia hapi deren. Por edhe ajo ishte hutuar, kishte menduar se Dea ishte me te.
-Besnik...hmmm...ne menduam se ajo eshte me ty.
-Si me mua? Une tere diten se kam pare-foli me nje fryme.
-Ka qe mbasdite qe ka dal nga shtepia dhe akoma seshte kthyer. Mbase...por telefoni I Besnikut e nderpreu biseden. Hapi fotot e derguara nga nje numer I panjohur, kembet filluan ti dridheshin. Shtepia iu duk se I ra mbi koke. Spo kuptonte gje.
-Besnik cfare ndodhi? Pse u zverdhe keshtu?-e pyeti Edi sapo ishte future ne sallon.
Kur e kishte pare gjendjen e tensionuar, kuptoi se dicka nuk ishte ne rregull.
Besniku mezi arriti te ulej dhe ia dha telefonin Edit, ai vet ti shikonte fotot.
-Mallkuar qofte. E dija se ky djale planifikonte dicka-peshperiti Edi. Perplasi telefonin per toke dhe iu afrua Besnikut.
-S'besoj se Dea eshte e afte te beje gjera te tilla. Mbase ai e ka kurdisur kete pune.
-Edi, une nuk po shoh gje me dhune ketu. Shifi fotot mire. Cdo gje me pelqimin e saj-arriti ti thoshte keto fjale dhe pse zemra se pranonte.
-Besnik, te gjithe e dijme se ajo nuk eshte nje femer e tille. Po eja ta kerkojme Dean, ajo do na sqaroje gjithcka-dhe e mori per krahu e dolen jashte.
***********************
-Bukuroshja e fjetur, u zgjua/?-e talli Fitimi dean.
-Ku...ku jam keshtu? Cfare ka ndodhur ketu?-e pyeti ajo me medyshje.
-Je ne parajse shpirt. Parajsa e ferrit tim-qeshi dhe e mori nje karrige aty afer.
-Cpo ndodh Fitim? Me ler te iki. Ata po me presin.
-Kush, Besniku? Se besoj. Te siguroj se ai do e anuloje fejesen.-vazhdoi te qeshte si I marre.
-Fitim per ate zot me ler te shkoj. Te premtoj se sdo I tregoj askujt.
-Aq me ben mua nese tregon. Po tani mbylle, shfaqja e vertet akoma ska ndodhur-dhe po e shikonte ne menyre perverse dhe ajo kuptoi cdo gje.
-Mos Fitim ,te lutem. Te pergjerohem per shpirtin e motres tende, mos-lutej e pergjerohej e shkreta, por kot. Ai u be bishe e eger kur ia permendi te motren. I dha nje shuplak te forte saqe ajo u shemb menjehere ne krevat. Ngadale ngadale edhe forcat po I shteroheshin. Skishte fuqi ta ndalte as edhe kur ai e zhveshi komplet.
-Mos...Fitim...te lutem...mos ma shkaterro...jeten-skishte force me te fliste. Kundershtimet e saja skishin kuptim. Iu versul trupit te saj dhe vazhdoi ta puthte e ta sulmonte duke I lene edhe shenja tek tuk. Hoqi rrobat e tij dhe vazhdoi ta perdhunonte ne menyre te eger saqe ajo po I humbte ndjenjat. Dhuna, dhimbja, ne ato momente e bene ate te forcohej sadopak dhe te pergjerohej per ndihme por kot. E dhunoi deri sa asaj I shterruan gjitha forcat dhe e perplasi ne krevat serisht. Hapi deren e dhomes dhe triumfues, iu drejtua 3 miqve te tij.
-Cuna radha juaj, me vjen keq por embelsiren e mora une-qeshi ai.
-Mos me thuaj se ishte virgjine-e talli njeri dhe Fitimi pohoi triumfues me koke.
-Mos u grindni e, ka per te gjithe-dhe me aq e mbylli deren dhe doli nga dhoma. Te bertiturat e saj degjoheshin ne gjithe shtepine, por atyre aq iu behej. Kenaqeshin me trupin e saj sikur skane pare kurr femer me sy.
-Keto I ke per Ronen dhe babin tim Dea e dashur-bertiti ne sallon dhe ndezi tv te shihte ndonje film. Te bertiturat qe vinin nga dhoma, po e kenaqnin egon e tij. Vuajtja e Deas ishte muzik per veshet e tij.
***********************
-Vajti vone dhe ajo nuk eshte askund Edi. Do cmendem, te betohem se do cmendem-beriti Besniku ne mes te rruges. Vetem kur e paramendonte Fitimin ne shtrat me Dean, I vinte ta djegte per se gjalli ate djale. E lere me ta prekte.
-Mos u merakos, do e gjejme. Edhe babin e telefonova, po vjen per ketu.
E kerkonin por kot, Fitimi e kishte derguar diku larg qytetit, ne shtepine e mikut te tij. E dinte se deri sa ta gjejne ata Dean, atij do I mjaftonte koha per tu hakmarre.