Kapitulli 28

298 17 11
                                    

-Besa cjane gjithe keto te bertitura? Kush eshte?-foli Dritani por shtangu ne vend kur e pa te bijen. Skishte guxim te shkonte e ta perqafonte, kishte frike nga reagimi I saj.

-Mos u turpero baba, une jam. –foli ajo e merzitur. Ne fraksion sekonde iu kujtuan fjalet e te atit, debimi nga shtepia si te ishte nje lavire. Ndaj hezitoi dhe nuk iu afrua ta perqafonte. I duhej kohe ti harronte ato gjera. Por as ai nuk kembenguli.

-Mirdita-pershendeti ai por u shtang ne vend kur e pa Dean. Nuk ishte me ajo Dea e hareshme, nuk kishte ngel me asgje nga Dea e vjeter. Tani ishte rritur, ishte bere me serioze. Edhe ajo nuk e priti ate aty por serish ndjenjat I mundi.

-Pershendetje-foli ajo e para dhe as qe ja zgjati doren. Sa deshi Besniku te afrohej ta perqafonte, ajo u largua, u spostua menjeane. Ftohtesia e saj e vrau Besnikun, iu kujtuan fjalet kur ajo dikur I pat thene se nje dite do pendohej. Dhe paska pasur te drejte.

-Mama, siq po ju thosha me heret, sonte ne darke kemi mysafir. Nese sju pengon, du ate them.-foli serish duke e anashkaluar shikimin e Besnikut.

-Patjeter bije, eshte I mirserardhur. Por kush do vije? Nese seshte sekret. Hodhi shikimin nga I ati dhe Besniku, prisnin me padurim fjalet e saj.

-I dashuri im. Dhe do vije ta kerkoje doren time. –kaq iu desh dhe Besniku u ul ne divan, trupi po I dridhej, e shikimi po I erresohej. Dea e tij, paska gjetur nje tjeter.

-Paske gjet nje tjeter. Sa mire. Urime-foli tere ironi ai.

-Te falemnderit, te njejten ta uroj edhe ty.-dhe e shperfilli komplet ate. Beri te nisej te dhoma e saj por fjalet e te atit e ndalen.

-Prit njehere Dea. Si do vije ai ketu kur ne nuk e njohim?-foli serioz kete here duke I anashkaluar shikimet e te tjerve. Besniku priste refuzimin e Dritanit, por ishte Dea kete radhe qe mori guximin te fliste.

-Eshte ai I cili me ka qendruar prane gjate ketyre muajve. Ai qe me ka besuar, sme ka braktisur. Ai I cili per asnje moment nuk me la vetem. Ai dhe nena e tij nuk me lane ne balte.-foli tere mllef ajo.

-E cuditshme baba. Dy persona totalisht te panjohur per mua, ma happen deren e shtepise dhe me ofruan cati mbi koke. Ushqim dhe shkollim, mbeshtetje dhe dashuri. Ishin ata qe nuk kerkuan asgje ne shkembim, thjesht ju dhimsa shume. E kur ta mendosh se familja ime e vertet me ktheu shpinen, me deboi nga shtepia..dhe me e keqja..me quajti lavire.-qau kur I permendi gjithe vuajtjet qe I kishte perjetuar.

-Pa me thuaj baba, te permend edhe gjera te tjera apo kaq mjaftojnte?-dhe te gjithe kishin ulur koken. Asnjeri skishte guxim ti kundershtonte.

-Babai me quajti lavire, me deboi nga shtepia. E ema me ofendoi duke thene se e paskam turperuar familjen dhe ia kam nxjerre emrin keq. I dashuri im, qe per pak do behej I fejuari, sme besoi mua por atij qe na solli gjithe kete vuajtje. Gjithe kete ndryshim ne familjen tone. Me thoni pra, keni ndonje kundershtim ne lidhje me fejesen time apo do e pranoni Adrianin si dhendrrin tuaj?

-Une te perkrah ne cdo vendim moter, fundja nese ai eshte lumturia yte atehere askush ska te drejte te kundershtoje-ishte Lida qe mori guximin te fliste e para dhe e perqafoi te motren. Me pas Edi iu afrua duke e puthur ne ball dhe duke I kerkuar falje per fjalet e renda.

-Jam ne dhomen time. Nese sdeshironi ta takoni Adrianin, ma thuani me heret. Te pakten ta anulojme darken per sonte. Nuk eshte se do me krijonte shume problem-kaq tha dhe u largua per ne dhomen e saj.

-Ajo kurr sdo na fal-foli e ema e saj duke qare. I dhimte ne shpirt sjellja e se bijes, por fajet I kishin te gjithe per Dean e re.

******************

Mbremja erdhi dhe Dea ishte bere gati. Si duket edhe familja e saj skishte asnje kundershtim pasiqe I takoi te gjithe ne sallon duke pritur. Secili I veshur me bukur se tjetri. Nuk I beri pershtypje aspak kjo sjellje e tyre e mire, ndaj e anashkaloi kete detaj dhe u ul ne divan me celularin ne dore. Dikush trokiti ne dere dhe ajo shkoi ta hapte.

-Mirmbrema shpirt-foli Adriani dhe u habit kur e pa Dean kaq te bukur. E perqafoi forte dhe e luti ti mbyllte syte.

-Kam nje surprize per ty. He pra, mbylli syte dhe mos bej hile-e talli ai e ajo ia plotesoi deshiren. Vetem kur ndjeu dy duar ta perqafonin, vendosi te shihte se kush ishte. Alda, mikja e saj me e mire. Ajo qe gjithmone I kishte besuar dhe nuk e kishte braktisur kurr. Me pas u futen dhe prinderit e Aldes. Adriani I kishte ftuar, meqe ai skishte baba, atehere daja I tij do e kerkonte Dean per nipin.

-Mirmbrema, urdheroni-I ftoi Dea brenda dhe te gjithe u futen ne sallon. I fundit ishte Adriani I cili I dhuroi nje puthje te shpejte ne buze dhe I peshperiti embel.

-Me fal e, por me ke munguar-dhe ajo qeshi me fjalet e tij. Pasi u ulen dhe u prezantuan, Dritanit I pelqeu shume Adriani. Qendrimi I tij serioz, sjellja e tij e mire, dashuria dhe respekti ndaj Deas, e bene ate ta pranonte menjehere Adrianin.darka kaloi per mrekulli e sidomos kur I ati I saj u pajtua me fejesen e tyre.

-Fejesa do behet pas nje muaji por per vendin dhe organizimin do meremi personalisht une dhe Dea-foli Adriani I cili sdonte qe dikush te perzihej ne gustot e tyre. Pasi mbaruan me bisedat e zakonshme, erdhi koha te pershendeteshin.

-Neser mos harro, eshte ditelindja e Aldes. Ajo nuk di gje per surprizen.-I tha Adriani Deas ne vesh. E ajo vetem pohoi me koke. Pasi ata shkuan, Dea I tregoi Edit dhe Lides qe edhe ata ishin te ftuar ne ditlindjen e Aldes. Kur u largua per ne dhomen e saj, nje sms I erdhi ne telefon. Mendoi se ishte Adriani por u zhgenjye kur lexoi ato fjale qe kurr sdonte ti degjonte.

-Ai eshte kthyer Dea. Tash e pash ne rruge-ishte Alda qe e informoi me nje lajm te hidhur.

**************************

Festa e ditelindjes se Aldes po behej ne lokalin e qytetit ku ishin te ftuar miqte e tyre me te mire. Surprizen e kishin organizuar Adriani dhe Dea. Mezi arriten ta bindin Alden te dilte pasiqe ajo ishte hidheruar me ata. Vetem nje sms te thate URIME DITELINDJEN. Mendoi se ata e kishin anashkaluar ditelindjen e saj, por edhe nuk I fajesoi. Ishin shume te zene me pergaditjet e fejeses-mendoi ajo duke I shfajesuar. Me te aritur ne lokal, Alda u habit kur I pa dritat e fikura. Ishte ora 22:00, e shkreta mendoi se kot ishte rregulluar.

-Adrian me duket se e paskan mbyllur, dritat I paska te fikura-I tha ajo kur zbriti nga vetura.

-Futemi xhan brenda dhe e shohim, mbase punojne akoma. Eja Dea shpirt-dhe e priti Dean te zbriste nga vetura. Kur u futen ne lokal, Aldes I kapen syte shume ballona te fryera me fjalet URIME DITELINDJEN. Me tutje ne ekranin e madh, fotot e Aldes kur kishte qene e vogel, fotot e saj me Adrianin, me Dean, me familjen. Dritat u ndezen dhe e bertitura e miqve e kthjelloi paksa. Ishin mbledhur te gjithe miqte e saj te ngushte duke ia uruar ditelindjen. Secili mbante nga nje shkrim ne duar me shkronja te medha. URIME DITELINDJEN MIKE.

GEZIMI TE SHOQEROFTE NE CDO HAP TE JETEES.

MIKE SI TI ESHTE KRENARI TE KESH.

JE DHURATA ME E BUKUR QE ZOTI ME KA FALE NE JETE.-e shume e shume fjale te tjera. I pershendeti te gjithe duke iu falenderuar nga zemra per surprizen madheshtore.

-E gjitha kjo eshte ideja e juaj-qeshi dhe e perqafoi Adrianin dhe Dean. E ata pohuan te lumtur. Ishte perqafimi I Andit qe e gezoi shume dhe nuk e priste edhe ate aty. ushqente ndjenja per ate djal, por gjithmone e kishte mbajtur te fshehur. Ai sdo mi hedh kurr syte, jam e bindur-me keto fjale e bindte vetveten.

-Edhe 100 Alda, dhe me nje fat te mire ishalla se u plake-e talli Edi dhe ajo qeshi.

-He re Andi, sonte e ke mundesine te zesh ndonje femer, perndryshe vella pac fatin e gjyshes sime-e talli ai mikun e tij dhe te gjithe ia plasen se qeshuri. Por kur Dea I pa faqet e skuqura te Aldes, menjehere e kuptoi gjendjen e saj dhe dicka I peshperiti Adrianit ne vesh.

-Hmmm Alda, vallezimin e pare une do e bej me shpirtin tim Dean, Edi me Liden. Ja ku e ke mikun tend Andin, mbase ai ste refuzon?-dhe Andi qeshi I sforcuar.

-Patjeter, eshte kenaqesi per mua-ia zgjati doren Aldes dhe shkuan ne piste per te vallezuar. Diku larg, Dea dalloi Besnikun me nje dhurate ne dore por e hoqi shikimin menjehere. Shkuan dhe u ulen ne tavolinen e tyre, kur asaj I erdhi nje sms.

-Gjithcka gati zonjushe. Kjo eshte adresa *****************-dhe ajo qeshi mese e lumtur.

Dashuri e pergjakurWhere stories live. Discover now