Dhe ja pra, dita e fejeses se tyre erdhi. Ajo do mbahej ne nje lokal prane detit, ku ishin te ftuar vetem familjaret e tyre te afert dhe miqesia e ngushte. Fitimi kishte shkuar jashte shtetit per tu kuruar, Besniku ishte larguar ngaqe nuk mund ta shihte Dean te lumtur me dike tjeter. Lida vazhdonte shkollen sin je nxenese e shkelqyer. Pasi Dea ishte bere gati, shkoi ne sallon per te biseduar me prinderit. Keto dite si duket ishte thyer paksa akulli mes tyre, fundja ishin familjaret e saj per te cilet ajo do jepte jeten.
-Sdo kem jete te mjaftueshme bije per te te kerkuar falje, por nje Zot e di se sa krenar ndihem per ty. Te lutem edhe njehere bije, me fal. Me fal per cdo gje-foli I ati I saj I merzitur.
-Skam cte fal baba, fundja ti je prindi im. Dhe sdua lot sot, eshte dita ime me e lumtur. Dhe nese sju kam juve prane, sdo ndihesha e plotesuar. Ju jeni gjysma iime-qeshi dhe I perqafoi prinderit e saj. Pas kaq shume kohesh, I perqafoi pa inat, pa urrejtje por me buzeqeshjen vesh me vesh.
-Atehere nisemi bije, mos te pendohet dhendrri-e talli e ema.
-E mua sdo me prisni?-foli Lida nga shkallet e cila ishte bere si nje princeshe. Te gjithe qeshen me fjalet e saj dhe u nisen ne vendin ku e kishte organizuar Adriani. Vendin qe e dinte vetem Dea. Pasi arriten atje, te gjithe duartrokiten duke e pare ciftin e lumtur dhe te dashuruar. Fejesa mbaroi per mrekulli dhe festa vazhdoi. Andi dhe Alda po kalonin caste te mrekullueshme ,shoqeria mes tyre kishte perparuar goxha shume. Edi kishte ftuar te dashuren e tij, ndersa Lida ishte vetem. Ne sfond u degjua kenga qe cifti kishte porositur dhe dolen ne piste per te kercyer. Ishte kenga e Alban Skenderaj-UNE DHE TI qe ngjalli mijera emocione tek te dy, sikur te ishin lidhur dje. Te lumtur perfunduan vallezimin dhe festa vazhdoi me kenge ritmike.
-Mike, sa cift I bukur jeni me Andin-e talli Dea Alden e ajo u skuq e tera.
-Jemi...jemi miq pra, mos fol kot-mezi arriti ti nxirrte ato fjale e shkreta.
-Po po, dhe Adriani eshte papa I Romes-qeshen te gjithe aty perveq Aldes qe ishte bere e kuqe si domate.
-Vetem Lida na ka ngel beqare, por edhe asaj do I vije radha-e talli Adriani Liden.
-Beqare dhe rehat fare-qeshi ajo dhe te tjeret ia plasen te qeshures.
-Une edhe po te dua, smund ta le Dean. Jo per gje, por enderroj te krijoj nje familje-qeshi Adriani duke ia kujtuar rastin e Fitimit. E ajo I dha nje gjuajte ne shpine.
-Bej prove dhe ndaju, dyfish me keq do ta bej shpirt-qeshi dea dhe e perqafoi e lumtur.
************************
-Koha per te shkuar shpirt. Mua me pret puna ndersa ty shkolla. Mos harro se te kane ngelur dhe dy vite shkolle-e talli Adriani Dean kur ia tregoi biletat per ne udhetim dhe ajo as qe I shikoi por vetem e perqafoi e lumtur. E kishte mare malli per shtepine atje. Valixhet I kishin bere gati dhe erdhi koha te niseshin. U pershendet me familjen e saj dhe iu premtoi se do kthehej serish. Pasi hypen ne aeroplan, vetem aty e kuptoi se nuk po shkonin ne Gjermani.
-Shpirt, mos kemi ngaterruar aeroplan. Ky qenka per ne Spanje ndersa ne...dhe ai ia zgjati biletat per ti treguar vendin se ku do shkonin.
-Te dua dreq, te falemnderit qe me ben kaq te lumtur-I peshperiti lehte ne vesh.
-Une te dua me shume shpirt. Dhe behu gati e ,sepse na pret nje udhetim I bukur.
-Udhetim I bukur?-dhe ngriti njeren vetull ne forme habie.
-Parapergaditje per dasem, parapergaditje per muajin e mjaltit e te tjera. Me kupton besoj? Jo per gje por ndryshe ste hiqet turpi ty-dhe qeshi me shpirt.
-Pervers I dreqit. Pupu cpaske qene.-qeshi dhe e vuri koken ne gjoksin e tij.
-Ama perversi yt e. –dhe ia ngriti koken duke I dhuruar nje puthje ne buze. Puthje qe zgjati pasiqe ajo u shkeput lehte prej tij. Puthje e shkurte sepse...nje e bertitur u degjua:
-Jooooooooo.