Kapitulli i fundit

562 25 21
                                    

-Nora, futu ne shtepi shpirt. Tani vjen babi nga puna-I tha Dea vajzes se saj. Kishin kaluar 5 vite nga dasma e tyre dhe Zoti iu kishte dhuruar binjake, nje vajze dhe nje djal.

-Noar, eja brenda shpirt sepse po bie shi. Do semureni pastaj-por binjaket spo degjonin. E prisnin te atin nga puna. U kishte premtuar nga nje dhurate. Dhe ja ku makina ndaloi para shtepise se tyre dhe Adriani zbriti nga makina.

-Po u semuren femijet, ti do kujdesesh per ta. Sepse ngelen jashte duke te pritur ty qe ju ke premtuar dhurata- bertiti gjoja si e nervozuar ajo dhe u fut brenda. Pasi u cmall me femijet, I mori dhe u futen brenda.

-Ejani tani brenda shpirtat e babit, perndryshe mami do na rrafi keq.-e talli ai Dean kur e pa te ulur ne divan.

-Ti I ke llastuar kaq shume, tani ngrihu dhe bej diqka per te ngrene.-qeshi ajo e lumtur duke luajtur me telefon ne dore. Iu kujtua momenti me qesharak ne aeroplan, ku ajo I kishte trembur gjithe pasagjeret.

Flashback

-Jooooo-bertiti ajo dhe gjithe pasagjeret kthyen koken nga ajo.

-Cfare ke shpirt? Cndodhi?- e pyeti ajo e brengosur.

-Mos. Kam harruar telefonin ne shtepi. –dhe shfryu e acarruar. Disa ia plasen te qeshures ndersa disa e quajten te cmendur.

End of flashback

-Ckeni qe me shikoni ashtu?-I pyeti ajo e habitur kur I pa te 3 se si ja kishin ngulur syte.

-Jemi te ulitul mama-foli Noari I vogel e ajo qeshi me fjalet e tij.

-Ja ku e keni babi, ate e doni me shume pra, ai do ju beje dreken sot.-qeshte dhe luante gjoja me telefon. Te tre u ulen ne divan dhe koken mbanin ulur.

-Atehere femi, sot jemi ne greve urie-foli Adriani dhe ajo ia plasi te qeshures.

-Cfal eshte glev ulie mami?-pyeti Nora kete here.

-Kjo do te thote se babi tani do na beje gati dreken. Apo jo shpirt?-foli Dea duke qeshur.

-Po te jete per mua, une e djeg dhe ujin moj. Po do na besh diqka per te ngrene a jo se vdiqem urie?-dhe te 4 si nje familje e lumtur iu drejtuan kuzhines ku e gjeten dreken gati.

-Ulaaaa buka. Je mami me e bukul ne bote-e perqafoi Noari.

-Edhe babin mos e halo –tha Nora duke qeshur. U ulen per te ngrene dhe nje foto e shkrepur nga ajo, beri te 3 te trembeshin. E postoi ne instagram dhe vazhdoi momentet e kendshme me femijet e saj, frut I nje dashurie te madhe si e atyre te dyve. Postoi foton ne instagram me nje mbishkrim:

Mos jeto në të shkuarën, mos e mbaj mendjen tek ato gjëra që të shkuan ters, tek dështimet apo zhgënjimet. Njëherazi, mos krijo ide fikse për të ardhmen dhe mbi të gjitha, për të ardhmen e largët. Mos u streso dhe mos krijo ankthe për atë që do kohë që të vijë. Njerëzit e lumtur jetojnë për të tashmen. Ata kanë një mendësi pozitive. Nëse nuk mund të jesh i lumtur sot, atëherë si mendon se do të jesh i lumtur nesër? Përse vallë mendon se gjërat nesër do të jenë ndryshe?

Ne gjithmonë mendojmë se na duan ngaqë jemi të mirë, por kurrë nuk kemi as dyshimin, se të mirë janë ata që na duan ne.


                                       FUND

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 01, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dashuri e pergjakurWhere stories live. Discover now